Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeCiekawe jak wygląda sprawa z temperaturami podczas tarcia. Kevlar charakteryzuje się wysoką odpornością. Chyba ktoś zapomniał podać tak istotnego parametru. Ja osobiście chętnie się dowiem jak się sprawa przedstawia.
OdpowiedzPowinni to sprzedawać z dopiskiem"Nie dla idiotów" ;D Jak się natrafi nawet przy 50km/h na barierkę albo drzewo to o tyle pomogą że krew widać dopiero po rozpruciu.
OdpowiedzBOCZO DO CHOLERY - NIE WKLEJAJ JUŻ TYCH GŁUPICH FILMÓW Z YOU TUBE - TYLKO DAWAJCIE ZDJĘCIA Z NASZEJ REGIONALNEJ WYSTAWY MOTOCYKLI KTÓRA BYŁA W TEN WEEKEND!!! DAWAJ BOCZO FOTY - CHCEMY POOGLĄDAĆ ZDJĘCIA Z WYSTAWY A NIE FILMIKI Z DEBILAMI Z USA I WĄTPLIWE NEWSY O GACIACH !!!! DAWAĆ ZDJĘCIA Z WYSTAWY!!! - DUŻOOO ZDJĘĆ!!! I NIECH TAM BĘDĄ RÓZNE ZDJĘCIA A NIE TYLKO Z TYMI LACHOCIĄGAMI!! BOCZO - DO ROBOTY - DAWAJ FOTY Z WYSTAWY MOTOCYKLI !!!!!!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzBardzo dobry towar. Mam 4 lata bojówki i nie ma powodów do narzekań, tylko sie lekko sprały
OdpowiedzDyskusja jest bez celowa - spodnie typu jeans (dodatkiem czy to nitki czyt to elementów kewlarowych) to spodnie typowo miejskie (krótkie wyprawy około miejskie) w ciepłe dni. Nie są to ani spodnie do turystyki czy na tor. Więc nie ma co się spierać czy się przetrą czy nie, oczywiście że się przetrą ale zawszę po dłuższym czasie. Ja osobiście mam 2 pary jeansów właśnie na miasto, czy to do pracy, czy to do urzędu. A skórzane combi to skórzane combi i każdy co jeździ zna dobrze zalety i wady tego stroju. Następna sprawa to dobry strój tekstylny w którym można w deszczu i chłodne dni jeździć w samym t-shirt. I tu zalet jest kilka gdzie skażone nie są wstanie przegonić tekstylnych. Oczywiście nikt nie będzie na nich schodził na kolano Reasumując nie ma spodni uniwersalnych, tak jak nie ma motocykli uniwersalnych. Druga sprawa że technologia idzie do przodu, kiedyś jeansy to była nowość za duże pieniądze, teraz są praktycznie dostępne za kilka stówek
Odpowiedzhehe nie no panowie to był taki wybryk, ale umówmy się jeśli tarcie po asfalcie przez chwilę przy 40-50 km/h przeciera momentalnie ten kevlar to czego się spodziewać podczas szlifu?
OdpowiedzMottowear-y i schodzenie na kolano...brawo!:) Ja mam wrażenia pozytywne, gleba przy 50-60 km/h na asfalcie w Urbanach i zero śladu przetarcia, po wypraniu jak nowe, bo do tego właśnie zostały stworzone, powyżej 150 km/h bałbym się w nich wyglebać, wtedy skórzane na pewno byłyby lepsze.
Odpowiedzkiedyś w necie był opis z fotkami jak koleś się w takich wyglebił na z750 przy zderzeniu z sarną przy 150właśnie i tyłka nie zdarł:)
OdpowiedzNo to dobrze że będą mocniejsze, bo raz zszedłem na kolano w mottowearach i momentalnie dziura w kevlarze. Chyba jednak kupię spodnie z prawdziwego zdarzenia...
Odpowiedzbo to tak trudno się domyśleć że nie są stworzone do schodzenia na kolano...
Odpowiedz