Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeJeszcze troche i wszystkie motocykle aprili będa wygladały jak RSV4.
OdpowiedzTrochę danych już jest: zbiornik 24 litrów (w tym 5 l rezerwy),sztywne kufry po 29 litrów. Podobno tłumik ma regulowaną wysokość (np. jeździmy po wodzie to podnosimy, a jak jezdzimy z kuframi to obniżamy), elektroniczny układ sterowania przepustnicą, ABS, kontrola trakcji na trzech poziomach (ACT), elektroniczna regulacja zawieszenia , tempomat. Silnik V 90 ° z trzema trybami: sport, deszcz, touring, chłodzony cieczą, DOHC, cztery zawory na cylinder. Ramki modułowa: krata stalowa połączona z wysokiej wytrzymałości śrubami do płyt bocznych alu, zdejmowana tylna rama stalowa. Zawieszenie Sachs. Przód widelec upside-down z 43 w pełni regulowana kompresja, odbicie,napięcie wstępne. Skok 167 mm. Tylne zawieszenie ze stopów aluminium, monoshock z regulacją odbicia i napięcia. Skok 150 mm. Przednie hamulce: podwójna t. pływająca 320 mm ze stali nierdzewne, zaciski Brembo z czterema tłokami. Przewody hamulcowe w oplocie s. Tył: tarcza 240 mm Brembo jednotłokowy zacisk. Przewody w oplocie. Opony radialne bezdętkowe: 120/70-R17, 190/55-17. Wymiary: Długość całkowita: 2240 mm Maksymalna wysokość 1456 mm Rozstaw osi 1565 mm Wysokość siedzenia 840 mm
OdpowiedzJa myślę, że nowy Caponord ma zastąpić zarówno Futurę jak i starego Caponorda. Nowy Capo to ewidentny sportowy turystyk, a nie turystyczne enduro. Jeszcze tylko SL 1200 Falco i będzie git majonez!
Odpowiedz