Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeJak wygląda problem z zawirowaniami powietrza w okolicach kasku? Czy owiewka eliminuje ten problem? Czy wygodna jazda z pasażerem jest możliwa? Jaki komfort jest na tylnym miejscu(dużo gorszy od miejsca za sterami)? Jakie przyspieszenie ma ta maszyna? Jak radzi sobie w korkach?
Odpowiedzchyba to, o co nie trzeba was prosić, żebyscie napisali. Czy trzeba wydawać kupe kasy na Burgmana, czy Tmaxa, czy może oszczedzic i miec rownie dobrego Kymco?
OdpowiedzNa to pytanie to ja i bez testu moge ci odpowiedziec - nie jest tak samo dobre, ogolnie mam duży dystans do wszystkiego pochodzi z chin i okolic.
OdpowiedzKorea Południowa jest tak samo w okolicach Chin, jak Japonia... Poza tym Koreańczycy bazują na tych samych częściach, co Japończycy(wiem to z własnego doświadczenia). Technologie może się różnią szczegółami, ale są bardzo zbliżone do siebie, dzięki czemu jakość jest porównywalna(i bez porównania lepsza od niskiej jakości produktów z chin).
OdpowiedzCzłowieku, co ma Tajwan do Korei?
OdpowiedzTe skuterki są tak rozbrajające. To jakby fabryka Koło wypuściła serię sedesów z literką R. Heheheh... Gdzie tu sens?:D
OdpowiedzAlbo CeRRsanit :D:D:D
OdpowiedzCzy "galopuje" na wertepach jak np. Burgman 400?
OdpowiedzWidać, że na zdjęciu jedziesz z plecakiem. Co w takim razie pomieści kufer?
Odpowiedz