Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeOwszem popieram ta wypowiedz! Tez czytalem ten artykul w gazecie "Motocykl numer 7" test 9 superbikow jest podzielony na 3 etapy w drugim czyli "odkrecaniu manetki do konca" na niemieckim torze aprilia jako pierwsza sie posypala zatarta panewka korbowodu! jak tez wiekszosc z nas pamieta Aprilia miala akcje serwisowa dotyczaca cywilnych wersji RSV4. zwizana z wada korbowodow! Ten test jednoznacznie pokazal przewage BMW nad Aprilia, drugie miejsce po s1000rr zajelo kawasaki zx10r. ! a co do wyscigow na torze to w Superstock-1000 BMW rowniez jest bezkonkurencyjne! a aprilia nie odnosci zadnych sukcesow! a maszyny z WSBK to zupelnie inne motocykle budowane na podstawie wersji cywilnych. Ot co. to jest moje zdanie :)
Odpowiedzo ile mnie pamiec nie myli to test byl we wloszech.
OdpowiedzFaktycznie test na torze Nardo odbyl sie we wloszech. ale z tego co ja pomietam czesc testu odbyla sie rowniez na Niemieckich autostradach! bo w tablicach z pomiarami bylo napisane "Pomiar w Niemczech" musze popatrzyc do gazety ale tak mi sie wydaje. dzieki za spostrzezenie ;)
OdpowiedzA co aprilia odpowiedziala po tescie predkosci 9ciu supersportow (byl w niedawnej prasie moto) i jak sie jej rozsypal silnik podaczas tego testu a BMW bylo bez zarzutu i jeszcze wygralo z miazdaca przewaga?
Odpowiedzdokładnie!! 100% trafna uwaga. Aprilia szczyci sie maszyną z wsbk, a motocykl produkcyjny(supestock) mocno odstaje od bmw,hondy,suzuki,kawy
Odpowiedz