Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzeGORĄCY BAGNET W NUTELLI??? Boczo chyba przedawkowałeś Kapitana Bombę, a może nawet Kapitana Dupę!
OdpowiedzLudzie - opamiętajcie się z tymi komentarzami. Luzik :) Gościu opisuje swoje odczucia i przemyślenia dotyczące motocykla i tyle. Czy on komuś narzuca swoją wizję, czy kogoś obraża? Może i ma nadwagę, ale nie ukrywa się z tym, można wziąć na to poprawkę. Trochę przesadził z tym że motocykl podoba się każdemu - dla mnie jest po prostu kiczowaty. I w sumie tyle. Po co teksty w stylu - czemu znowu sv/v-strom/suzuki? Ma ochotę pisać o tym motongu to pisze. Podoba mu się ten silnik więc testuje kolejny wyposażony w niego motocykl. Będzie miał ochotę i możliwości przetestuje i opisze coś innego.
OdpowiedzWojciech_Moto czy ty nie przyszedłeś tu z onetu? Chłopie odejdź od komputera, siądź na moto. Przecież od ciebie wali kompleksami aż brzydko.
Odpowiedzhttp://demotywatory.pl/3871623/Tak-sie-jawi-cala-potega Pozdro :P
Odpowiedzteraz motogej próbuje robić zrzyne ze ścigacza i wymyślili jakiegoś wiewóra :P
OdpowiedzCo wy macie jakiś problem z tym motogenem?? Portal taki sam jak Ścigacz. A tu widze jakaś wojna na to kto lepszy, itd.
Odpowiedztaki sam? chyba sobie jaja robisz.
Odpowiedz@ Men, trochę rozmijasz się z prawdą. "Boczo na temat" powstało chwilę po tym jak na Motogenie wprowadzono "Świat wg Wiewióra". Odwiedzam oba portale i zauważyłem to jakiś czas temu, więc daj spokój z tymi tekstami o zrzynaniu. A co do Gladiusa, no to raczej jego metroseksualizm jest tak daleko posunięty, że nic go nie uratuje, ani piec, ani heble (wcale nie są tak genialne jak pisze Boczo) ani cokolwiek innego;)
OdpowiedzKoleżko zastanów się przez chwilę, ale tak na serio. naprawdę uważasz, że Boczo zrzynał by cokolwiek z motogenu?
OdpowiedzChyba coś Ci się kolego pomieszało. Autorskie teksty Bocza pojawiają się odkąd pamiętam i wątpię, żeby coś zrzynał z motogenu. Jak widać komuś bardzo się nie podoba poczytność artykułów Bocza i na siłę stara się nasrać tam gdzie go nie chcą. Jednym słowem idź Pan w ***!
Odpowiedzjak tam jest motogej to tu przykładny motocyklista.pl :D
Odpowiedzjak tam jest motogej to tu P R E C E L.P L
Odpowiedza ty jestes P.R.E.C.W.E.L.P.L :D:D:P:P:P
OdpowiedzEj, hejterzy, co mieszkają z mamą, mam do was fajny link: http://www.scigacz.pl/Kozak,w,necie,frajer,w,swiecie,12175.html Czytać szybko, póki stara nie odetnie wam neta :P:P Pozdro, lamusy:D
OdpowiedzA ja myślę, że wszyscy ci którzy piszą te durne komentarze po prostu zazdroszczą panu Boczo, że jeździ motocyklami które oglądają tylko na zdjęciach. Zazdrość - to okrutna pani...
OdpowiedzCzyzby portal motogen.pl znów atakował scigacz.pl w komentarzach?:P
OdpowiedzScigacz.pl raczej sam siebie atakuje wklejając artykuł, który nie wnosi nic co do oceny. W internecie krąży sporo ocen gladiusa, ba, nawet na samym scigaczu znajduje się choćby http://www.scigacz.pl/Suzuki,Gladius,8211,,artykul,codziennej,potrzeby,9277.html . Taki artykuł odbieram jako wyłącznie reklamę i umotywowanie wypłacenia wierszówki autorowi.
