Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzemądrale otwórzcie saon motocyklowy, i sprzedawajcie ktmy czy hondy czy inne markowe motocykle zmarżą 8 % ! no chyba że robisz jak dealer ktm z olsztyna co nabrał motocykli i sprzedał poniżej cen zakupów i nie zapłacił KTMowi grosza..
OdpowiedzWg mnie to importerzy są winni tej całej stagnacji. Dramat jest w tym, że wystarczy na Słowację wyjechać i kilka tysięce taniej ma się motocykl, nie mówię już o Bogusławskim i jemu podobnym. Jeżeli motocykle by kosztowały tyle co w Stanach, zdecydowanie ta tabelka inaczej by wyglądała.
Odpowiedza słyszales o sanatorium w którym Bogusławski jakoby spedził ostatnio kilka miesiecy?
OdpowiedzW Stanach są inne podatki ,co juz kształtuje cenę . A poza tym z racji ogromnej sprzedaży importer może wynegocjować super cene u producenta.
OdpowiedzZauważ, że to jest 1 salon, a te dane to jest suma rejestracji na cały kraj. Nie można powiedzieć, że w każdym salonie ten wzrost jest. Jeden salon w większym mieście może mieć sprzedane w roku np. 40 motocykli, a drugi np 18.
OdpowiedzNo to jak w koncu jest z tymi motocyklami? Bo jak ide do zaprzyjaznionego salonu to slysze caly czas narzekanie ze zle, niedobrze, coraz gorzej...
Odpowiedz