Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeMam ten motocykl juz 2 lata. Owszem, zasługuje na uwagę, jego pozytywne cechy już podano. Ale według mnie ma jedną poważną wadę - zestrojenie skrzyni biegów. To nie jest motocykl sportowy a jedynkę ma długą jak gumka z majtek. W terenie to się nie sprawdza. A same biegi niewiele się różnią przełożeniami, bo wrzucenie kolejnego biegu powoduje spadek obrotów tylko o ok. 1000 rpm co skutkuje ustawicznym mieszaniem biegami. A że silnik jest bardzo elastyczny to ruszamy spod świateł i lecimy: 1, 2, 3, 4, 5 i 6, a potem kolejne światła i redukcja, redukcja. A potem znowu od początku. To nie jest sprzęt gdzie liczy sie każda sekunda poprawienia osiągów, ale maszyna turystyczna. A tak jazda w mieście zaczyna być po prostu irytująca. Jeszcze bardziej niż grzejąca się na maxa rama z wiatrakiem kierującym gorące powietrze na jaja.
OdpowiedzA Twojego wpisu wynika że można sobie jajka popiec
OdpowiedzBoczo, obejrzyj co poniżej a potem zastanów się czemu do tego filmu nie wzięto postenerdowskiego enduro, które tak nieudolnie promujesz http://www.youtube.com/watch?v=aTvYAcJOx3s&feature=player_embedded#
OdpowiedzTeraz czekam na opis po jazdach testowych. Myślę, że autor odwoła pare stwierdzeń. Silnik jest zupełnie inny niż w Triplu, krzywa mocy przebiega jakby ją od linijki rysowano. Wg. mnie bije BeeMke na głowe (przynajmniej na papierze). Aha i zawias ma regulację od 790 do 810 mm w wersji nie-XC :) a w wersji XC 845-865.
OdpowiedzI sie nie mylisz-Tiger rowniez ma bdb spalanie- nawet lepsze niz v strom - nie wiem ile litrow ale jest to 41 mpg w miescie i az 63 mpg na trasie- naprawde rozwazam zakup tego motocykla- uzywke w Anglii juz kupie od 6700 funtow. dodatkowo firma oiecuje wiele dodatkow ( oby nie byly zbyt drogie)..pozdrawiam z Man
Odpowiedzczytać dokładnie!!!! Miłym dodatkiem jest też 550-watowy alternator.........
Odpowiedzwykurwisty, myślę, że kiedyś godnie zastąpi mojego sprzęta, wersja terenowa coś dla mnie, zmiana kapci i można latać po szosie i terenie baja ! a jaki ma wygar ! wygar zarda wymiata ! rzędóweczka ryczy jak rasowa czwórka, sporo bajerów opcjonalnych, ogień z **** ! napaliłem się :)
OdpowiedzAle może nie będzie tak naszpikowany elektroniką jak BMW. Mam nadzieję, że nie spaprali go elektryką na CAN'ie i hamulce da się odpowietrzać bez podciśnienia. Myślę, że ten XC może być godnym następcą dla starych turystycznych Hond - jest lżejszy i mocniejszy niż Africa, waży tyle co Transalp a przy tym ma 2x tyle mocy, chociaż pewnie oddawanej kompletnie inaczej niż w tych starych V'kach. Do tego 21" z przodu tak jak w starych Hondach. Zobaczymy jeszcze jak zestrojona będzie zawiecha i pozycja kierowcy, ale póki co zapowiada się naprawdę fajnie! Mam nadzieję, że cena nie będzie zabijać.
OdpowiedzA mnie się wydaje że wspomniany przez ciebie V-Strom radzi sobie w terenie tak samo dobrze jak Honda CBR czy Yamaha R1. Wygląda na terenowca ale absolutnie nim nie jest :)
OdpowiedzV-Strom to może nie DRZ'ta drogi DRZ ale na pewno radzi sobie lepiej niż CBR czy R1. W każdym razie w lesie za kumplem na DR350 jakoś nadążam na V-Stromie. Błota po uszy może slajdem nie łyknę przy 80sięciu, ale nie ma obaw przed wjazdem w większa czy mniejszą kałużę, tę czy tamtą dziurę lub inny wertep i nie pamiętam żeby gdzieś na mazurskim szutrze mi zawias dobił.
OdpowiedzW opisie czytamy "Miłym dodatkiem jest też 550-watowy akumulator..." - autror miał raczej na myśli _alternator_.
Odpowiedzja widzę dwa problemy. Jeden duży i drugi zayebiście duży. Pierwszy to cena - Trampki ostatnio ostro zdrożały. Drugi - importerem jest InterCompromitoMotors, czyli żenujący poziom obsługi, fatalne aso, problemy z gwarancjami i takie tam...
OdpowiedzCudownie wygląda, zobaczymy jaka będzie cena. Kocham tę średniolitrażowe endura turytstyczne, po prostu kwintesencja.
OdpowiedzSiedziialem na tym moto juz w salonie w Manchester. Dla mnie wyglada lepiej niz Bmw i to b male spalanie- bajka! ( ps lepsze od v stroma o jakies 10 mpg na autostradzie!! ale w miescie tez malo pali)
Odpowiedzale brzydki! wygląda jak BMW :/
OdpowiedzRacja- Ma coś z BMW. A wygląd to kwestia gustu. Mi się nawet podoba ;)
Odpowiedz550-watowy akumulator...? chyba alternator...:)
OdpowiedzSłuszna uwaga, tutaj skrót myślowy okazał się zbyt skrótowy :P
OdpowiedzNiby jasne, a Boczowi umknęło ;) Już poprawione:)
Odpowiedz