Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeGratulacje świetnych wakacji i trasy. Podziwiam organizację i mam co do tego pytanie do autora: czy ciężko było zdobyć sponsorów (ubrania i tangbag). Pozdrawiam
Odpowiedzświetny blog o Bałkanach: http://kierunekbalkany.wordpress.com/
OdpowiedzGratuluję pomysłu i wytrwałości w jego wykonaniu. To była wielka przygoda. Pozdrawiam JN
OdpowiedzMoja ER5 bujała się do 200 km/h, z 600tkami w miare dawałem rade śmigać :) Do turystyki też w miare fajnie się nadawała. Do krakowa 550 km, potem super trasa i winkle w Ojcowskim Parku narowodym ( czy jakoś tak). Jakoś na autostradzie mało kto mnie wyprzedzał i nikt mnie nie "spychał". Fakt, Seata Leona 1.9tdi ledwo na v-maxa brałem, mercedes 3.0 diesel siedział mi na d***, ale jeździło się tanio i przyjemnie ;)
OdpowiedzA co na to Ci, którzy mówią, że jak moto nie ma 100 qni i ze 100 nm to do turystyki sie nie nadaje ? :D B.R.A.W.O - BRAWO BRAWO BRAWO dla prawdziwego ADVenczera jakim jest autor i uczestnik relacji.
OdpowiedzA jechałeś kiedyś autostradą na motocyklu o poj. 500 cm3? Ja jechałem i możesz mi wierzyć że nie było to zbyt bezpieczne. Zero zapasu mocy, więc jak ktoś będąc obok zapragnie zmienić pas, to mu nie uciekniesz.
OdpowiedzJa np. wole miec zapas mocy przy wyprzedzaniu, nie mowiac o wygodzie, gdzie pozycja niemal embrionalna nie bardzo mi lezala. W przypadku tego drugiego, jesli gosc jest niski i lekki to mu nie przeszkadza (jak widac).
OdpowiedzEhhh, głupoty opowiadasz ;) Bardzo dobry turystyk czyli Tenerka 660 ma tylko 48KM, a wyprawy nią zapamiętam bardzo miło i akurat nie przez pryzmat braków w mocy.
OdpowiedzMhm, chcialbys miec motocykl. Widac, ze nigdy nawet zadnym nie jezdziles. To porownanie: ER5 i Tenere. Moze jeszcze mi powiesz ze Kawa ma taki sam moment obrotowy co Yamaha, taka sama pozycje za kierownica i przeznaczony jest do takiej samej turystyki? Nie rozsmieszaj mnie.
OdpowiedzMówimy o mocy, bo podobno ktoś tutaj potrzebuje "zapas" ;) Byś się zdziwił ile motocykli mam i iloma jeździłem. I to mocno byś się zdziwił.
OdpowiedzO przepraszam, moment obrotowy to nie moc...
OdpowiedzMoment obortowy to nie moc. Poczytaj o mocy http://www.scigacz.pl/Moc,158,lw.html i momencie obrotowym http://www.scigacz.pl/Moment,obrotowy,297,lw.html
OdpowiedzJeszcze podam dokladny wzor, zeby bylo jasne, bo niektorzy nie widza roznicy miedzy ER5 I Tenere: Moc[kW]=moment obrotowy [Nm]x obroty na minutę /9549
OdpowiedzMoment obrotowy jest jedna ze skladowych mocy: "moc jest to nic innego jak iloczyn momentu obrotowego i prędkości obrotowej". Zrodlo: http://wasze.motofakty.pl/artykul/moc_a_moment_obrotowy.html Dobranoc
OdpowiedzBardzo fajna relacja. Czyli nawet na poczciwej ER 5 można zwiedzać świat. Sam taką mam i może w przyszłe wakacje coś pomyślę :). Gratuluję odwagi i spełnionych marzeń.
Odpowiedzwidziałem Was w Bułgari w Nessebarze moto skrzętnie ukryte pod pokrowcem ale wystawał kawałek wachacza z napisam "scigacz.pl" sam miałem ER-5 i podziwiam zapał żeby tym sprzętem tak obładowanym pojechać w taką drogę pozdrawiam i życzę wielu następnych wojaży
OdpowiedzGlobalna wioska ;)
OdpowiedzPoczytalbym, ale trochę za dużo ;-/. Brakuje tu opcji lektora.
Odpowiedze tam, fajnie się czyta:)
OdpowiedzGimnazjalista?
Odpowiedz