Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeDo którego roku była produkowana cbr f4i Sport?
Odpowiedz2001-2002
Odpowiedz-04
OdpowiedzNa jakich oponach wyjeżdżała z fabryki F4i sport rocznik 2002? Potrzebuje pilnie odpowiedzi
OdpowiedzNa letnich
Odpowiedzwatro było czekać 6 lat na taki żart xD karol to ty?
OdpowiedzZapraszam na nowo otwarte forum poświęcone Hondzie CBR 600 F4. cbr600f4.cba.pl
OdpowiedzWitam jeżdżę cbr-ką 3ci sezon troszkę km nakulałem i z całą pewnością mogę powiedzieć że to świetny sprzęt choć z czasem brakuje dynamiki (szczególnie jadąc za przyjaciółmi na nowych litrach) ale jest na to sposób. Tak jak w artykule zmieniając łańcuch zrezygnowałem ze standardowego zestawu by stał się trochę bardziej dynamiczny i powiem wam ludziska jest WYRAŹNA różnica. Zdecydowanie rzadziej trzeba wachlować biegami a przyspieszenie zdecydowanie lepsze. Jeden ząbek 2 ogniwka i mamy zupełnie inny motocykl. Szczerze polecam.
Odpowiedzjaki zestaw założyłeś ?
Odpowiedzja 15 z przodu wstawilem i jest lepiej
OdpowiedzSPRZEDAM CBR F4 99r bardzo zadbana, w dobrej cenie kontakt gg 4738988 podkarpackie
Odpowiedzw tamtym sezonie sprzedaem suzuki GSX-R 600 srad z 1998r ( jest na forum ) ... fajne moto ale moim zdaniem jedno z najbardziej niewygodnych i topornych... ale nadrabia dynamika nad rowiesnikami... Teraz rozgladam sie za cbr F4... kompromis miedzy sportem a tyrystykiem... Polecam... ale kazdy lubi cos innego
OdpowiedzMam i bardzo sobie chwalę, f4 bez i :-)
Odpowiedza ja mam f4 z "i" , ale tez bardzo sobie chwale ps. lubie twoje artukuly Boczo :) pozdro dla wszystkich cebrowcow :)
OdpowiedzSPRZEDAM HONDA CBR F4 2000R TANIO BARZDZO DOBRY STAN Jastrzębie Z. 660 547 134 POLECAM SMIGALEM 2 LAta NA NIEJ
Odpowiedzmożna zdj na maila ?? a także dokładniejszy opis??
Odpowiedzmożna zdj na maila ?? a także dokładniejszy opis??
OdpowiedzF4 czy Sv650's na pierwsze moto??
OdpowiedzPytanie do bardziej doświadczonych motocyklistów: Czy GSX-R1000 nadaje się na pierwszy motocykl? Czy może poszukać czegoś mocniejszego jak Hayabusa czy ZX-14R?
Odpowiedzzdecydowanie polecał bym Ci Haykę z PowerComanderem, sportowym wydechem, tak żeby miała z 250KM bo zwykła wersja może być za słaba na pierwsze moto ... damn ... skąd się tacy ludzie biorą ...
OdpowiedzA to będzie mój Pierwszy motor już nie długo hehe
OdpowiedzWielki plus dla autora artykułu , śledzi temat i wyjaśnia nie jasności .Nie ma co tutaj chyba spekulować między R6 a F4 ,przecież widać na ulicach więcej F4-rek to świadczy o uniwersalności tego motoru i przewagi między innymi nad R6 czy GSX-Rem 600 .
OdpowiedzJestem sczęśliwym posiadaczem CBR 600f 3 i muszę potwierdzić wadliwość regulatora napięcia. Niestety nowy oryginał to ponad 500 PLN. Ja zaryzykowałem i kupiłem zamiennik za połowę tej ceny, póki co jest OK. Pozdro dla CBR'owców.
