Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeCo do Sprzęgła możesz je wyregulować, U mnie w ciągu kilku dni zaczęło chodzić dość ciężko prosta recepta. Strzykawka igła korek oleju i chodzi jak nowe 30 min roboty.
OdpowiedzJeżdżę dwa sezony spoko motocykl moc wystarczająca jak dla mnie ciągnie samego dołu spalanie 5,5 l/100km. Fajny dźwięk na seryjnym wydechu z filtrem Kaen , ABS działa bardzo skutecznie polecam. Przy wbijaniu pierwszego biegu jest mocne szarpniecie ale to od nowości w serwisie mówią że tak ma być, reszta biegów wchodzi bez sprzęgła jak po masełku. Fajny motocykl dla ludzi z wyobraźnią.
OdpowiedzNie masz pojęcia pajacu o motocyklach,więc się nie wypowiadaj na temat Yamahy FZ8,ten motocykl jest zajebisty do sportu i do turystyki, patrz na wygodę i ekonomikę na dłuższe trasy,spalanie,a nie na prędkość maksymalną ponad 280 km/h i póżniej dupe kwadratową od siedzenia i bez panienki na tylnym siedzeniu jak na R6-tce ,bez urazy pozdrowienia i nie nadymaj się jak balon.
Odpowiedzszkoda tylko, że dostaje w dupę od poczciwego FZS600
OdpowiedzJa miałem fz6 S2 z 2007 roku, super motocykl, ale cięższy i mniej zwrotny niż fz8, troszkę szybsza 8, ja mam wersję z regulowanym zawieszeniem, krotsza kanapa, kończy się 3/4 przed końcem koła. Jeden wydech, założyłem akcesoryjny mivv za dwa razy mniej niż w 6. Zmieniłem bo 6 była z 2007r., Fz8 z 2013. Wersja bez abs-u, nie potrzebuję takiego dodatku przy tak precyzyjnych hamulcach. Fztami jeżdżę od ośmiu lat. Bardzo wygodne i nie ma po co się kłócić, który lepszy. Jeden i drugi jest zajebisty.
OdpowiedzKolego cuss pomyliles yamaha fz8 jest ciezsza niz fz6 bo fz8 wazy z absami 218kg wazylem moja
OdpowiedzI tu sie Panie z Tobą nie zgodze.. Siedzenie w FZ8 i R6 niczym się nie różni.. Oba są tak samo wąskie, wysoko położone i oczywiście oba nie posiadają uchwytów dla pasażera..
OdpowiedzTu się miałem okazje robić za plecak na FZ8 i musiałem się trzymać baku :/ tak to jest
OdpowiedzJego waga to tylko drobiazg , popatrzcie tylko na jego przyspieszenie i prędkość . Gdyby ludzie tworzący chcieli zrobić leciutkie padło wstawili by słaby i niewytrzymujący silnik o słabym przyspieszeniu ale zrobili prawdziwą bestię . Jest to motocykl dla twardzieli którzy nie boją się wagi lecz lubią osiągi .
OdpowiedzJak dla mnie to FZ8 jest za ciężki. Powinien ważyć 10kg mniej. Co prawda Yamaha che trafić w słuszną grupę ludzi, ale to jest odgrzewanie kotleta. Niech zrobią coś ciekawszego. Dopracowane V2 lub V4 z 800cc byłby ciekawym kąskiem.
OdpowiedzZgadzam się z kolegą. Może nie do końca co do silnika, niech każda firma montuje takie w jakich czuje się najlepsza, ale bike faktycznie powinien być lżejszy.
OdpowiedzMam FZ8ke. Ale ciezko sie nie zgodzic - w koncu prawie kazda Yamaha to "gdzies juz to widzialem". Chociaz zaden (!) element nadwozia (zbiornik, owiewki, zadupek) nie jest taki sam jak w FZ1, to ciezko to zauwazyc. Masa ? dajcie spokoj, 210 kg na mokro, przy ponad 20 litrach plynow? To na prawde nie jest duzo, a moto jest swietnei wywazone. Pozostaje kwestia zawiasow, ale mam moto za krotko, zeby to ocenic.
OdpowiedzŁadny i mocny z wyglądu :-)
OdpowiedzNie zgodzę sie z twierdzenie autora że "Sprzęgło, podobnie jak w wielu innych drogowych modelach Yamahy zmusza do pełnego wciśnięcia klamki (zwolennicy operowania dwoma palcami będą niepocieszeni), w innym przypadku delikatnie „ciągnie” i utrudnia czyste wbicie pierwszego biegu. Pomijając ten niuans, jego pracy trudno cokolwiek zarzucić. " Posiadam FZ6 rok 06 i sprzęgło chodzi jak złoto i nie ma potrzeby do pełnego wciśnięcia klamki a wręcz przeciwnie. Natomiast specjalnie nie widzę różnicy miedzy FZ6 98 KM i FZ8 106 KM skoro bez owiewki i tak max 140 i przestaje być przyjemnie.