OdpowiedzUważaj, bo teraz Cię zaskoczę. Widzisz "Boczo na temat" i potem dwukropek w tytule? To oznacza, że tekst jest subiektywny. To MOJA ocena i MOJE odczucia po, notabene miesięcznym, użytkowaniu. Nie będę pisał tak jak wszyscy, nawet jeśli mnie o to poprosisz :)
OdpowiedzZaskoczyłeś mnie jak zaskakują osoby wklejające debilne IMHO lub IMO, co znaczy in my (humble) opinion czyli moim (skromnym) zdaniem. Bez tego IMO czy twojej odpowiedzi jest oczywiste, że skoro ty piszesz to w swoim imieniu. Mój poprzedni temat dotyczył czegoś innego to może się odnieś do meritum.
OdpowiedzNo to po co odnosisz się do wklejonego przez Ciebie linku? Tutaj masz moje zdanie na temat Gladiusa i jeśli Ci one nie pasuje, czytaj ten drugi tekst :) W ten oto sposób na świecie zapanował pokój :)
Odpowiedzwg mnie, to już nawet nie krypto ale nachalna reklama produktów suzuki - powinno to być opatrzone adnotacją "materiał reklamowy suzuki polska"
OdpowiedzPrzejedź się na Gladiusie a potem wypowiadaj... Moje odczucia są prawie identyczne, z nienawiści w uwielbienie. Naprawdę tłusty strzał Suzuki
Odpowiedzjakby to było o BMW, to bys sie przyp*****lil o BMW nie? Co za tępy hejter...
OdpowiedzCiebie też zaskoczę:) Gladiusa dostaliśmy na test długodystansowy, na miesiąc. I w związku z tym przygotowujemy na jego temat publikację. To takie proste :) Btw, motocyklem jakiej marki jeździsz?:)
OdpowiedzKolejny test takiego samego motocykla to bezsensowna perwersja, chyba że to w ramach stałej umowy promocyjnej z Suzuki - to wtedy rozumiem, portal musi z czegoś żyć. Warto jednak pamietać, że na rynku jest jeszcze ze 100 innych motocykli i to wcale nie ze słabymi silnikami. Wiele z nich mieści się w przedziale cenowym 28-38 tys. zł. Co do motocykla - Yamaha, ale nie ma to znaczenia, bo każda marka robi kiepskie, przeciętne, dobre lub bardzo dobre motocykle. Suzuki też ma dobre modele w swojej historii: wiekszość roczników GSX-R, hajka, cross'y, duzy bandit itd. Nikt mnie jednak nie przekona, że lepiej kupić małego bandita jak za niewiele wiecej można kupić dużego, który ma prawdziwy silnik a przy tym podobna masę. Co więcej firma przez dlugi czas oferowała oba bandity w podobnej cenie (np. 26500 za malego i 32000 za duzego). Zachęcam więc do otwarcia się na większą róznorodność, wcale nie seksualną.
OdpowiedzPo co kupować mniejszego Bandita? Odpowiedź jest prosta. Ponieważ jesteś początkującym motocyklistom lub jesteś niski/niska i duży Cię przeważy lub wolisz mieć: -mniejsze spalanie -sporo mniejsze koszty eksploatacji (600/650 dużo dłużej pojeździ na jednych klockach przy takiej samej dynamice jazdy o zespole napędowym już nie wspominając) -łatwiej przeciskać się w korkach Idąc Twoim tokiem rozumowania jeśli niewiele trzeba dopłacić do większej pojemności, to po co brać mniejszego? W takim razie w teren zamiast brać KTM EXC 250 bieżmy tylko EXC 500
Odpowiedzczytam te glodne komentarze pieniaczy czepiajacych sie autora i naprawde nie wiem o co chodzi. chyba kompleksy z was wylaza. zeby sie czepiac agresywnie, ze koles ma pare kilo nadwagi, albo ze gdzies nie byl w 1000% spojny, albo sie przejezyczyl? litosci panowie. bez dwoch zdan to zdecydowanie jeden z najciekawiej piszacych testerow/dziennikarzy czy kim on tam jest. potrafi z jajem opisac, okreslic, wyrazic temat. a jak czytam takie komentarze, to zaczynam myslec, ze internet nie powinien byc "otwarty". uwazajcie na kominy :)
