Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeile ten 'gikser' pali? w miescie przy normalnej jezdzie?
OdpowiedzKaturlając się zgodnie z przepisami pali 4,2-4,5. Jeżdżąc... przyjemnie 5,5-6,7. Kręcąc bez litości podobno idzie przekroczyć 9.
OdpowiedzWitam.Jeżdzę cbf-600 z 2007 i już nie moge patrzeć na nią.Kupiłem rok temu jako pierwsze moto zaślepiony testami i juz sprzedaję.Nie jedzie,brzydka.Nowy model CBF-1000 to samo.W porównaniu do np.Kawasaki Z1000 Honda ani nie wyglada ani nie jeżdzi.A teksty w testach w stylu poprawna,bezawaryjna,dobra na codzień-dramat jakis.Poprawny,bezawaryjny dobry na codzień to był ogar tez-mało palił w dodatku.Pozdrawiam
OdpowiedzArtykuł jest o CBR a nie o CBF gamoniu...
OdpowiedzWitam.Jeżdzę cbf-600 z 2007 i już nie moge patrzeć na nią.Kupiłem rok temu jako pierwsze moto zaślepiony testami i juz sprzedaję.Nie jedzie,brzydka.Nowy model CBF-1000 to samo.W porównaniu do np.Kawasaki Z1000 Honda ani nie wyglada ani nie jeżdzi.A teksty w testach w stylu poprawna,bezawaryjna,dobra na codzień-dramat jakis.Poprawny,bezawaryjny dobry na codzień to był ogar tez-mało palił w dodatku.Pozdrawiam
OdpowiedzWitam a ja w tym sezonie goniłem na EFCE całkiem przyzwoita maszyna 1. Ma kopa ( jak wściekła baba) 2. Delikatna od 1-6 tys. ( jak baba od 1-6 rano) 3. Niezawodna jak narazie ( jak baba tydzień przed ślubem) 4. Trochę droga ( baba i tak jest droższa) 5. Jeszcze nie bita ( jak baba narazie) a co do wyglądu to jak z facetami jedni wolą bląd drudzy szatynki ale najleprze są cudze. Pozdrawiam Grando
Odpowiedzwitam wszystkich motomaniaków! Od 3 lat jeżdżę F4i z 2001r, jestem super zadowolony i pewnie nowy CBR też jest świetny, ale nie przemawia do mnie jego stylistyka, najgorsze jest to, że z wyglądu przypomina Suzuki... Mogli bardziej popracować nad wyrazistością swojego bestseleru. A zegary to już naprawdę tragedia, duża odwaga pozbyć się analogowego obrotomierza.
OdpowiedzNiby Ninje sa awaryjne a ja swoja zx-6r 636 z 2005 roku nawinalem 36 tys km bez jakielkowiek awarii,tylko wylacznie serwis. Czesto w dalekie trasy sie puszczalem i nigdy nie narzekalem,ze sportowy sprzet nadaje sie tylko na stawianie kola w niedzielne popoludnie. Wiec nikt tez kitu nie wciska,ze f4 nie nadaje sie na dalsze trasy,szanuje ten sprzet,choc nigdy go nie mialem. Pozdro dwukolowcy...!!!
OdpowiedzStrasznie brzydki i bez polotu ten motocykl. Ludzie, mamy 2011 rok i powrót po latach tak ważnego motocykla jakim była CBR600F to powinno być naprawde wydażenie. Honda naprawde jest wypięta na ludzi z minimalnym choćby poczuciem estetyki. Robią te swoje poprawne do bólu motorki, zero polotu i fantazji. A jak się jeszcze przyjrzeć tej nowej CBR to wcale nie jest taka uniwersalna jak się ją próbuje przedstawiać.
OdpowiedzJak chcesz motocykl z polotem to kup sobie Ducati . Honda ma być do bólu dopracowana a o estetyce sie nie wypowiadaj bo gusta są różne. Mnie np. nowa eFka się bardzo podoba , po prostu klasyczna elegancka bez zbednych napisów i naklejek.
OdpowiedzJak ja lubię takich szpecjalistów jak ty. To niby F4i była jakimś super fantazyjnym sprzętem z polotem i poczuciem estetyki? To po prostu była mulasta na tle konkurencji 600-tka, która rozłożyła wszystkich na łopatki tym, że nie dawało się jej zapiłować. I to była cała finezja. Takie sobie heble, tapczanowaty zawias, wysokie na tle konkurencji spalanie. Nudny wygląd, za krowiasta na tor, za sportowa na ulicę.Taka była F4i. Ta jest 100 razy lepsza ale i tak każdy musi się poprzypierdalać, aby pokazać jakim jest szpecjalistą...
Odpowiedzej no w czym jest lepsza 100 razy? nie unoś się tak kolego, myślisz że wszystkie rozumy zjadłeś? :) po prostu jak na nowy motocykl to ta cbr jest zwyczajnie szpetna, jak komuś to nie przeszkadza, bo nie zwraca na takie rzeczy jak wygląd uwagi albo ma wadę wzroku to ok, ale są ludzie którzy zwracają na to uwagę. Instalowanie w motocyklu za 30000zł bułkowatych, czarnych lusterek które żadnej linii nawet nie trzymają, wyglądają jak tak dziadowsko jak dosztukowane lusterka typu "m-look" w rozpadającym się e36. Po co sie oszukujesz? Widać że brakło im pomysłu na ten motocykl i tyle.
