Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeDucati w Polsce umrze z IM, fajne motocykle z brakiem obsługi. Ciekawe czy chociaż serwisy pozostawią stare czy niedouczeni serwisanci będą je macać.
Odpowiedzwłoskie to może być dobre warzywo , wino, ser pleśniowy ale nie myśl techniczna - choć są wyjątki - ale po co ryzykować i wydawać duże pieniądze skoro są niezawodne japończyki?
Odpowiedzpowiedz mi przyjacielu co te śmieszne żółte ludziki z kraju przekwitłej wiśni wymyślili a nie skopiowali?? jeździć japońcem to tak jak chodzić w 4 paskowych adidasach
OdpowiedzPorażka. Ducati z Probikiem było jak tkwienie po uszy w szambie. Teraz z Intermotorsem to tak jakby Ducati zaczęło się w tym szambie wiercić...
OdpowiedzApropos probike: na myśl od razu przychodzi utwór zespołu "strachy na lachy" - "Żyję w kraju" ...
OdpowiedzMam kolegę z Ducatem i Triumphem. Nie wiem co gorsze, jeśli chodzi o salony i obsługę :/:/:/
Odpowiedza sam jeździsz f3?
OdpowiedzR6 2007 z salonu Uhma Bike w Warszawie. a czemu pytasz?
OdpowiedzSwoją drogą - będę sprzedawał. Chętny ? :P
Odpowiedztak pytam, bo jestem sfrustrowanym przez koniec sezonu trollem ;)
Odpowiedzhahahah :D made my day ! :)
OdpowiedzF1
Odpowiedz