Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzepoprzedni sezon przesmigałem na Tuono 1000R, teraz sprzedałem z przyczyn osobistych, ale kurcze, jak ktos raz spróbował Apki to przepadł... na nic innego patrzył nie bedzie. Ciekawe czy bedzie V4R factory, pewnie tak. Tylko ta elektronika, mam nadzieje, że wszystki systemy mozna wyłaczyć, tak wyłaczyć zupełnie, a nie zmniejszyć ich czułość jak to jest w BMW, PPC zupełnie wystarczało.
OdpowiedzMIalem V2, mam R4 i stwierdzam ze chyba zrobilem blad. Jakos V2 i ew. R3 bardziej mi pasuja. Po uslyszeniu V4 stwierdzam ze to jest to co pobudza moje zmysly. _Brzmi cudnie! Wyglad jednak jest kwestia gustu. Za to na pewno nie mozna jej odmowic charakteru! Ciesze sie ze w dobie wszechobecnych R4 powstaja takie konstrukcje!
OdpowiedzNowe standardy wyznacza Aprilia nie BMW, wystarczy spojrzeć na WSBK. Akurat tak się składa że mam BMW S1000 i powiem że na razie nie mam z nim większych problemów. Gdy ostatnio byłem we włoszech miałem okazje przejechać się RSV4, masakra oczywiście pozytywna jeszcze na czymś takim nie jechałem chętnie bym zamienił mojego bawarczyka na tą RSV4 z Noale.
Odpowiedzten tłumik jest delikatnie mówiąc skopiowany z Suzuki GSX-R 600 i 750 K8 i K9... ale ogólnie sprzęt super!
Odpowiedza zadawanie pytania czy taki motocykl znajdzie nabywców i ze większosc wybierze rsv4 jest bez sensu bo to motocykl do konkretnego grona i do włascicieli poprzednich tuono oraz seryjnych streetów. Jeśli ktos chce mega odpałowego nakeda z osiągami plastików - a nie chce i nie pasuja mu kompletnie szlifiery (np ja;) to własnie szuka takiego sprzęta:)
Odpowiedzno to powiem ci ze stanowisz okolo 0,03% motocyklistow. Ale szacun! trzeba byc indywidulanym, po prostu myslalem troche bardzie z punktu czy to ma sens komeryjny dla Aplili bo raczej nie!
OdpowiedzZajebista!!! Własnie czekałem kiedy powstanie na odpowiedz Ducati. Bałem sie ze odejdą od koncepcji wcześniejszej wersji ale nie spieprzyli tego wręcz przeciwnie!:) ciekawe jak bedzie jezdzic czekam na test porównawczy ze Streetfighterem:) co prawda zgadzam sie po części z kolega poniżej ze ta ilośc elektroniki choc jest najwieszym wypasem to w streecie moze troche przytłaczac bo o ile w ścigu na torze jest to jak najbardziej to w radykalnym nakedzie troche kłóci sie z charakterem. Ale mozna wszystko wyłączyc i to sie liczy;) pozdro i czekam na test!
OdpowiedzMaszynę można osądzić tylko po tym jak jeździ,a na to jeszcze nie miałem okazji.Wygląd to sprawa drugoplanowa ale moim zdaniem jest OK.Przeraża mnie tylko ilość elektroniki we włoskim wynalazku,brakuje mu tylko autopilota.Po rozbiciu czy gdy się zacznie psuć to pewnie nie będzie wiadomo gdzie go naprawiać:u mechanika czy informatyka.Wiem że mam przed potopowe poglądy co do moto nowości,ale jestem zdania że moto powinno jeździć tak jak chce i umie właściciel i jeśli będzie go wyręczać we wszystkim to nie będzie to już motocykl a jazda nie będzie już dostarczać wystarczającej dawki adrenaliny.A tak swoją drogą ciekawe ile makaroniarze zażyczą sobie za nową aprilię.
Odpowiedzniesamowity sprzet. ducati ma jedna przewage - duzo wiecej lansu. a domyslam sie ze wiekszosc nabywcow tego sprzeta w znaczacym stopniu tym sie kieruje.
OdpowiedzCo Wy tam się znacie! Miód maszinu i tyle! Jestem posiadaczem Tuono 2007 i jak ktoś mi mówi, że koncepcja takiego street fightera nie ma sensu - odpowiadam: mało jeszcze wiesz synku!
OdpowiedzFajny film
Odpowiedzprzeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.
OdpowiedzI czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D
Odpowiedzmoto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.
OdpowiedzMówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu... Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra... pzdr
OdpowiedzKolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazde ;) moze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie ;)
OdpowiedzStreet zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa. Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn. Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach :)
Odpowiedzdo mnie to nie trafia, wzieli boshowke i pojechali po owiewkach, za zdjec tez wnioskuje ze za wygodny to on nie jest. Tak jak powiedzialem w zasadzie kazdy w garazu moze zrobic to samo ze swoim litrem. Nie zgadzam sie z rowniez z autorem ze Aprila wyznacza tu jakias nowy standard w stosunku to waga/moc/elektronika bo jak wszyscy wiemy to Tuono to po prostu RSV4 i tyle!