OdpowiedzParędziesiąt kilo to nie parę kilo nadwagi, zresztą to już chyba otyłość. I to ma znaczenie, bo ocenia motocykl pozycjonowany dla m.in. dla kobiet, czyli osób statystycznie słabszych i lżejszych. Dlaczego redakcja nie wkleiła oceny dokonanej przez jedną lub dwie kobiety? Bo a) trzeba znaleźć pretekst do kolejnej wypłaty Boczowi? b) bo jeden PAN z suzuki rozmawia z drugim PANEM ze scigacza.pl? c) bo to niepoprawne politycznie odmówić prawa oceny osobie z otyłością d) kombinacja a/b/c. Nie dla jaj czytam teksty pretendujące do merytorycznej oceny. Jak wybierasz bank albo mieszkanie to wybierasz najbardziej rzetelną czy najbardziej jajcarską? Wiem, że jedno nie musi wykluczać drugiego, ale... zwykle jednak wyklucza. Chyba, że wszystko usprawiedliwimy, że to subiektywna ocena. To w takim razie życzę powodzenia podczas najbliższej wizyty u dentysty, który subiektywnie wyrwie ci dwie górne jedynki.
OdpowiedzCiekawe, w jakim portalu pracuje pan Wojciech_Moto :D:D:D:P
OdpowiedzOdpowiem jak odpowiesz na pytanie - w jakich godzinach żona JankaCBR zdradza go w piątki?
OdpowiedzSprzęt rzeczywiście jest bardzo fajny i potrafi zadowolić, minusem jest twardawe siedzisko, reszta tylko plusuje.
Odpowiedzo so choci z tymi pracownikami Poczty Polskiej? Autorze, jestem jej pracownikiem i dobijam 5 dekady i śmigam Ninją ZX6R, a mój kumpel zza biurka FZ 6, więc nie jest z nami tak źle ;), a Gladius, że użyje analogii, to taki poseł Biedroń wśród polityków, niby chłop, w portkach, ale...
OdpowiedzCoś w tej ocenie jest - kiedyś pojawiło się określenie takich pojazdów jako metroseksualne.
Odpowiedzpoświęcanie precyzji prowadzenia tylko po to, by moto "obłędnie wyglądało, gdy do niego idziesz na parkingu" jest lepszym przykładem idiotycznego tuningu, którego się tak czepiałeś, niż akcesoryjny zbiornik płynu hamulcowego. gratuluję i pozdrawiam.
OdpowiedzCzłowieku, taki sprzęt dostałem od importera ;) Zluzuj nieco. Przecież nie zakładałem u siebie w garażu tej opony.
OdpowiedzNo to taki właśnie autor Moralista, który raz pisze tak a czasem srak
OdpowiedzMetafora "skrzynia biegów pracuje jak gorący bagnet w Nutelli" budzi u mnie jednoznaczne skojarzenie z seksem analnym. U was też?
Odpowiedzchciałeś, Boczu, chyba napisać, że "na przestrzeni lat automatycznie stał się bestsellerem", a nie, że "stał się automatycznym bestsellerem". Co to jest automatyczny bestseller?
OdpowiedzTwoja mamita jest odpowiedzią na niewiedze która posiadasz :D
Odpowiedzo moj boze...skorzana kurtka z kołnierzykiem ;(
Odpowiedzja powiem tak, zgadzam się z autorem, na co dzień jeżdżę busą, i kiedy miałem moto w przeglądzie gwarancyjnym dano mi Gladiusa jako zastępczy, kurcze, super motocykl, gdybym tylko miał gdzie trzymać kolejny sprzęt zaraz bym sobie to kupił do jazdy po mieście
OdpowiedzNie jeździłem tym czymś więc o wrażeniach z jazdy się nie wypowiem, ale... BMW to zajebisty samochód, a jednak w Polsce wstyd nim jeździć.
OdpowiedzChyba u was na wsi.
