Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeBardzo dobrze że nie zmieniali lampy posiadam k5 1000 i ta czarna 750 wygląda identycznie :) załatwie z szachownicą i jezdze najnowszym suzuki ...
OdpowiedzSa juz pelne dane techniczne: GSX-R 600: http://motorrad.suzuki.de/fileadmin/user_upload/suzuki/pdf/TD_Einzelblaetter_2011/GSX-R600L1.pdf GSX-R 750: http://motorrad.suzuki.de/fileadmin/user_upload/suzuki/pdf/TD_Einzelblaetter_2011/GSX-R750L1.pdf Pozdrawiam !
OdpowiedzWyglądają ja z K4
OdpowiedzBoczo jak zawsze napisal artykul ze warto sie zaglebic na 5 z plusem ale co do lamp w tych nowych suzuki nie jestem przekonany.
Odpowiedzodchudzenie moto z 196 do 187 to jak w 380 kg cruiserze do ok 360 nieprzesadzałbym z tymi porównaniami ;) hehe chyba ze to bylo zartobliwe:P abstrahujac od tego prawie 5% mniej na masie to rzeczywsice fajny wynik i na torze starsze modele z nowymi zakładajac ze silnik w nowym bedzie mial takie same parametry beda na kółku wolniejsze o jakies 0.2 sek:P mniej wiecej oczywscie jak zwykle pod kims kto ogarnia motocykl na "zero" tych niema zaduzo natomiast w codziennej ejzdzie po ulicy oczywiscie da sie tez w akzdyma spekcie to poczuc:P własnie o te 5% i z drugiej str znowu zakładajac ze geom. ramy itd bez zmian albo jeszcze ostrzejsza o 5% bedzie bardziej potrzebny amortyzator skretu hehehehe
Odpowiedzspoko, ale plastiki i wydech i tak wymienia sie do wyścigów, wiec ta różnica masy w stosunku do poprzedniego modelu nie jest już wtedy tak ekstremalna
OdpowiedzWszystko fajnie tylko teraz to już maksymalnie goście o wzroście 1,50 cm mogli na nich jezdzic albo dzieci z komuini
OdpowiedzNo i wszystko sie zgadza. Wszak w Polsce mistrzowie kierownicy na 600 siadaja juz w gimnazjum a najpozniej w trakcie kursu na prawko. Po skonczeniu kursu i ewentualnym zrobieniu prawka jedynym logicznym wyborem dla kogos, kto przeciez juz umie jezdzic, jest litrowy scig :)
OdpowiedzDobre :) No, ale takie są nasze realia ;)
OdpowiedzIle jeszcze lat będą gixxery z taką lampą? Fajna to ona była przez 2-3 lata. Teraz jest po prostu stara :/
OdpowiedzNajładniejsza lampa jest jak w gixxie 600 k8.
Odpowiedzmi również się nie podobają te lampy
OdpowiedzSzanowny Autorze, czy aby troche nie przesadzasz z ta rewolucja wywolana obnizeniem wagi o kilka kg? Moze na torze dla zawodnika rangi mistrzostw kraju ma to znaczenie (oni i tak pewnie mocno modyfikuja swoje maszyny) ale ile sposrod tych motocykli trafi wlasnie do tak wysokiej klasy kierowcow a ile bedzie kreconych do czerwonego pola na prostych miedzy swiatlami? Mysle ze zdecydowana wiekszosc trafi jednak na ulice a wtedy cala ta rewolucja ma mniejsze znaczenie niz wyglad owiewek. Jak to juz ktos napisal motocykl przypomina gsxf a to przeciez siara ;)
OdpowiedzProblem w tym, że GSX-R 600 i GSX-R 750 to motocykle NA TOR, a tam jest to rewolucja.
OdpowiedzBoczo chłopie ,nie wyginaj sie ,.Nie widzisz że czyta Ciebie ulica a nie tor....To co napisałes jest istotne tam gdzie kultura techniczna pozwala ogarnąc pewne pojęcia ,i wyscigi odbywaja sie na obiektach zamknietych ,a nie na obwodnicach....luz i rób swoje;)
OdpowiedzI tak wiadomo kto bedzie nimi jezdzil :)
OdpowiedzAle lżejszym motocyklem łatwiej się skręca, co nawet na publicznej drodze się przyda, bo poprawi bezpieczeństwo.
