Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzehehe, śmieszne opinie "miszczów" fachowo oceniających moto po kilku zdjęciach. prawda jest taka, że nie stać was na nowe moto i troszkę zazdrość z was bije, więc wolicie wychwalać swoje stare rupieciowate F4 licząc, że może ich cena nie poleci na pyszczek wraz z wejściem na rynek nowej cbr600f...
Odpowiedzgłupoty piszesz też nie rozumiem polityki firmy zobacz cbr z poczatku lat 90 to był motocykl a teraz co w tej klasie jest? albo 1 cyl albo 2 cyl motocykle budową przypominające bardziej motocykle z chin niż sportowe maszyny, nowa cbr 600f to nic innego jak hornet w plastikach
OdpowiedzA mi się podoba taki pomysł, nie mogę się doczekać aż się do niego przymierzę. Obecnie jeżdżę CBF 600 N i lubię swój motocykl, ale po przejechaniu prawie 20kkm juz mam trochę dosyć wiatru, szarpania głową, hałasu itp. Z drugiej strony nie podoba mi się pozycja na sportach, często dojeżdżam do pracy przez miasto i duże turystyki to też chyba nienajlepszy pomysł. Mam nadzieję, że ten nowy CBR600F to będzie rzeczywiście hornet z owiewkami - czyli wygodny po mieście + owiewki na trasę.
Odpowiedzbudowa nowa ale wszystko pozbierane ze starych motocykli wystarczy popatrzec na manetki i przełączniki ogolnie spoko ale wszystko idzie w gorsze niz lepsze
Odpowiedzbeznadziejnie brzydka, dali ciała. wole horneta
Odpowiedz"Moc na poziomie 100 KM stawia nową Hondę wśród motocykli (..) wciąż w miarę łatwych dla nowicjusza." - bardzo smiale stwierdzenie. Wydaje mi sie, ze scigacz.pl jako opiniotworczy portal motocyklowy powinien lepiej wazyc slowa. Wychodzi na to, ze XJR1300 tez nadaje sie dla nowicjusza, podobnie jak XV 1900 midnight star, 99% chopkow i cruiserow i 100% enduro i supermoto, co nie jest prawda.
OdpowiedzDokładnie, prawdę mówiąc to stwierdzenie jest po prostu zupełnie bezmyślne.
OdpowiedzOsłona pod silnikiem wygląda okropnie...
Odpowiedzmi tam sie podoba gdybym miał wybierac pomiedzy nieobudowanym nakedem ( hornet ) a obudowanym (f) wybrałbym f fajny wysiwetlacz ma:P
Odpowiedzpowiem tyle ze wyglada jak wysrany. dramat.
OdpowiedzNie przesadzajcie z sentymentem, nie jest zle. Jedynie co mi sie nie podoba to ten kokpit...
OdpowiedzKrok do tyłu w porównaniu z F4i. A tak naprawdę to tylko Hornet z owiewkami i "historyczną" nazwą.
Odpowiedzjak widziałem samą wiadomość to sie ucieszyłem, ale gdy zobaczyłem zdjęcia to lipa.. gdyby była podobna do F4i byłbym baardzo zadowolony..
Odpowiedza mi strasznie przypomina Yamahe XJ6 division. Ale tak to na ogół nie ma tragedi.
OdpowiedzWygląda jak Hornet ubrany w owiewki. Czekam na odsłonę nowego Horneta ale po tym co zaprezentowali z CBRką, raczej nie spodziewam się, że będą to duże zmiany w stosunku do poprzednika.
Odpowiedzbo to jest hornet ubrany w owieki
OdpowiedzOdwrotnie...Hornet to CBR bez owiewek ;)
Odpowiedzto ty chyba ani CBR ani Horneta nie widziales z bliska
Odpowiedzwiec jednak mogę śmiało zostać przy stwierdzeniu,nadal najlepsza cbr600f (jak dla mnie to model F4). mimo tego, ze minęło już prawie 12 lat od jej premiery rynkowej dalej świetnie wygląda i ma lepsze osiągi.
Odpowiedzwygląd porażka, spodziewałem się czegoś ciekawszego. nie postarali się ale podobnie jak nowa gsxr600
Odpowiedz