Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeCzekałem aż sie ukaże nowy model i faktycznie nie robi na mnie dużego wrarzenia zdecydowałem sie na model z 2011 zdecydowanie berdziej mnie urzekła, mam nadzieje że sie nie zawiode :)
OdpowiedzCzekałem aż sie ukaże nowy model i faktycznie nie robi na mnie dużego wrarzenia zdecydowałem sie na model z 2011 zdecydowanie berdziej mnie urzekła, mam nadzieje że sie nie zawiode :)
OdpowiedzBardzo ładna i nie wygląda jak anorektyczka. Może i CBR nie jest najszybsza na torze ale każdy kto miał możliwość testowania tego motocykla i wyrobów konkurencji powie wam, że Honda jest najlepsza na zwykłych drogach.
OdpowiedzA ja myslalem ze bedzie nowa RC-51 a tak jest kicha .
OdpowiedzBardzo Was proszę. Chyba nie daliście się nabrać na te zdjęcia. Albo autor tego newsa robi Was w balona albo sam nie za bardzo się przyjrzał. Przecież widać, że pod szkłem owiewki nadal jest ten sam reflektor z modelu poprzedniego. Ja rozumiem, że oczekiwania są bardzo duże, ale nie chyba nie aż tak, że wiekszość ślepo wierzy w to co mu napiszą.
Odpowiedzjestem mile zaskoczony poprawilii to co mnie najbardziej drażniło w tym motocyklu czyli czache wraz z reflektorami, podoba mi się to że powrócili do kanciatych reflektorów,zegary mogli pozostawic stare, a ze specyfikacją myśle że będzie ostro bo już od 3 lat cebra ma więcej lepszych od siebie konkurentów i myśle że teraz zawstydzi nawet bmw s1000rr i honda znowu będzie najlepszym litrem i tego zespołowi Honda jak najbardziej życzę
OdpowiedzHonda nigdy nie przodowała w mocy maksymalnej wiec i teraz nie bedzie fajerwerków skoro ograniczyli sie tylko do liftingu! więc spece z BMW czy Kawasaki moga spac spokojnie, myśle że moc nie wzrośnie wogóle ew. o pare km ale o 200km nie ma co marzyc w Hondzie! Wygląd silnika pozostał bez zmian obroty maksymalne nadal na poziomie 13tyś rpm wiec po czym wnioskować wzrost mocy???
Odpowiedzto pokazali no no...
OdpowiedzA ja jestem pozytywnie zaskoczony tym liftingiem. Przód wygląda zdecydowanie lepiej i bardziej nawiązuje do poprzednich generacji, szkoda że wszystkie nowe motocykle maja takie lipne zadupki. Pozostaje czekać na specyfikacje techniczną i tu też jestem mile zaskoczony że nie pojawiło sie V4 tylko pozostali przy sprawdzonej jednostce R4 ;)
OdpowiedzDobrze ,zę ten orli dziub zlikwidowali conieco.
OdpowiedzSpokojnie ,wyglada to raczej na jakies dzieło garażowe. Jakaś taka nijaka...
Odpowiedzszczerze zawiedziony znikomymi zmianami
Odpowiedznudna, kompromisowa i bez polotu ,choc calkiem niebrzydka
Odpowiedz