Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeBoczo, jak zwykle, tfu! Jak zawsze dobre i śmieszne teksty, miło się czytało. Niemniej tym razem kilka słów ode mnie troszkę odbiegających, że się tak wyrażę. Pierwsze primo ad. "Cola oprócz bycia fajnym orzeźwiaczem, cudownie symbiozuje się z whisky". Cola nie "symbiozuje" się z whisky. Colę się dodaje niektórych myszówek po to by dało się wypić. Dobrą whisky pije się z kostką lodu delektując się smakiem. Drugie primo ad"Każdy facet pragnie kochającej, dobrze gotującej, wiernej, inteligentnej żony, ale wszyscy doskonale wiemy, że przychodzi taki dzień, kiedy chce się porzucić te naturalne, podyktowane przez ewolucję wymogi i pozwolić się ogarnąć niepohamowanemu pragnieniu szalonej nimfomanki z uczuleniem na majtki i racjonalne decyzje". U got it all wrong mate. Powinno to być napisane "każdy facet pragnie zabójczej laski z nogami do samej ziemi która rż...e się jak szalona. Ale jak już się taką ma to przychodzi moment kiedy wracają do domu myśli 'ku..wa jak dziś znowu nie będzie obiadu a ta znów będzie paznokcie malować to wywalę na butach"". I to takie niby żartobliwe przykłady, ale chodzi mi o to, że Fał sztrom robi wszystko, jak cholercia ma jedną, tycią wadę - niczego nie robi dobrze czy tam najlepiej. Dla mnie jest to idealna maszyna... na dojazdy do pracy.
OdpowiedzTo jest idealna maszyna dla mnie. Czemu: - bo mogę nią dojeżdżać do pracy (tak to prawda) - bo jak mi się chce to wyskoczę na weekend do jury i podjadę nim pod mur jakiegoś zamku i polatam po okolicznych ścieżkach i lasach - bo raz do roku robię trasę 5-7tys km i v-strom też daje radę. Dał zarówno na równych drogach Chorwacji jak i na dziurach Ukrainy - ma 22l zbiornik (mam poprzedni model) i kiedy tankuje to np transalp robi to już drugi raz. - mam ochronę przed wiatrem taką że nawet jazda 150km/h po autostradzie jest OK - przyspieszam w nieco ponad 4 sekundy do 100 co pozwala wszystkich
OdpowiedzŚwietny artykuł. Ach, żeby mój motor tak kochał moją dupę. Marzenie.
OdpowiedzHehe... Jak zwykle lekkość pióra BOCZO sprawia, że ze śmiechu eksportuje płyny ustrojowe na ekran (żeby nie było - tylko slinę)... P.S. Użytkownik Transalpa, od którego (za oczywiście przyzwoleniem na przyszłość) zaporzyczasz zwroty Transalpa wystawił na sprzedaż i myśli już o czymś bardzo MULTIfunkcjonalnym ;) Pozdrowienia z Bielska! Jeśli masz kupca na Trampka 700, to ślij go w wiadome strony :D
OdpowiedzMotocykl jest metroseksualny, nowa wersja została obtaniona w stosunku do starej. Żaden tam postęp, zwykłe naciągactwo i szukanie frajerów. Japończykom coś się popier... i robią coraz drożej coraz gorsze motocykle.
Odpowiedz"obtaniona" co masz na myśli ?
OdpowiedzZgadzam sie w 100%, moj pierwszy motocykl ktory dal mi poczucie pewnosci siebie, (a mialem w stajni juz chyba wszystkie typy) regularnie dawal szlifowac podnozki i zachecal do jeszce glebszych zlozen a przy tym duzo wybaczal i lubil wyskoczyc na przejazdzke w pole i brodzic w plytkiej wodzie. Z tylnim kufrem jako oparcie i z akcesoryjnym wydechem zostal polubiony przez moja lepsza polowe. GSX-r 600 k4 ktorego mialem pozniej dawal mi do zrozumienie "albo ja, albo ty", wieczna walka. Wspomnienia jakie po nim zostaly, to: zlamany obojczyc, bolace nadgarstki, wieczne klotnie z zona.
OdpowiedzTe kontuzje i kłótnie to oczywiście przez spanie w jednym łóżku z tym gsx-r... ?
OdpowiedzWięcej, więcej, WIĘCEJ!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzBrawo Boczo, świetny artykuł ! Jak tylko zdobędę jakaś kasę to zamówię sobie V-Stroma, tak mnie zachęciłeś do kupna. Ale puki co chciałbym abyś zrobił wywiad z ...Clarksonem. Jeśli odmówi (a jest to możliwe u tego gościa) będziesz go musiał zastąpić. Ot co ;)
OdpowiedzMogliby reaktywować "Fał-Sztorm" 1000 Sprzęt wyprzedził swoje czasy. Dopiero teraz jest moda na duże tour-enduro.
OdpowiedzAutor raczy nieco przesadzać. Siedzenie wcale nie jest niewiarygodnie komfortowe. Ono wcale nie jest komfortowe. Nawet wygodnie nie jest. Być może sprawa indywidualna. Dla mnie ten motocykl był rozczarowaniem. Dla osób o wzroście poniżej 180cm będzie dodatkowo utrudnieniem.