OdpowiedzWidzę, że redakcja powoli ulega nagonce producentów dotyczącej tego, że 100KM motocykl to świetny wybór na pierwszy sprzęt, ba nawet do nauki jazdy. Ostatnio pisali o ponad 120 konnej MV Agusta Brutale, że to idealny sprzęt do nauki. Brawo....
OdpowiedzCześć. Możesz to poprzeć jakimiś cytatami?
OdpowiedzMam Honde CBR 600f z 1997r. Moje pytanie brzmi: Gdzie uchwyt dla pasażera, gdzie są uchwyty na bagaz i czy wreszcie jest jakis schowek pod siedzieniem i normalnie otwieranie tego siedzenia(zamek)? Jezeli tych rzeczy nie ma, to uważam, że ten inżynierowie minęli się z celem projektując ten motocyk i robiąc go tak samo bezużytecznym jak maszyny sportowe.
Odpowiedzuchwyty dla pasażera są pod siedzeniem, po bokach siedzenia dla niego, ale wydają się być nie wygodne.
OdpowiedzDopatrzyłem sie tych uchwytów patrzac na zdjecia z MCN Uk. Sa, ale raczej troche smieszne. Zupełnie nie wiem czemu nie zrobili tego lepiej.
Odpowiedznie chce cie martwić, ale podejrzewam, ze inzynierowie zaprojektowali ten motocykl do jeżdzenia a nie do otwierania siedzenia...
OdpowiedzNie chce Cie zmartwic, ale jak nie podniesiesz siedzenia nie zalożysz sakw i co drugiego tailpack dostępnego na rynku...
OdpowiedzPod drugie jak bym chciał tylko pojeżdzić w niedziele to bym sobie kupił CBR 600RR, a ja chce też pojechać do pracy, przywieźć zakupy i załadować bagaż na wakacje. A jak jade gdzieś z pasażerem to co, mam kupić kufry boczne GIVI ze stelażem za 300 funtów, tylko dlatego że jakiś idiota nie pomyślał o łatwo ściaganym siedzeniu? KOGO NA TO STAĆ?!
Odpowiedzno to potrzebujesz DL650 z kuframi, a nie CBR600F. Chciałbyś do sportowego sprzeta wrzucic kufry boczne? Nie bądź śmieszny, to jak wrzucenie do choppera opon enduro. Niby da sie... pytanie czy to ma sens? Poza tym jak chcesz kupic motocykl za 35 k, jeśli nie stać cie na 1300 zl na kufry? To ma byc motocykl o charakterze sportowym. Sportwe sprzety nie jezdza z bocznymi kuframi, pórnikami, spacerówkami, sisibarami, frędzlami, handguardami i innymi pierdołami.
OdpowiedzNo tak najlepiej to sobie kpić kilka motocykli: jeden sportowy, dugi turystyczny, trzeci enduro.... Nie wiesz ze po to wlasnie wymyslono motocykle serii F zeby zadowolić tych którzy chca spróbowac wszystkiego po troche? Których nie stac na motocykl na dziele (RR) i do pracy (DL650)? Poza tym wszystkie enduropodobne motocykle maja jeden problem - nie nadaja sie dla ludzi nizszych niz 170 cm. Dlatego chciałem kupic ZZR 600 ale nie mogłem znaleśc zadnego w dobrym stanie :(. Jaki problem ma producent z wkomponowaniem zamka, schowka, haczyków. Zobacz ile pustego miejsca jest pomiedzy siedzeniem a tylnim kołem. PO CO? Widzę ze na tym forum jest duzo milionerów, albo niedzielnych motocyklistów, jak moj kolega z pacy: 2 moto w garaży a on Fordem Mondeo Kombi do pracy jeździ. On też nie lubi bagazy przyczepiać do motocykla.
Odpowiedzczyli chcesz próbować enduro na CBR600F. dosyc oryginalny pomysł. F nie jest do wszystkiego, tylko to jest motocykl sportowy, który nie jest az tak bardzo radykalny jak RR. Stara F4i 2001/2002 była zrobiona do turystyki? Jazdy z kuframi? Wycieczek enduro? To był motocykl sportowy tyle ze przy okazji dawał sobie dobre rade poza torem. ale nikt w nim nie projektowal uchwytów dla pasazera i miejsca pod kufer.