OdpowiedzNa publicznej drodze bezpieczeństwo poprawia umiejetnosc jazdy ,a nie mniejsza waga moto.Obnizenie stosunku mocy do masy przez zdjecie kilogramów moze tylko poszarpać dres podczas przyspieszenia....:DDDDDD
Odpowiedztechnicznie bajeczka , ale po kiego wuja było tykać naprawdę fajną czachę z poprzedniego modelu - wizualnie nie bo jest to GSX-F!!!
OdpowiedzNiestety, z tym Panem muszę sie zgodzić. Mam generacje 2008 i może to i dobrze - nie będzie mnie kusić przez najbliższe 3 latka na zmianę na nowy model :)
OdpowiedzNo nie coraz mniej motocykla zacoraz wieksze pieniądze.Sradem z 98 mozna było przyku...wic czołowo w autobus podniesc i odpalic i zbiec z miejsca zdarzenia.I mielismy dalej jednoslad.Teraz to oparcie sie o drzwi od garazu przednim kołem wymaga w nastepnej kolejnosci wykonanie pomiaru geometrii ramy.Wachacze pekają i rama tez na spawach przy byle slizgu....dobrze ze brembo monobok to niema co się zepsuc ;))))))
OdpowiedzSRAD, zwłaszcza z lat przed rokiem 2000 był awaryjny bardziej niż niektóre dukaty z tego okresu. Silniki zarzygane olejem, wyginające się ramy, niemożność regulacji. Mylisz chyba SRADA z Gixxem ale 750 na olejaku i tu sie zgodze, byl pancerny.
OdpowiedzSrad 600 posiadał rame 750,Zostało przeprowadzone kilka eksperymentów mimo woli;) i samochody trzeba było klepac a rama była idealna. Wycieki oleju najczęsciej wystepuja w strefie zwanej Polska,bo zamiast nowej uszczelki dekle klei się na silikon.750 z 96 roku miało fabryczne defekty ale nie było to zwiazane z wyciekami oleju ,a raczej z niedroznoscia magistrali olejowej wewnątrz silnika.Olejak miał ramę przestrzenną gdzie jej sztywnosc była z załozenia mniejsza niz pożniejsza generacja ram gdzie przewodnią ideą była belka statycznie niewyliczalna .System pierwszy zastosowany w sporcie przez yamahę -rama typu delta- box.Przypomnę ze duchem suzuki jest tor wyscigowy...No ale do pałowania pod swiatłami ta jest zbędna;) ...tylko bez urazy prosze:)
OdpowiedzJak odchudzili silnik bez wzmacniania go, to korbowody będą fruwać aż miło :)
OdpowiedzWszystko super fajnie. Szkoda że specyfikacja techniczna jest dalej nieznana. A wiadomo chociaż jakieś plotki ,spekulacje? o nowym GSXR 1000?
OdpowiedzSpecyfikacja już od chyba miesiąca wisi na oficjalnej str. Suzuki.
OdpowiedzGdzieś widziałam ze ma 128 kucykow ta 600, a 1000 nowego nie ma.
Odpowiedzożesztykurvva !! 8 i 9 kg! nie chce już R6 :D
OdpowiedzI co w tym dziwnego? R6 od zawsze była radykalną, drogą kupą. Chcenie Gixxów jest naturalną koleją rzeczy.
OdpowiedzSzczególnie chcenie 750 - "There's no replacement for displacement" jak mawia stare przysłowie pszczół, czyli w tłumaczeniu nie ma nic lepszego niż większa pojemność. Moim zdaniem 750 zamiata pośród innych japońskich odkurzaczy - poręczność 600 a moc i moment w połowie drogi do litra. Też mnie dziwi że wszyscy chcą R6 - ale kupią, pojeżdżą trochę i wtedy zrozumieją... pozdrawiam PS. żeby nie było - jeździłem 750 K9 i wiem co piszę
Odpowiedz"There's no replacement for displacement" nie jest żadnym "przysłowiem pszczół", nawet jeśli potraktujemy to żartobliwie, ale powiedzeniem W.O. Bentleya, twórcy marki i firmy produkującej te luksusowe auta. Bentley początkowo nie godził się na konstrukcję czteroipółlitrowego auta wyścigowego, ale w końcu dał się przekonać i tak powstał Bentley Le Mans "Blower".
OdpowiedzOczywiści radykalnie drogą kupą, tylko taką, która zostawia wszystkie sześćsetki daleko w tyle, jak BMW 1000RR wszystkie litry!
OdpowiedzPoza Daytona 675...
OdpowiedzKtóra wcale nie jest taka droga!
Odpowiedz