Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeTak bejca rozdaje karty.. a w Kanadzie same awarie min wyciek oleju na tylną oponę.. Człowieku jeździłeś kiedykolwiek motocyklem (bokserem)?! że się wypowiadasz? Beemką nie da się jeździć!! XC bije gs na łeb na szyję!!
OdpowiedzTo Gs musi dorwać Triumpha !!!!!!!!!!!
Odpowiedzja tam jestem za suzuki :D
OdpowiedzZaniedługo wyjdzie nowy GS i angole znowu będą w d***, szykuje się kolejna zrzyna z bmw. Może i przykry to fakt, ale to bejca rozdaje tu karty, reszta tylko goni
OdpowiedzMoże i rozdaje w kategorii limuzyn dla pierników ale goście od KTMów 990 Adv (co jeździlili też GSami) twierdzą, że radocha na KTMie jest dwa razy większa a na ryjach zamiast banana mają całą skrzynkę :)
OdpowiedzSuper.... To się nazywa właśnie test motocyklowy. Pięknie napisany na podstawie samego wyglądu, autor wie jaki jest motocykl. Nie co te te gazetki, że chcą jeździć aby coś napisać o motocyklu. I w dodatku tu mamy za darmo, bo gazetki to chcą jeszcze żeby im za papier płacić....
OdpowiedzTo nie jest test. To jest prezentacja modelu, opis rozwiązań w nim zawartych, itd.. Test opublikujemy wtedy gdy tym motocyklem pojeździmy.
OdpowiedzCzyli co? Po prostu przepisanie katalogu, bo jak rozumiem, osoba, która to pisała na żywo motocykla nie widziała? Buhahaha.....
OdpowiedzWSZYSTKO PIEKNIE ALE JAK CZYTAM I SLYSZE 3 CYLINDRY TO MI SLABO, JAKOS MI TO ZLATUJE DAEWOO TICO I BASTA ....
OdpowiedzA 2 cylindry nie kojarzą ci sie z maluchem???
OdpowiedzTempomat, a dlaczego nie? Jakby lista wyposażenia BMW była skromna...Dla mnie tempomat fajna sprawa na dużych przelotach. Polecam autorowi machnąć 940km w ciągu dnia a potem zapytam się czego mu brakowało.
OdpowiedzMachnąłem 1100km w ciągu jednego dnia (werona-kraków). Jedyne czego mi brakowało to zapasowy tyłek :D Ale fakt, że tempomat to stosunkowo niedrogi, a przydatny dodatek.
OdpowiedzPozostaje jedynie czekać na odpowiedź Harleya-Davidsona i MV Agusty. ;d no w koncu jedna i 2 marka maja wiele wspolnego ze sprzetami enduro i turystycznymi hehe
OdpowiedzPrzeczytałem o szczytującym tyranozaurze i już wiedziałem, ze to teks pana Boczka
Odpowiedzbrakuje zdjęcia od strony wału
OdpowiedzOsobiście przesiadłem się z BMW właśnie do Triumpha. Trochę w innej kategorii bo Speed 2011, jestem bardzo zadowolony - zrobione już 12 tysięcy km. Jeżeli Explorer będzie miał tylko przynajmniej podobną charakterystykę - mocny dół i środek, a do tego charakterystyka oddawania mocy, to może zagrozić słynnemu GSowi. Który w szczególnie w ostatnich modelach już nie jest tak bezawaryjny jak stare boxery. A do tego budowa modułowa powoduje bardzo, bardzo wysokie koszty. Co do serwisu i samego importera Triumpha, fakt bywa czasami śmiesznie. Ale i same BMW też nie jest tak doskonałe, jak można by sądzić na pierwszy rzut oka
Odpowiedzkolego podaj mi swojego maila bo planuje zakup Tigera 800 i mam pytanko moj mail psmoku@poczta.onet.pl
OdpowiedzMichal Pyszka, pyszkam90@gmail.com, 725730436 lub 508-303-555. Moja firma sprzedaje sprowadzane z niemiec samochody motory. Bez faktur, rachunkow. Wszystko mozna obejrzec pod Wroclawiem. Jest tez mozliwosc ze ktos sobie upatrzy jakies cacko i my to sprowadzamy.
OdpowiedzNigdy takiego wpisu nie dodaliśmy ktoś podszywa się pod naszą firmę! Co lepsze aut na cześci nie sprzedajemy ani częsci do samochodów! Jak rownież nie sprzedajemy motocykli.
OdpowiedzPodoba mi się jak autor sam doszedł do tego dlaczego w nowym Triumphie zainstalowano tempomat. "W USA motocykliści nie uznają kompromisów między zabawą w offroad a wygodnym podróżowaniem." Dlatego jest robiony na Europę. I nie uważam zainstalowanie tego "gadżetu" jako coś wciśnięte na siłę. Po prostu brytole kierują się zasadą, że jeżeli można coś zainstalować co ułatwi komuś przelot 500km na autostradzie to dlaczego nie? Przecież nikt nie zmusi nikogo żeby go używał, podobnie z KT, którą można wyłączyć. Pytanie jak z ceną za te dodatkowe rzeczy. P.S. faktycznie chlebak :D
OdpowiedzHarry mial calkiem przyzwoita konkurencje dla GSa - Buella Ulyssesa, ale ze 2 lata temu zamknal calego Buella i pewnie za szybko go nie otworzy.
OdpowiedzW Polsce nie będzie łatwo bo przedstawiciel Triumpha i serwis tej marki pozostawiają wiele do życzenia
OdpowiedzPamiętaj, że dealer Triumpha w Polsce się zmienił, więc powinno być teraz już tylko lepiej.
OdpowiedzWedług mojej wiedzy to przedstawicielem jest Intercars, czy coś się zmieniło?
OdpowiedzNic sie tutaj nie zmieniło. Nie zmieniło sie te to ze IC to najgorszy importer motocykli w Polsce, wiec mamy pozamiatane.
Odpowiedz