OdpowiedzTeż kupiłam zamiennik, narazie jest ok. Więcej problemów natury technicznej póki co nie zaobserwowałam. Siadać i jechać. :)
Odpowiedzw suzuki tez mi padł i tez wzielem zamiennik, ogolnie jak ludzie pakuja ledy na tyl to moze byc problem bo za maly pobór pradu, ale felerem jest napinacz bardziej
Odpowiedza z drugiej strony, co jest z wami? promujecie 110 konny sprzet na pierwsze moto? nie za daleko z tym modern lans imidżem lecicie
OdpowiedzCBR F4i to moje pierwsze moto i jestem zadowolony, ale czy nadaje się na pierwsze moto? powiem tak: podczas trzeciej jazdy CBR wyjechałem się polansować po mieście. Jadąc szeroką acz kolwiek krętą ulicą objechał mnie kolega jadąc Aprillą 125 (to był jego trzeci sezon na niej i chłopaczek potrafi zejść do kolana) nauczka była dobra a od tamtej pory nie kozaczę:) ale jaki wniosek?! czy potrzebna taka moc w pierwszym moto jak i tak się jej nie wykorzysta? Lepiej będziesz umiał jeździć sportem jak najpierw pojeżdzisz czymś słabszym, choć nie powiem że ja nie opanowałem. Mam już za sobą pierwszy sezon i nie żałuję że kupiłem f4i. Jeździłem zx6-r oraz gsxr i są dużo bardziej agresywne. F4i jest bezawaryjny i wygodny.
OdpowiedzŚpieszę z wyjaśnieniem. CBR F4 nie nadaje się na 1sze moto tak dobrze jak np Suzuki GS500 czy Honda CB500, ale: wspomniana przez Ciebie moc 110 koni jest oddawana w sposób maksymalnie łagodny i przewidywalny, dlatego też masz ograniczone możliwości zrobienia sobie krzywdy. Na R6 na przykład odkręcając gaz do końca, przez pewien czas masz wrażenie, że wszystko jest ok, aby w chwili podnieść przednie koło wysooooko, nie zawsze to planując :)
OdpowiedzSPRZEDAM CBR 600F4 2000r za 9800zl ŚLĄSK Tel: 660 547 134 POLECAM PO SERWISIE
OdpowiedzJestem szczesliwym posiadaczem F4i i powiem wam ze moglem wziac R6 ale jak sie przysiadlem do tego i tego CEBRA od razu zdobyla moje serce a pozatym jest to HONDA:)
Odpowiedztez mam F4i sport i nie kupilem R6 bo po co mi zaraz drugi bieg do naprawy, bo jak wiadomo w yamahach dwójka to pieta achillesowa. Mam swoja Honde juz drugi sezon i musze przyznac, ze Honda to solidna firma. Druga sprawa jak dbasz tak masz.
OdpowiedzZgadza się. Na pierwsze Moto jak najbardziej...;)
OdpowiedzSą już artykuły o CBR 600, ZX6R i R6, może dałoby radę skrobnąć coś na temat ich nieco mniej sportowego konkurenta- Thundercata? ;)
OdpowiedzAha, jeszcze jedno. R6 jest chyba lżejsza od CBR, czy dobrze to wpływa na codzienne użytkowanie, np jazda po mieście? co do części, to chciałbym się dowiedzieć co w R6 (na gaźniku oraz na wtrysku) jest najmniej niezawodne. Co pada najczęściej i jaki jest przybliżony koszt takiej części. Po przeczytaniu tego artykułu, mam nadzieję że części będą tańsze w stosunku do CBR ale czy tak tanie jak do Suzuki?
OdpowiedzDołączam się do prośby, napiszcie coś podobnego o Yamaszce R6, na gaźniku i na wtrysku. Wspomnieliście tutaj że CBR jest łagodniejsza dla początkujących, chciałbym poczytać w R6 powoduje te trudności, ogólna charakterystyka, spalanie, ceny części i samych motocykli. Pozdrawiam
OdpowiedzNajpierw pisze ze dobrą sztuke mozemy kupić za 8-8.5 tys a potem ze za 12 tys . Czegoś tutaj nie rozumiem ?
OdpowiedzF4 za 8 - 8,5 tys, a zasilaną wtryskiem F4i za 12 :) Pozdrawiam
OdpowiedzSpokój... To cecha wytrawnego motocyklisty :))))
Odpowiedz