Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 23
Pokaż wszystkie komentarzeMarze od dawna o tym jednośladzie. Nie lubię motocykli tylko z tego powodu ze trzeba zmieniać biegi, trzeba zawsze być ubranym w super buty nawet latem. Zmiana biegów wymaga jeszcze większej koncentracji która częściowo umyka zabierając koncentracje na drodze. A w Automacie cały mózg jest skoncentrowany na drogę oblicza i decyduje. Mam tylko gaz i hamulec. Super sprawa ta Integra, mam tu motocykl ale z automatem :) I jeszcze opcja sport zmieniająca szybciej biegi. Wiem przy takiej mocy i prędkości tez trzeba się porządnie ubierać to już nie jest 150cm tak jak moja Vespa pierdzaiawka. Mam prawo jazdy A. nauka polegala na tym aby nie przekroczyć 50 km/h śmieszne i chore.
OdpowiedzSiedziałem na tym cacku na targach. Zapowiada się bardzo ciekawie. Czekam na testowe egzemplarze. Łańcuch faktycznie trochę tu nie jest potrzebny ale za to zyskujemy trochę na wadze.
Odpowiedznie rozumiem po co ten, psujący całe wrażenie wysokiej użyteczności, łańcuch... tym bardziej, że to ani typowe dla skuterów ani analogiczne do VFR1200, która, jak pisze autor, była częściowo podstawą do zaprojektowania integry
Odpowiedzskutery są nudne? autor jest nudny
OdpowiedzMam szczerą frajdę, bo w moim garażu drzemie Honda Pacific Coast 800, czyli wynalazek sprzed 23 lat a jakby podobny do tych najnowszych pomysłów - doskonale obudowana, aerodynamiczna, oszczędna - fakt , bez ABS-u (oj, przydałby się ) ale poza tym ?? Za marne 5000 zeta? Prawdziwa V-ka w dodatku. Hydrauliczne zawory. I kufer jak w seicento - dla draki wsadziłem kiedyś pod Castoramą dwa worki cementu - zobaczyć miny "kibiców" - bezcenne!! Tak więc uważam, że dla nowocześniejszego dizajnu i zmiany biegów guziczkami nie położę 30 czy 40 tysiaków - a taniej nie ma prawa być.
OdpowiedzMyślę, że to dobry sprzęt na drugi moto. Pierwszy odpałowy do jazdy 1-2 razy w tygodniu, a to na co dzień - urzędy, robota, zakupy.
OdpowiedzMysle ze musi jeszcze troche wody uplynac w Wisle zanim w Polsce bedzie ludzi stac na pierwszy motocykl i drugi motocykl;)
OdpowiedzJesli przyjrzec sie historii to Honda wyrobiła sobie w latach 60-70tych dzięki produkcji tanich, ekonomicznych i użytecznych pojazdów. Dopiero ostatnio poszla w bardzo drogie pojazdy. Moim zdaniem powrot do korzeni przy zachowaniu flagowych wyscigowek i technologii jest jak najbardziej dobrym pomyslem.
OdpowiedzMoim zdaniem to krok w dobrym kierunku. dzisiejsze motocykle za bardzo idą w formę za bardzo odrywając sie od funkcji i potrzeb.
Odpowiedzprzy masie powyżej 200kg i deklarowanej prędkości podróżnej na poziomie 130kmh z przodu powinny być dwie tarcze i czterotłoczkowe zaciski.
OdpowiedzNo przecież są dwie tarcze - jedna z tylu, druga (baaaaaardzo duża) z przodu a tam jest CABS, który hamuje oboma kołami na raz. Poza tym to nie jest motocykl sportowy.
OdpowiedzTRAGEDIA !!!! PRAWIE jak SKUTER jak MOTOCYKL ... PRAWIE czyni wielką różnice !!!!!
OdpowiedzOdsyłam do zobaczenia Derbi GP1 ... także ma wahacz i łańuch.
OdpowiedzJak tak mają wyglądać motocykle przyszłości to wolę już jeździć komunikacją miejską.Daje więcej fanu.Ciekawe jaka będzie ta bardzo konkurencyjna cena?.
OdpowiedzMasa zbyt wysoka, coś czuję, że w związku z tym będzie więcej palić. Łańcuch to kiepski pomysł, jeśli ma zachęcić skuterzystów i co bardziej leniwych i praktycznych motocyklistów.
