Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeDucati Paso ma po prostu inny rodzaj piękna :-) , zresztą jak 999 ( oraz wspomniane w artykule Monster i Diavel)...ale generalnie Pasiak to dość ciekawy motocykl, mało problemowa, długodystansowa wygodna jak tapczan Mydelniczka, silnikowo jeden z ostatnich prawdziwych Pantahów...
OdpowiedzMiałem możliwość przez tydzień jazdy Diavelem. Ten motocykl zrobił na mnie duże wrażenie, nie piszę tu o mocy (w swoim mam 140 KM) ale o lekkości w prowadzeniu. Pierwsze kroki myślę sobie dużo moto będzie walka z mocą i zakrętami. A tu okazało się że to fenomenalne moto które pięknie wchodzi w zakręty (w trybie sport pięknym ślizgiem). Człowiek aż szuka zakrętów do jazdy. Co do miasta i korków włączamy tryb urban i spokojnie suniemy między autami ( nie ma tu mowy o szarpaniu), ale gdy trzeba diabeł potrafi pokazać swoje drugie oblicze. Dla mnie to jedną z fajniejszych moto. Gang - dosłownie jak zbliżający się bombowiec ( oryginalny wydech) - co się dzieje na termi lub Zarad akcesoryjnym. Masa detali stylistycznych, bardzo dobre wykonanie
OdpowiedzWpełni zgadzam sie co do siedzenia na Devilu, gdyby nie to dziwne wcięcie w moto, zamiast miejsca dla kierowcy to można by jeszcze nawet pojeżdzi (mój tłusty za tam nie pasował ;) FAKTYCZNIE Tarnowskie Góry :0 !!!
OdpowiedzWpełni zgadzam sie co do siedzenia na Devilu, gdyby nie to dziwne wcięcie w moto, zamiast miejsca dla kierowcy to można by jeszcze nawet pojeżdzi (mój tłusty za tam nie pasował ;) FAKTYCZNIE Tarnowskie Góry :0 !!!
Odpowiedzbo juz ztatusiales:P
Odpowiedzs4r kosztuje używany ok ~20k, diavel ~50k, nie lepiej było porównać diavela z s4rs, albo czymkolwiek nowszym w podobnej cenie
OdpowiedzNie wierzcie plotkom, hamulce w Monsterze oczywiście są słabsze niż w Diavelu, jednak i tak 100 razy lepsze niż w ja-psach... A o reszcie się nie dyskutuje, podoba się czy nie kwestia indywidualistycznych zaopatrywań, priorytetów i ambicji...hehe.. Można jeździć autem za 3000 zł i mieć 3 sztuki Ducati... Forza!
OdpowiedzNjabrzydsze motocykle na świecie. Te nowe kawaski tez jest okropne z tą okrągłą lampą:/
OdpowiedzPewnie masz jeździsz F2 :P Biedaczku :P
Odpowiedzhyhy :]
OdpowiedzOd razu widać, kto na tych zdjęciach potrafi jeździć motocyklem.
Odpowiedzkolejne wloskie badziewia
OdpowiedzDlaczego rajder na S4R skręcając w prawo przechyla się w lewo?
OdpowiedzTo jest taka szkoła BMW że odchylają się w drugą stronę , też mi się nie podoba
OdpowiedzGość na SR4 jedzie jak ****. Przypatrzcie się jaką ma pozycję ciała - wychyla się do zewnątrz jakby bał się winkla, stóp już się nie czepiam, bo przy tamtym, to detal. Dobrze to widać, gdy porównać go z riderem na diavelu - czasem widać ich w tym samym zakręcie i na tej samej focie. Ich jazda to dwa zupełnie różne światy. Do ekipy "ścigacza": wyślijcie tego kolegę na jakieś szkolenie, bo sobie krzywdę zrobi.
OdpowiedzJeden i drugi powinni isc na szkolenie z techniki jazdy, ale faktycznie ten na S4R to dramat. Chociaz tak to wyglada przewaznie na ulicy, kwadratowe zakrety, szuranie stopami po ziemi przy ruszaniu i hamowaniu itp. Dlatego informacje z takich testow o pracy zawieszenia, korektach toru jazdy czy hamowaniu mozna o kant **** potluc.
OdpowiedzDostali do testów dwa motocykle ale mieli tylko jednego motonitę. Złapali na szybko jakiegoś przechodnia, wbili w kombiak i beret i w nadziei, że urok Diavela zamydli nam oczy - pstryknęli kilka fotek. Słabiutki ten jeździec. Rzeczywiści powinno go na jakiś, przynajmniej podstawowy, kurs wysłać bo strach to oglądać.
OdpowiedzTo nie żaden przechodzień, ale właściciel tegoż oto Monstera S4R :)
OdpowiedzTo byś wziął w obronę kolegę. Czepialscy jakoś nie widzą, że jeździec Monstera uznaje szkołę nakazującą trzymać głowę (wzrok) w poziomie. Odchylenie głowy powoduje złudzenie odchylenia całego tułowia. No może nie jest idealnie w osi motocykla, ale uwagi typu, że zrobi sobie krzywdę, są nie na miejscu.
OdpowiedzJest wiele szkół jazdy, mi osobiście najbardziej odpowiada właśnie jazda w głową w poziomie. Może na zdjęciach nie wygląda to najlepiej, ale na co dzień pozwala lepiej ocenić zakręt, a w szczególności jego krzywiznę. Jakoś nie wyobrażam sobie trzymać głowy w jednej linii z tułowiem. Może to lepiej wygląda, ale na pewno lepiej się nie jeździ. Pozdrawiam tych wszystkich co się pienią na moją jazdę :)
OdpowiedzNie martw się. Nie jesteś sam. Ja też jeżdżę tak jak Ty. Pozdrowienia dla specjalistów od jedynie słusznej jazdy.
Odpowiedzmi sie osobiscie nie podobaja Ducati...nie ma to jak Honda , Kawasaki , Suzuki , Yamaha..takie niewygledne te Ducati..:)
OdpowiedzPrzeciez wiekszosc Japonii jest nudna do wyrzygania
Odpowiedzwolisz japonczyki od ducati?!?!? to jakby powiedzec, ze wole kino domowe sony od bang and olufsen...
OdpowiedzOoo Tarnowskie Góry ; DD
Odpowiedz