Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeSilnik ma pochodzić z Yamahy Super Tenere 1200 co jest zupełnie zrozumiałe, skoro podobnie jak w poprzedniku jest to rzędowy dwucylindrowiec - ALE O CO kaman? w poprzedniku byla v-ka
OdpowiedzNie, w poprzedniku siedzi 2-cylindrowa rzędówka:) Dokładnie ta sama jednostka, co w TDM 850. W porównaniu do niej, TRX ma przestawione czopy wału korbowego, przez co brzmi trochę jak V-ka. Zresztą - na zdjęciach dobrze widać, że to rzędówka.
OdpowiedzTRX850 był (JEST!) mega! spokojnie można nim poginać po mieście, nada się na dalekie wypady, ale przede wszystkim jest mega fajną zabawką na tor. Nie ma dużo mocy, ale ma świetne wyposażenie, co czyni z niego wspaniałą zabawkę torową do trenowania techniki. A to? co to ma być?? TURYSTYK ?!?! Eh :/
OdpowiedzBedzie tak samo jak z innymi "remake'ami" Yamahy - drogie, do lansu a nie do jazdy... zupełnie dla pedziów... sprzeda sie kilka sztuk i tyle..
Odpowiedz