OdpowiedzCzłowieku, samochody ważą 4x tyle i potrafią spalić 5 litrów na 100 (Yaris), więc nie pękaj, będzie dobrze ;)
OdpowiedzMoże może, ale te 5l /100 to raczej diesel w dodatku spokojnie jeżdżony. W sumie to nie wiem dlaczego motocykle tak dużo palą, chyba nie istnieje nic w pojemności 600+ co pali mniej niż 4.5 litra. O moim Versysie słyszałem, że pali tyle co nic, a to nie prawda - miasto ~6.5 (fakt na krótkich trasach).
OdpowiedzPalą bardzo mało, po prostu porównujesz ze sobą zupełnie inne klasy pojazdów. 1.9 TDI to odpowiednik skutera 50cc, 3.0 benzyna w aucie to właśnie twoje 600+.
OdpowiedzMotocykle dużo palą z dwóch zasadniczych powodów. Wysoka moc jednostkowa silników (co ma przełożenie na dobre osiągi) oraz słaba aerodynamika. Widziałeś takie motocykle-pociski obudowane w pełni owiewką i kierowcą siedzącym w środku? Przy mocy normalnego motocykla mają o połowę wyższą vmax, albo palą połowę mniej... Niestety.
OdpowiedzSkuter to raczej nie dla mnie, ale czekam na tego golasa.
OdpowiedzBrzydactwo!
Odpowiedzzamawiam! od kiedy pokazali pierwsze zdjęcie myślę o tym żeby sobie zamienić mojego xcitinga na to
OdpowiedzNo tak ale trzeba smarować łancuch, wiec gdzie tu wygoda. Po drugie z lancucha zawsze cos kapie na ciuchy. Kolejny temat to bardzo, i malo miejsca dla osoby z wzrostem powyzej 180cm.
OdpowiedzEee, farciarz. Widzę że ty to juz jezdzileś tym wozem skoro wiesz takie szczegolych ktorych inni jeszcze nie sprawdzili?:)
OdpowiedzBoczo, bardzo fajnie zaprezentowałeś ten "Integrator", jak tylko mi żona pozwoli to sobie taki kupię.
OdpowiedzWszystko fajnie ale ta masa - jak na skuter dużo a tym bardziej moto. A przecież to miejski pojazd lub podmiejski. Ciekawe jak będzie w rzeczywistości ze spalaniem - bo jeżeli będzie tak jak moto to nie widzę sensu. A honda już ma jeden motocykl z automatem - akurat jeździłem jak dla mnie nie głupi pojazd, Aprila też miała coś w rodzaju pół automatu.
Odpowiedz240 kilo gotowy do jazdy, z ABSem i wielką owiewką? Nie jest źle, to normalna waga. Ciekawe natomiast jak jest ulokowany srodek ciezkosci i czy to będzie poręczne. Tym bym sie bardziej martwił.
OdpowiedzHistoria zatoczyła koło. Wolnoobrotowy twin jak w starych dobrych anglikach :) Wreszcie ktoś zrozumiał, że to nie moc porusza motocykl , tylko moment obrotowy. Oby tak dalej :D
OdpowiedzMoże ty także kiedyś zrozumiesz, że moc i moment obrotowy to dwa parametry ściśle ze sobą powiązane. Są nawet wzory, które to opisują. Jedno nie istnieje bez drugiego.
OdpowiedzGdybyś znal te wzory to byś się nie odzywał i nie robił sobie siary.
OdpowiedzBla bla bla bla. Idź kupić kolejny sweter. Moment rządzi!!!!! :D:D:D:D
OdpowiedzNudne? KTo tak powiedział. Boczo, jeździłeś kiedyś tuningowaną 50tką po mieście? Przednia zabawa! Dosiadam właśnie SR50 i marzy mi się runner 1802t - szatan. Fakt, pewnie motocykle są mocniejsze, szybsze, dają więcej frajdy, ale nie każdy ma ambicję na 1000cc i miliardy koni. :)
OdpowiedzNa zachodzie pewnie będzie hitem. U nas większość przedwcześnie skreśli ją przez małą moc.
OdpowiedzRozmiar nie ma znaczenia :)
OdpowiedzSkutery sa fajne, szkoda tylko, że kierowca wygląda na nich jakby siedział na kiblu... :)
Odpowiedzpopieram mają jedną wadę że wygląda się jak by się siedziało na kiblu, aczkolwiek są praktyczne jak cholera! Nie ma lepszego na miasto chyba, że się robi ogromne trasy po za miastem to wówczas motor :]
Odpowiedz