OdpowiedzNO tak podałem przykład z enduro wiec chce próbować enduro.... Zrobiłem tak bo wyskoczyleś z DL 650, które tez sie do enduro tez nie za bardzo nadaje. Kiedys dawno motocykle były do wszstkiego i byly relatywnie tanie (tańsze niz samochody) a teraz sa niewiele tansze niz samochody, wymagaja drogiego ubrania i spalaja wiecej samo paliwa co oszczedne samochody. Dlatego coraz mniej młodych ludzi nimi jeżdzi. Ale widze ze Ci to nie przeszkadza. F2, F3 maja uchwyt dla pasazera i wesja F4 ma uchwyt w wersji Normal a nie ma w wersji Sport. I wtedy NIE BYŁO 600RR, które wprowadzono w 2003 i to jest podstawowa roznica. Kawasaki własnie wprowadziło Z1000SX. Zobacz sobie za co je chwala:wygodna pozycja, raczki dla pasażera, mozliwośc przymocowania stałych kufrów. A Honda co robi: daje silnik z Horneta, ale niewile wiecej codziennej wygody niz na RR?
OdpowiedzW końcu jakiś nowy sprzęt klasy 600, dający trochę więcej wygody niż typowe sporty. Oprócz starszych CBR F'ek, gsxf i thundercata w tej chwili nie ma na rynku nic w rodzaju sportowych-turystyków ;)
Odpowiedza moim zdaniem wszysktie te wasze komentarze sa przedwczesne bo nikt tym jeszcze nie jezdził;) A oceniać motocykl po samym wyglądzie? Porażka.
OdpowiedzMam wrazenie, ze ten motocykl po prostu zostal sklecony z tego co bylo w garazu hondy. Taki hornet z owiewkami, a chyba poprzednia generacja byl czyms innym od horneta i ta roznica byla bardziej widoczna niz teraz.
OdpowiedzCome Back na pewno dobry, aczkolwiek większość nowych Hond jest robiona na taki troszke nudny "nowy" juz wizerunkek marki. Co nie zmienia faktu że F-ka świetna. :)
Odpowiedzile waży?
OdpowiedzGotowy do jazdy 206 kg, 211 z ABSem
OdpowiedzFajna na pierwsze moto, jeśli ktoś chce zaczynać od razu od 600tki. Szkoda, że pchają coraz częściej te całkowicie cyfrowe liczniki, ja jestem za obrotomierzem analogowym.
Odpowiedzhehe no dobry prezent na komunie dla 8 latka :)
OdpowiedzHehe. Tak samo jak R1 jest dobra na pierwsze moto gdy ktoś chce zaczynać od litra...
OdpowiedzCzasem nie przegadasz komuś, że lepiej nie siadać na taką bestię od razu, on chce litra czy 600tke i musi wyglądać jak ścigacz, bo turystyk to nie to i ch..., a myślę, że lepiej na start taką f-kę niż jakąś 600tkę typowo sportową...
OdpowiedzMłode orły widzą lepiej. Poza trzymają szacunek dla manetki:) A to podstawa :D No i już wszystko się na forum dowiedzieli :) A koledzy wszyscy jak jeden zaczynali lytrami, a teraz jeżdża już dwulitrówkami i to zaturbionymi i baaa, jak ogarniają...;)
OdpowiedzNie podoba mi się ten motocykl. Jego wygląd jest bardzo zachowawczy i w oczywisty sposób nawiązuje do VFR. F3-ka miała "to coś" w wyglądzie co przyśpieszało bicie serca i na mnie robi wrażenie po dziś dzień. Z kolei F4i jest po prostu piękna i w ogóle się nie zestarzała. Te śmieszne dwuczęściowe owiewki boczne w nowej F-ce są moim zdaniem jedynie modne, ale nie ładne, a lampa przednia... jak w VFR i nic ponadto. Szkoda, bo do strony technicznej nie można się do niczego przyczepić i gdyby nie brak charakteru, to byłby to fajny motocykl. Kurcze, poprzednie F-ki, nawet jeżeli nie były supersportowe (brak widelca UPS, wygodna pozycja - co oczywiście nie jest wadą!) to były zadziorne i wyróżniały się z tłumu. Efektu dopełniało jeszcze krzykliwe malowanie. Tutaj tego zupełnie nie widzę. Pozdrawiam
OdpowiedzSwięta prawa.F3 i F4 są ponad czasowe nawet dziś. A to to poporstu poprawny motocykl fajny ale , nie ma tego co tamte. F3 ma dzis około 14-15 lat mimo to wyglądem nie odstaje od współczesnych maszyn tak zeby trzeba było sie za nią wstydzić. Mam nadzieje ze nowa F-ka przetrwa na rynku bo faktycznie nie ma takiej sportowo turystycznej 100 -konnej konkurencji. Złote lata tej klasy mineły w latach 90 tych... ( ZZR , RF , Thundercat , CBR , GSX-F ) -a szkoda .Dziś w pogoni za mocą ,masą 600 właściwie nadają się tylko na tor , bo o fajnej turystyczno sportowej wycieczce we dwoje na takim sprzęcie można zapomnieć. Sam miałem thundecata , owszem trochę kredens był ale wygodny , mocny szybki i ekonomiczny.
Odpowiedzwyglada troszke z przodu jak gsxr. bardzo dobry powrót efki do zycia. po zdjeciach widac ze nie trzeba sciagac owiewki by wymieniac napinacz rozrzadu. niestety nie przemawiaja do mnie zegary ;/
Odpowiedzpierdolnij sie o chodnik
OdpowiedzHahah!:D Leżę, normalnie hasło dnia:D
Odpowiedz