OdpowiedzBoczo, przyznam szczerze, zawsze miałem Twoje teksty za niezłe, ale bez przesady, nie miałem Cię za geniusza, ale bardziej za naśladowcę sposobu pisania ...powiedzmy Clarksona :-) Ten tekst jest jednak genialny, nie ma się do czego przyczepić, Gratuluję I mam jedno pytanie: chce się zmienić moje wysłużone R1150GS na noś nowego, ale w tym kraju trudno odłożyć na R1200GS w mniej niż 10 lat... Czy przesiadka na DL-a jest dobrym wyjściem, czy lepiej kupić używanego R12? Czy to porównywalne motocykle, czy laa świetlne różnicy?
OdpowiedzW Warszawie są zakręty tylko w lewo z tego co widzę ;D
OdpowiedzMłody, Kaufland z TG nie teleportował się do Wawy. BTW, jak Bocho lata na co dzień na SV-ce, to musi czuć się na V-Stromie jak w domu.
OdpowiedzV-Strom, SV-650, Gladius - jeździłem wszystkimi. Wniosek: nie rozumiem zachwytów tu i ówdzie. Zalety: dwie w przypadku SV-650: niezły wygląd, lekki. Wady wszystkich: agrarny, słaby silnik w klimacie maszyn rolniczych; super-tępe, drewniane hamulce. Nie wiem co przemawia za zakupem takowych w porownaniu np. ze Street Triplem?
OdpowiedzSilnik wymienionych sprzętów to przebój, a praca skrzyni i sprzęgła - poezja. I taka jest przyjemna prawda o Gladiusie czy V-Stromie.
OdpowiedzLitości...to chyba w poównaniu z gs500...
OdpowiedzSłaby silnik w klimacie maszyn rolniczych? Jesteś pewien, że jeździłeś nimi ?:)
OdpowiedzRaczej tak realistycznych snów nie mam a było to przykre doświadczenie... Bardzo podobny do dwucylindrowych rzedowych BMW - dla mnie tragedia. Biorąc pod uwagę, że ludzie biorą kredyt lu bleasing, żeby kupić nowy za ponad 30 tys. to nie wiem co przemawia np. za Gladiusem w porownnaiu do Street Triple czy Horneta.
Odpowiedzzgadza się -silnik sprawia wrażenie mocnego na początku,od dołu,potem przy próbie przyspieszania czujemy niedobory mocy(przy jeździe we dwoje).początkowo byłem pełen respektu-miałem wrażenie ,że ponownie jadę Crossrunnerem,ale potem entuzjazm przygasł przy wysokich prędkościach np.150 km/h sprzęt wydawał się niestabilny przy lekkim bocznym wietrze. plusy to b.dobrze działające sprzęgło i precyzyjna skrzynia biegów oraz b.dobra kanapa ale to mam także w moim Transalpie w którym najpoważniejszą usterką (jedyną) była jak dotąd przepalona tylna żarówka.
OdpowiedzParafrazując co byś wybrał Street-a czy Hornet-a ? I dlaczego?
Odpowiedzstreeta, szczegolnie w wersji R - boskie hamulce (po przesiadce z innych nakedow wdusisz za mocno i .... niedowierzanie na twarzy ze opony tak bardzo mogą piszczeć) i sportowy twardy zawias; silnik tez lepszy niz w hondzie ale tu roznica mniejsza. Mysle ze street triple R to najlepszy naked na rynku w tym zakresie cenowym i nie tylko. Lepsza może być nowa aprilia tuono v4 i tegoroczny spedt triple R ale tymi cudeńkami nie jezdzilem.
OdpowiedzOd kiedy turystyczne enduro ma miec twardy zawias??? Porownujesz maszyny do calkowicie odmiennych celow
OdpowiedzPialem także o kupnie Gladiusa, gdyby ktoś chciał a moje porownanie dotyczylo horneta i street tripla, na prośbe innej osoby (czytamy dokładnie)
Odpowiedzróżnica 1/5 ceny?
OdpowiedzIdzie na gume z gazu ?
OdpowiedzZgadzam się w całości pod tymi wypocinami hehehe wygląd rzecz względna ale nie spotkałem nikogo prócz mojej żony kto by powiedział że v strom jest ładny .Poprzednia wersja była stylistyczne ładniejsza jeżeli można to tak ująć. Reszta w tym moto jest bardzo OK.
OdpowiedzTo prawda. Poprzedni model był ładniejszy.
OdpowiedzZgadzam się z Tobą Boczo. V-Strom (obecnie mam rocznik 2007) to najlepszy motocykl jakim do tej pory jeździłem, a parę już miałem :) Jeżeli nowy jest lepszy od starego, to już w ogóle musi być super. A swoją drogą te miedziane malowanie jest super.
Odpowiedznazwy zdjęć są zarąbiaszcze. Np "jazda przód dynamika".
OdpowiedzHaters gonna hate...
Odpowiedznazwy zdjęć są zarąbiaszcze. Np "jazda przód dynamika".
Odpowiedz