Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeChyba nigdy Trialu na zywo nie gladal ten co to pisal.....
OdpowiedzZasmuciło mnie zdanie że trial jest mało widowiskowy i nie chodzi mi o tego backflipa tylko ogólnie. Dzięki takim opiniom oglądamy w tv żużel i F1 przy których największe emocje to strach przed uśnięciem.
OdpowiedzDobry as! :)
OdpowiedzMnie zastanawia jak można by to połączyć (przecież to się robi na innych sprzętach)
Odpowiedza nie próbowałeś nigdy jeździć na kole na rowerze górskim? podskakiwać pod krawężniki? do tego przecież są bmxy i rowery trialowe... a jakoś jak ktoś chce to potrafi nawet z gó.wna bicz ukręcić i znalazłby się taki który zapakuje silnik z SV650 do motocykla trialowego ;)
Odpowiedzno ok próbowałem. Tylko jest taka różnica ze silnik od SV650 jest ciężki co przeszkadza w uprawianiu triala. Dodatkowo nie obyło by się bez przerobienia ramy.Jak już to ja bym prędzej zamontował jakiś silnik np od yzf 450 ale to inny temat. Silniki w trialówkach są niskoobrotowe(bo potrzebują zrywu od samego dołu i jak najmniejszej masy) a w takich które uprawiają hillclimbing są wysoko obrotowe(bo potrzebują jak najwięcej mocy przy dość małej masie)
Odpowiedz