Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeSzkoda bo chciałbym żeby w MotoGP jeździło jak najwięcej motocykli nie tylko japońskich.
OdpowiedzBardzo sensowna decyzja, może Suzuki też taką podejmie i wycofa swoje siły z Motogp i ukierunkuje się na walkę w WSBK, tak jak zrobiło to Kawasaki.
Odpowiedzaż niespotykane, że tak otwarcie ktoś mówi "nie nadajemy się, nie pojedziemy"
OdpowiedzCiężko będzie im nagle zrobić z rsv4 240 koni, dopracować na nowo kontrole trakcji i inne podzespoły, żeby wytrzymywały taką moc. M1 jeździ od lat i jest ciągle ulepszana pod tor. RSV musiałaby konkurować z perfekcyjnymi maszynami typowo torowymi. Czy chciałbyś wyjechać Veyronem aby ścigać się z F1 ferrari na torze ??? Może i być chciał, ale nie miałbyś szans ! Oni to wiedzą i piszą o tym otrwarcie
Odpowiedz240 koni w 2012, to będzie dużo za mało.
Odpowiedz