OdpowiedzJest nijaki i nie ma co sie nim zachwycać, ja bym sie wstydził tym jeździć. Może i technicznie jest OK, ale wygląd jest paskudny, bez wyrazu i jakiegokolwiek pomysłu. A te zachwyty i tak nie uratują Go. Kupa i tyle. Jak się ryżojady nie przyłożą to ja Made in EU będzie synonimem designu i nowoczesności.
OdpowiedzNiedawno napisałem, że to juz jakas obsesja autora na punkcie sv 650, v-sroma i gladiusa. Rzeczywistosc przerasta czasem wyobrażenia. - "przypada do gustu wszystkim i jest fajny" - "to, co dzieje się po przekroczeniu 7000 obr/min przerosło wszelkie moje oczekiwania" - "Gladius wprost uwielbia, jak traktujesz go brutalnie, bez manier i opamiętania. Obroty rosną w zawrotnym tempie" Chciałbym tak jak autor artykułu mieć dostęp do tak potężnie działającego towaru. Nie wiem czy to pastylki czy syrop ale wchłania się szybko i - jak widać - daje straszego kopa. Ale jak sie tego nie weźmie, to rzeczywistość jest szara: - ad. 1. o gustach sie nie dyskutuje ale już nawet sam autor pytajac, czy to jest motocykl dla kobiety, jednak kojarzy że wiekszosc ogladajacych powie, że to cos do kupy jest podobne; danie stalowej ramy w miejsce naprawde ciekawej aluminiowej potwierdza, że japonscy producenci chyba cienko przędą, wciskają ludziom coraz wiekszy chlam i odbije im się to w przyszlosci czkawka (nie zmienia to faktu, że obie sa zapewne tak samo sztywne, tylko stara lepiej wygladala i byla drozsza w produkcji), - ad.2 - po przekroczeniu 7000 obrotów nie dzieje sie nic - silnik jest slaby i "zdołu" i w srodku i wszedzie indziej a wkreca sie wolno uwalniając dychawiczną moc, ad. 3 - sprzet do katowania nadaje sie gorzej niz wózki sklepowe, na których w głupawych filmikach młodziez wbija sie w krzaki zjezdzajac z dachu domku jednorodzinnego (m.in dlatego ze producent postanowil wykonac hamulce z kartonu, masy wiorowej i sznurka (jezdzilem dwoma egz. testowymi , od dwóch róznych dilerow w mazowieckim, bo myslalem ze 1 z nich ma po prostu zapowietrzone hamulce). Task samo do katowania nadaje sie er-5 czy gs500 a i straty w portfelu mniejsze. Reasumujac, 29 tys. za taki motocykl to nie jest malo. To jest tragedia. W porownaniu z popularnym hornetem, nie mowiac o street triplu, to moze byc najgroszy zakup w waszym motocyklowym życiu. Kto nie wierzy - polecam jazdę próbną ww. wymienionymi, żeby zaoszczędzić przekrzykiwania się. Szczerze zachęcam.
OdpowiedzJa tylko napisze, że się g.... znacz i nie masz racji :) I nie chce mi się argumentować, dlaczego tak jest :)
OdpowiedzZgadzam się z tobą absolutnie. Silnik SV 650 jest po prostu zbyt słaby, brakuje przyspieszenia. Nic tutaj w Gladiusie nie da się nic poprawić - te sprzęty po prostu nie idą. Jako nakedy do miasta są oczywiście super całkiem niezłe, ale wciąż skutery i 125 supermoto będą lepsze i tańsze. Na pierwsze moto Gladius ujdzie, ale tu znów ER-6 zostawia go designem i osiągami w tyle. Na drugi motocykl poniżej 100KM nie ma sensu - albo motocykl albo rower. (Ja wybrałem źle i kupiłem tylko 86KM - więc teraz jeżdżę rowerem, żeby z nudów nie umrzeć)
Odpowiedzdobre:) może przestaną robić wreszcie nisko budżetowe kastrowane "hybrydy" na co komu abs?jak w zamian rama stalowa i dławiony silnik? już z Gsr 750 szli dobrym tropem tylko mogli silnika nie zamulić i by był hitem
OdpowiedzNie no on jest okropny, wolałbym SV nawet jeśli jest gorsza technicznie.
Odpowiedz