OdpowiedzDziwne... Ja mam FZ6 Fazer z 2004 roku i faktycznie sprzeglo trzeba wcisnac do konca, zeby zalapalo (w dodatku wymaga to srosunkowo duzo sily). Dla porownania, wczsniej mialem Bandita S z 2001 r. i sprzeglo lapalo juz mniej wiecej w polowie wcisniecia i ten przedzial byl duzo szerszy. Ale i tak bym nie wrocil do Bandita....
OdpowiedzA regulacja?
OdpowiedzNo tak, wszyscy najmadrzejsi, a podejrzewam ze 9/10 specjalistow nawet nie ma motocykla...
OdpowiedzDlatego ja tylko czytam a nie piszę bredni :P
Odpowiedza po czym wnosisz?
OdpowiedzJak z wykle, najpierw MotorMania, potem Świat Motocykli, teraz Ścigacz.pl. Wszyscy okatali biedną FZ8 i piszą mniej więcej to samo. Nie ma co czytać.
OdpowiedzBrzydki...moim zdanie fz1, fz6 (taki posiadam) i fz8 to jedne z ladniejszych nakedow na rynku
OdpowiedzWyglada tak samo fajnie jak FZ1 tyle ze troszke skromniej. takie owe jeździdła tez daja przyjemnosc z jazdy!
Odpowiedznie przekonuje mnie ten motocykl: po pierwsze jest brzydki, nie ma w nim nic co by przyciągało wzrok, ot takie jeździdełko, ani awangardowe ani klasyczne. Kilka lat temu Yamaha wniosła sporo świeżości w stylistyce, teraz drepczą w miejscu. Obrazu beznadzieji dopełnia tłumik: forma i wykończenie poniżej jakiejkolwiek krytyki. Miało wyjść avangardowo i nowocześnie, wyszło jak z ChRL.
OdpowiedzMówisz o wyglądzie. A moze warto sie przejechać?
Odpowiedzjasne, zawsze warto. Dlatego odnoszę się tylko do wyglądu tego sprzęta. Jeśli kupowałbym dziś sprzęt za conajmniej 35tyś to mam wymagania także co do wyglądu a ten motocykl jest uładzoną, ugrzecznioną i oszpeconą szkaradnym tłumikiem wersją świetnego i ładnego motocykla ale sprzed 5ciu lat czyli FZ1. Nawet dziś pięcioletnie FZ1 jest ładniejsze niż FZ8 a.d.2010. Postaw obok siebie fz8 i chociażby kawe z750. Przepaść.
Odpowiedzmasz racje przepaść bo kawa to chiński skuter a yamaha to yamaha wiec nie ma dyskusji
OdpowiedzWidzę, że kolega to osoba w stylu "bez gwiazdy nie ma jazdy" albo "VW i nic innego" - nie ma co patrzeć na znaczek firmowy na motocyklu, tylko na konkretny model. Ale oczywiście prościej kierować się stereotypami i wygadywać takie głupoty. A co do super jakości Yamahy - jeździłem nową Tenerką i tandetą wiało na kilometr (obawiałem się, czy przednia owiewka mi nie odpadnie podczas jazdy, bo spasowanie i użyty plastik pozostawiały wiele do życzenia). Czym się bujasz, jeśli można spytać?
OdpowiedzMam z750 '08 i jedyne na co bym je zamienil to z1000. Na rynku nowych moto nie ma nic co pochodziloby z Japonii i wygladaloby nawet w polowie tak dobrze. Na rynku jest jeszcze ducati z pieknymi nakedami i inne firmy (szkoda ze buell sie skonczyl) ale z calym szacunkiem nie ma nic japonskiego co dorownaloby Kawie w nakedach. Silnik osiagi ma bardzo podobne, zawieszenie jest z pewnoscia w FZ8 lepsze, waga podobna ale design (dla mnie bardzo wazny) z pewnoscia bardziej agresywny w Zetce.
OdpowiedzWidac jezdzisz Chinskim skuterkiem typu Zipp ;) Ty juz lepiej wogole nie dyskutuj i poczekaj na artykuly o skuterkach Np: Yamaha Aerox :D hahahaha...
Odpowiedza co to znaczy yamaha to yamaha? czy to stwierdzenie na wzglad obiegowej opini o tkz niezawodnosci? bo do doskonalosci temu moto to naprawde daleko i w mojej opini wyglada tandetnie i nie ma w nim nic co by mnie krecilo.
Odpowiedzkawasaki to kawasaki a yamaha to chiński skuter więc nie ma dyskusji.
Odpowiedza jaki motocykl Ci sie podoba ?
Odpowiedzwiększość motocykli mi się podoba a ze stajni yamahy to chociażby fz1, fz6, mt01, r1, midnight star, nowy vmax i jeszcze parę innych
Odpowiedz