Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeWaga 239 na mokro - szacun, Brzydki wydech się zmieni na odpowiednio lżejszy i dobrze gadający, osłonę na kolektory, grzane oxfordy na gripy i na Gruzję jak znalazł :) Już mi się podoba, mam nadzieje że na gumę z dwuji z manety będzie szedł.
OdpowiedzKomin ma tragiczny. :/
OdpowiedzWydaje mi się, że pierwsza była Honda Crossrunner, która też jest szosowcem na wyższym zawiasie z czterema garami.
OdpowiedzMi tam się podoba. Masywny jest. Chociaż rzeczywiście... gdyby wyglądał bardziej turystycznie lub bardziej futurystycznie;) by mu nie zaszkodziło. Ale mimo wszystko nadal bardziej podoba mi się mój Versys 650. Teraz tylko poczekać na zmianę design'u tak jak to było w przypadku właśnie 650 i mam godnego następce:) Chociaż Triumph Explorer też jest piękny:) Ciekaw tylko jestem jak to będzie z tym jego "SUV'owatością" bo jak jeżdżę Mitsubishi Outlander'em to czuję się jak w czołgu, mimo, że wygodnym... ale czołgu. W mieście mało wygodne, a w teren też się nie nada. Ciekawe, czy może być czołg na dwóch kołach? ;)))
OdpowiedzJak dla mnie - bez wyrazu.
Odpowiedzeee... nie chciałbym tutaj mówić o braku profesjonalizmu...raczej o niefrasobliwości. Według waszej tabeli Versys jest trzecim najcięższym motocyklem (cięższym od GS-a który rzekomo waży 6 ton wespół z tenerą choć wiem że pisano o Adv) i trzecim najmocniejszym w stawce konkurencji słabszym jedynie od hondy i ducati... Panie autor dokładniej się przygotowywać:)
OdpowiedzPo primo - GS Adv jest tutaj jako uzmysłowienie niewielkiej masy Versysa. Po secundo - te 6 ton to zabieg stylistyczny, błagam, nie dzwoń do Prof. Miodka:). Po terte - tabelka na końcu nie jest rankingiem, kolejność nie ma tam znaczenia.
Odpowiedznie traktuje tego jako ranking tylko z liczb wynika co innego niż z tekstu. O to mi właśnie chodzi, a zabiegów stylistycznych nie musisz tłumaczyć. nie patrzę na kolejność tylko na liczby...
OdpowiedzHmmm... przy beemce jest waga 229kg, co jest chyba mniejsze od 239, nie mówiąc już o 6 tonach ;-) Chyba ze chodzi o wersję zwykłą a nie ADV. Jak tak to w tabelce przydałaby się wartość dla ADV
OdpowiedzCos chyba nie tak jest z tabelka z masami u konkurencji. Tiger na pewno wazy wiecej niz 220. Ducati tez ma cos malo. Wyglada na to ze Versys chce konkurowac przede wszystkim z tigerem - moto prawie identyczne jesli chodzi o parametry i przeznaczenie. Ciekawie sie zapowiada, ale jednak szkoda ze nie poszli bardziej w kierunku enduro.
OdpowiedzBardzo dobra robota wykonana przez Kawę, a czwórka w tym typie?- jestem ZA
OdpowiedzFajny sport-turystyk ale obok enduro to on nawet nie przejeżdżał.
OdpowiedzCzy są jakieś przecieki jeśli chodzi o cenę w PL? Myślę że w tej kategorii ta Kawa może rozłożyć resztę na łopatki...
Odpowiedz