Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzena necie jest opis jak to zrobić w aucie: www.wisco.pl/porady.html
OdpowiedzWitam, mam problem w Fzr 600 z 93r. Problemem jest \"szlifowanie \" popychacza sprzęgła aż do jego przepołowienia, problem występuje po stronie łańcucha zaraz za taką gumową uszczelka z której dodatkowo przy pracy motoru sączy też olej( wydaje mi się ze to przez zmianę przy owym szlifowaniu kształtu popychacza)... zmieniałem kompletne sprzęgło tj. tarcze przekładki i sprężyny oraz kupiłem nowy kosz razem z popychaczem zmontowałem tak jak trzeba. Co może powodować ową wadę i jak to usunąć?? Pozdrawiam
Odpowiedzjestem mechanikiem od automatycznych skrzyn biegow gdzie sie urzywa takich taczek i przekladek i radze zeby je namoczyc bo sie spala
Odpowiedzjestem mechanikiem od automatycznych skrzyn biegow gdzie sie urzywa takich taczek i przekladek i radze zeby je namoczyc bo sie spala
Odpowiedzwitam posiadam yamahe R1 2006 r rozkręcił mi się koszyk sprzęgłowy i pytanie jest takie czy spręzyny dociskowe jest ich tam 5 mam dokręcic maksymalnie czy w jakiejs odleglosci lub liczbie obrotów. wydaje mi sie ze jesli dokręce spręzyny maksymalnie, docisk niebedzie w stanie się odsunąc od tarcz po wcisnieciu raczki sprzęgła tym samym ciezko bedzie wcisnac rączke czy mam racje?
OdpowiedzW R1 jest sprzeglo pociagane, nie wciskane, skrec przy uzyciu klucza dynamometrycznego, ale przed tym zobacz stan wszystkich podzespolow tego ukladu. I w droge.
Odpowiedzsuper artykuł oby takich więcej np wymiana uszczelniaczy w przednim zawieszeniu ale super pomysł;)
OdpowiedzŁadnie pięknie. Po jeszcze kilku takich artykułach bezrobocie w polsce wzrośnie, bo warsztaty motocyklowe pobankrutują. Świetnie ogólnie prosto - ścigaczowi gratuluję artykułu :)
Odpowiedzbrawo ofca!
OdpowiedzCastrol + mokre sprzęgło = u mnie lipa
Odpowiedzdobre!!! tylko prowadzący... eee...eee...eeeeeee...eeeeeeeee...eeeeeeeeeee eee
OdpowiedzMaczanie tarcz w oleju? Pierwsze slysze... Zakladasz nowe SUCHE tarcze i skaldasz wszystko... wlewasz olej... odpalasz moto na luzie... wciskasz klamke sprzegla na minute moze dwie.. i olej i tak sie rozchlapie.
OdpowiedzMoże on ma ducati ze suchym sprzeglem
OdpowiedzNawet w instrukcji dołączonej do tarczek jest jasno napisane żeby przetrzymać je przez noc w oleju zanim zamontujesz.
Odpowiedzna minute moze dwie :) powodzonka :) w dalszych pracach ze sprzegłem...
OdpowiedzKtoś tu nie czyta serwisówek:)
Odpowiedz