Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeNiby wsio OK...znaczy chu....wo ( jak dla mnie) ale znów widzę, że WSBK zaczęły się dla Was mniej więcej od 2007 roku...dlatego takie delikatne zafałszowania historii... Dowiedzcie Panowie Redaktorzy(ki) się czegoś więcej niż tylko z wikipedii i dziwnych stron...proszę... Pozdrawiam...
OdpowiedzW pełni popieram!!! Moze troche pomoge liczby 13/16 cos mówią??? Żmija zrób coś! Tak nie może być!!!
OdpowiedzJak dla mnie przejscie Rossiego do Ducati bylo dla nich bardzo drogim interesem! I albo teraz szukaja cieć w kosztach bo postawili na jedna karte jaka jest Rossi i MotoGP, albo wiedzac ze nie da sie w nieskonczonosc naginac regulaminu a ze ich ducati przestawalo byc konkurencyjne wzgledem reszy marek, to wróca do WSBK za rok ,dwa i pewnie z nowym silnikiem. Mysle tez ze postawia jak Aprilia na V4 ktore bedzie pewnie bardzo zblizone do tych z MotoGP. Niby Yamaha tak zrobila. Teraz trzeba czekac na efekty. Wiadomo ze szkoda takiej marki jak Ducati mimo iz nie jestem jej fanem!
OdpowiedzDucati biorąc Rossiego zrobiło złoty strzał marketingowy, ale likwidując zespół fabryczny w WSBK strzeliło sobie mega samobója. Włosi i fani Ducati będą delikatnie mówiąc trochę w szoku.
Odpowiedz