OdpowiedzRSV4 wyznacza nowy standard w superbike'ach, a Tuono w nakedach. Pokaż mi drugi motocykl drogowy z 8 stopniową kontrolą trakcji, launch control, wheelie control i quick shiftem w jednym silniku. Wierz mi, sam chciałbym, aby wszyscy kupowali B-Kingi, ale fakty mówią same za siebie :)
OdpowiedzBuahahaha :D Aprilia nowy standard w Superbikach? Z tego co jaśnie mi wiadomo BMW S1000RR wyznacza nowy standard ;) Na kazdym portalu motocyklowym można to przeczytac! Teraz Kawasaki ma powalczyć z BMW. Nie z aprilia! jak juz kiedyś napisalem gdyby nie Biaggi nawet w SBK aprilia nie odniosła by wiekszych sukcesów! W stockach 1000 nie pamietam zeby wogole bylo widac jakas aprilie! a podobno jezdzilo ich kilka! Nie jestem anty fanem RSV4 ale uwazam ze są lepsze motocykle!!! Teraz w 2011 roku Haslam + BMW udowodni to na co nie dało mu możliwości Suzuki (A szkoda). Co do Nakedów nie wiem czy można tu mowic o jakichs standardach? Bo praktycznie każdy Nakedo-Street jaki wychodzi z fabryki nie przypomina konkurentow! tylko założenie maja to samo być ulicznymi wojownikami. I tu zas mi sie wydaje ze Street nie powinien byc rozebranym z owiewek Sportem. Powinni go zbudowac NA podstawie sporta! To jak by teraz wziasć S1000RR i sciągnac owiewki to juz by wyznaczała nowy standard w nakedach? Bez sensu panie Boczo!!!!!!
Odpowiedzto czytaj sobie portale motocyklowe i kupuj TYLKO bmw s1000rr/1200gs i vw golfy bo wszystkie gazety tak mowia i to jest jedyny wlasciwy wybor i nikt nie powinien nawet myslec inaczej.
OdpowiedzNie kupił bym tylko S1000RR aczkolwiek jest to dla mnie na obecna chwile najciekawszy motocykl na rynku! ;) Bez powodu motocyklowi dziennikarze na całym swiecie nie wybrali bmw jako najlepszego motocykla. ;) Co do Golfa to bym sie nie zgodził, co ma golf do bmw? ale bmw M3, M5, M6 chyba nikt by nie pogardził ;) Portale motocyklowe sa chyba po to by je czytać czyż nie?
OdpowiedzJak myślisz, dlaczego Beemka osiągnęła taki sukces? Masz racje, dlatego, że bardzo łatwo można pałować nią na maksa. Skutecznie i bezpiecznie. Aprilia ma jeszcze więcej umożliwiających to elektro-bajerów. Pytasz, czy jakby obrać S1000RR z owiewek to by wyznaczało nowy standard wśród nakedów? Jeśli naładowaliby go systemami podobnymi do tych z Aprilii, to pewnie tak! :)
OdpowiedzAprilia moze sobie napchac ile tylko elektroniki chce a i tak nigdy nie osiagnie sukcesu BMW. Czemu? Bo to tylko Aprilia... wszyscy wiemy o co chodzi nie?
OdpowiedzWedle mojej opini nie mowie ze BMW jest lepsze od Aprili bo to BMW. Poprostu zrobili dużo lepszy motocykl w specyfikacji ktora dużo bardziej mi odpowiada niz ta w aprili. Decydujące u mnie było to że wole R4 niż V4 ;) Widac pan redaktor bardziej woli V-ki. a ty moto funie co wolisz?
OdpowiedzAleś mi wyczerpująco odpowiedział. Widac po tobie ze jestes jakims kosmicznym Fanem Aprili i bedziesz mi dziergał swoje teorie :D Mnie ten motocykl nie zachwyca zresztą nie tylko mnie!pałować na maksa? chyba na maksa szukac korbowodów albo panewek!! Ale z jednym sie zgodze S1000RR osiągneła sukces Bo postawiła na rozwiązania Japonczyków a do tego dodała troche elektroniki od siebie i wyszedł hiper biper przecinak! Niestety z aprilia nie było tak kolorowo! I bedzie sie nia zachwycała garstka zwolenników włoskich sprzętów! Chcesz zachwycaj sie sprzetem od makaroniarzy! ale nie wyskakuj z tekstami o tym jak aprilia ustanawia standardy bo tym sie tylko ośmieszyłeś! Scigacz.pl jako jedyny opublikował taka treść na chyba 8 portali motocyklowych :D Bez powodu S1000RR nie został motocyklem roku 2010! Wszystko to gusta i gusciki. Pozdrawiam pana redaktora ;)
OdpowiedzPanie Boczo, Czy RSV4 wyznacza standard w kategori: waga/moc/elektronika? Jest to bardzo dyskusyjne stwierdzenie.
OdpowiedzDucati streetfighter tez nie ma wielu nabywców, a wciąż jest genialnym sprzetem. prestiżowe marki muszą mieć prestiżowe i niszowe sprzety, aby wciąż pozostać prestiżoymi markami :) (mam nadziej ze jasno wyraziłem swoją rozkminę) :D
OdpowiedzBaaardzo długo czekałem na nowa Tuono V4, ale jeśli chodzi o design to jestem max rozczarowany. Grzmot i osiągi V4 to już inna bajka;)
Odpowiedz