Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeA co Wy wiecie o spalaniu! Zartuje! Byliście kiedyś w miejscu, gdzie nie ma stacji! I pot leje się po d***! Wole mieć 19 niż 16 litrów wachy. Dla mnie Tiger jest przez to lepszy!!!!!
OdpowiedzKolejny potworek z serii 200 kg na mokro... Czyli poza szutrami się zapocisz. Czekam na coś klasy KTMa 690 enduro, BMW G650 x-challange, Husqy TE 630 przystosowanego do turystyki...
Odpowiedzkółko z przodu z tego co widać to raczej 19" więc sprzęt bardziej szosowy... szkoda :( myślałem że będę miał dylemat przy zakupie f800gs..
OdpowiedzPojemność zbiornika to nie jest decydujące kryterium, szczególnie że wątpię że przy 100 KM mocy będzie palił równie mało jak BMW 800 (ok 5,2 l). Jeśli jednak Triumph zaoferuje ten motocykl za atrakcyjną cenę to może zdecydować to o jego popularności, szczególnie że na ten moment BMW nie ma konkurencji w klasie (nie licząc oczywiście kilku/nasto/letnich Afryk czy ST). pozdrawiam
Odpowiedz