tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Bariery przy drogach - ochraniają czy...
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: whos 22.02.2012 03:01

Jeśli kierowca jedzie z normalną prędkością to wyrobi na zakręcie ... chyba że będzie wylane coś i droga będzie śliska albo np. w zimie lód na drodze ... do tego właśnie te barierki służą Motocykl wbił się w bandę łamiąc się na dwie części(dosłownie) ... oczywiście prędkość była dostosowana do zakrętu i do panujących warunków ... po prostu żałosne ... Kiedy zechcą usunąć te barierki to kierowcy samochodów stwierdzą że te barierki są potrzebne ... Jest tylko jedno rozwiązanie które zapewni bezpieczeństwo i jednym i drugim ... Jazda z odpowiednią prędkością ... piszę o tym bo: 1- większość wypadków które ja widziałem to było wyprzedzanie po wewnętrznej (nigdy nie patrzę w prawe lusterko jadąc chyba że zmieniam pas z lewego na prawy i nigdy to się nie zmieni) 2- jazda z bardzo dużą prędkością ... nawet kiedy miałem 100 na liczniku nie raz mi motor śmignął ... jak będę miał dziurę na drodze, a wiadomo że ich u nas jest bardzo, to po prostu odbiję tak aby ją ominąć ... 3 - bardzo duży % wypadków to po prostu nadmierna prędkość ... i do tego kierowca debil który myśli że w każdej sytuacji zapanuje nad pojazdem ... to po co w ogóle są ograniczenia prędkości mandaty drogówka ... 4 - 2-ślady są dużo lżejsze przez co szybciej się rozpędzają i osiągają bardzo szybko duże prędkości ... tylko trzeba pamiętać przy tym że w razie wypadku są najmniejsze szanse wyjścia cało ... ale co tam 100 w mieście 140 na zakręcie i 200 na prostej po za miastem ... o tyle dobrze że nie złapie n policja bo motor się szybciej rozpędza ... 5 - kierowca który doprowadza do wypadku niebezpieczną jazdą nadmierną prędkością nie jest poszkodowanym tylko mordercą, samobójcą idiotą (w zależności od skutków tego wypadku)

Odpowiedz
Autor: whos 22.02.2012 03:00

Jeśli kierowca jedzie z normalną prędkością to wyrobi na zakręcie ... chyba że będzie wylane coś i droga będzie śliska albo np. w zimie lód na drodze ... do tego właśnie te barierki służą Motocykl wbił się w bandę łamiąc się na dwie części(dosłownie) ... oczywiście prędkość była dostosowana do zakrętu i do panujących warunków ... po prostu żałosne ... Kiedy zechcą usunąć te barierki to kierowcy samochodów stwierdzą że te barierki są potrzebne ... Jest tylko jedno rozwiązanie które zapewni bezpieczeństwo i jednym i drugim ... Jazda z odpowiednią prędkością ... piszę o tym bo: 1- większość wypadków które ja widziałem to było wyprzedzanie po wewnętrznej (nigdy nie patrzę w prawe lusterko jadąc chyba że zmieniam pas z lewego na prawy i nigdy to się nie zmieni) 2- jazda z bardzo dużą prędkością ... nawet kiedy miałem 100 na liczniku nie raz mi motor śmignął ... jak będę miał dziurę na drodze, a wiadomo że ich u nas jest bardzo, to po prostu odbiję tak aby ją ominąć ... 3 - bardzo duży % wypadków to po prostu nadmierna prędkość ... i do tego kierowca debil który myśli że w każdej sytuacji zapanuje nad pojazdem ... to po co w ogóle są ograniczenia prędkości mandaty drogówka ... 4 - 2-ślady są dużo lżejsze przez co szybciej się rozpędzają i osiągają bardzo szybko duże prędkości ... tylko trzeba pamiętać przy tym że w razie wypadku są najmniejsze szanse wyjścia cało ... ale co tam 100 w mieście 140 na zakręcie i 200 na prostej po za miastem ... o tyle dobrze że nie złapie n policja bo motor się szybciej rozpędza ... 5 - kierowca który doprowadza do wypadku niebezpieczną jazdą nadmierną prędkością nie jest poszkodowanym tylko mordercą, samobójcą idiotą (w zależności od skutków tego wypadku)

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę