Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzeCzy rzeczywiście problemem był rozlany olej ? Cytuję: "Szanowni Państwo, zgodnie z komunikatem nr 2 informujemy, iż z uwagi na olej na torze i brak możliwości usunięcia go w warunkach deszczowych I Runda Wyścigowych Mistrzostw Polski i Pucharu Polski została w dniu 1 maja 2010 roku przerwana bez możliwości jej dalszej kontynuacji." To napisano na http://www.modlin2010.pl/pl,news2,komunikat_nr_2,29.html
Odpowiedzrzeczywiście problem był taki, że nie miał kto stratować, bo wszyscy zawinęli się do domów
OdpowiedzObłuda, obłuda i jeszcze raz obłuda !!!
OdpowiedzFaktem jest że pojawił się olej na PO5 ale został przez strażaków usunięty. Co ciekawe w niedzielę przecież już nie padało...
OdpowiedzCzy rzeczywiście problemem był rozlany olej ? Cytuję: "Szanowni Państwo, zgodnie z komunikatem nr 2 informujemy, iż z uwagi na olej na torze i brak możliwości usunięcia go w warunkach deszczowych I Runda Wyścigowych Mistrzostw Polski i Pucharu Polski została w dniu 1 maja 2010 roku przerwana bez możliwości jej dalszej kontynuacji." To napisano na http://www.modlin2010.pl/pl,news2,komunikat_nr_2,29.html
OdpowiedzA tak wyglada to w USA.Tez polozyli krawezniki i wyznaczyli tor ale w profesjonalny sposob :) Moze to pomoze w przyszlosci polskim organizatorom. http://www.youtube.com/watch?v=47s-LVZu-aM
OdpowiedzMożna też gorzej... (Dania) http://www.youtube.com/watch?v=WZHOFr6IKZU
Odpowiedzwłaśnie w tym sęk, że nie o takie krawężniki chodzi :) gdyby były takie krawężniki to dzisiaj pewnie wszyscy wracaliby z Modlina uśmiechnięci
OdpowiedzSłyszałem że nie możliwe było użycie takich krawężników na lotnisku, gdyż musiałby być naklejane lub przykręcane na co nie chciały się zgodzić władze lotniska. Opcją mogły by być tymczasowo malowane lub naklejane pasy w kolorach krawężników, które potem zostałyby usunięte, nie miałyby żadnej wysokości za to dużą przyczepność.(podczas pierwszego wyścigu na Portimao widać było jak na krótkiej prostej idącej w dół jeden z takich pasów się odwijał od podmuchu wiatru, ale wtedy tor był kończony na ostatnią chwilę). Mniej szykan na których za ścinanie dostawałoby się kary czasowe. Na Monzy na szykanie Variante della Roggia, praktycznie jest spory pas asfaltu wyznaczony krawężnikami. Pamiętam jak w jakimś wyścigu WSBK kilku kierowców dostało kary lub ostrzeżenia za ścinanie. Rozwiązanie bardzo bezpieczne, mało wpływające na przebieg wyścigu i kwalifikacji. Błąd nie kosztował dużo. Na pewno się da, może kiedyś...
Odpowiedznikt by nie wracał, jutro święto pewnie by impreza była
Odpowiedzbył ktoś dzisiaj w Modlinie? dzieje się tam coś? bo mieli udostępnić tor dla amatorów
OdpowiedzNie wiem dokladnie jak odbywała sie organizacja zawodów. Czy przed nimi zawodnicy mieli okazje wypowiedziec sie co do bezpieczenstwa toru czy nie. Jedno jest jasne - jezeli sprzedajemy bilety na cos co ma swoją rangę i okreslone zasady (tu WMMP) oraz dajemy harmonogram (kilka wyscigów) to odwołwnie zawodów i niezwrócenie kibicom pienędzy (choćby częściowe) jest wyłudzeniem - tzn jest karalne. Kibice - w tym ja powinni złozyc pozew zbiorowy przeciwko organizatorowi. Rozumiem też, że to co jest organizowane poraz pierwszy może przysporzyć sporo problemów. Moze się również nie udać. Ponieważ organizowna impreza to jest zwykłe przedwsięwziecie biznesowe organizator ponosi pełną odpowiedzialnośc za dotrzymanie umowy wobec klientów (kibiców). Druga strona tego medalu jest taka, ze czasem wypada byc yrozumiełym i nie dochodzić swoich praw przed sądem. Okazanie takiej wyrozumiałości powinno byc jednak poprzedzone conajmniej wyjasnienieami organizatora, ewentualnie przeprosinami. Tego nie było. a bilety były sprzedawane nawet po przerwaniu zawodów. Moim zdaniem takie skandaliczne zachowanie organizaora powinno miec swój finał w sądzie.
OdpowiedzProponuję aby odwołane moto GP z Japonii zorganizowali w Modlinie...
OdpowiedzKim jest Żmija?
Odpowiedzhttp://www.scigacz.pl/Redakcja,105.html
OdpowiedzPoproszono mnie o zabranie głosu więc go zabiorę. Zapewne każdy z nas chciał aby runda Mistrzostw Polski w Modlinie odbyła się zgodnie z planem, zgodnie z oczekiwaniami, które były naprawdę spore. Dla kibiców, dla sponsorów, dla samych zawodników. Stało się jednak inaczej i to jest dramat. Nie wiem dlaczego tor został homologowany skoro został uznany później za niebezpieczny. Nie wiem skąd decyzja o kontynuacji zawodów bez punktów a nie np. ich odwołaniu. Nie mi to oceniać. Prawda jest jednak taka, że większość zawodników opowiedziała się za opuszczeniem miejsca zawodów i nie podjęciem w nich udziału. Konsekwencje wynikające z takiego a nie innego obrotu sprawy poniosło wiele osób, w tym przede wszystkim kibice, o których nie powinniśmy zapominać, bo ten event nie był zorganizowany wyłącznie dla sponsorów, teamów ale właśnie przede wszystkim dla nich. Jest to tym bardziej przykre, że nie zobaczyli sportowej rywalizacji ani prawdziwego obrazu wyścigów. Tutaj w imieniu portalu przepraszam ich bardzo za nie wstrzymanie emisji reklamy jednakże z racji przerwy świątecznej nie mieliśmy takiej możliwości. Jednocześnie informuję iż w czwartek wstrzymałam publikację Łukasza świderka, która miała się u nas pojawić. Odniosłam bowiem wrażenie, że emocje wzięły w niej górę. Myślę, że zawodnicy w powiedzieli po sami ocenią tą imprezę bo w moim odczuciu to właśnie oni mają do tego największe prawo.
OdpowiedzMimo wszystko posłuchałbym wypowiedzi Świderka. Sądzę że czytelnicy przywykli do jego stylu, nie każdy przecież musi się z jego zdaniem zgadzać. Na pewno nikt nie chce czytać jak jedna strona obraża drugą. Ale jego punkt widzenia, który wielokrotnie zabierał głos w sprawie bezpieczeństwa i organizacji wyścigów uważam za istotny. Pozdrawiam
OdpowiedzJeśli miała to być relacja to jeśli nawet emocjonalna pokazalaby sytuacje wcześniej i byłby czas na reakcje. Relacje tutaj zwykle podpierane są wypowiedziami zawodników i ciekawe czy tamta tez taka miała być?
OdpowiedzTa były Gwena Giabbaniego i Jasia Oskaldowicza, to druga dość emocjonalna, ale nie obraźliwa. Obie przytoczymy w podsumowaniu. Teraz tylko Gwen: „Przyczepność toru jest różna, ale jest różna też na innych torach, inna na wodzie i z tym każdy zawodnik musi sobie radzić, to część tego sportu. Ale te krawężniki w drugich zakrętach szykan są zabójcze. W szykanie zwykle puszcza przednie koło uderzając w to bankowo demolujesz motocykl i coś sobie łamiesz, jeżeli nie tracisz męskości. Niedopuszczalne są różne szerokości szykan, bo ja chce jechać, a nie przypominać sobie, co kółko ile miejsca mam w danym miejscu. No i ta brama, po wyjściu z tunelu z za kogoś mogę się zabić o to coś! Przeszkadzają też różnokolorowe barierki ustawiane szczególnie na drodze hamowania, stojąc obok toru niepokazane są też kolejne kierunki jazdy.” Gwen chciał jechać jeśli załtwionoby sprawę krawężników, jago zdanie było przekazane organizatorom.
Odpowiedzchłopcze z ferajny, ty masz... jakiś problem ze sobą! jesteś jak mały chłopiec, który w dzieciństwie był wyśmiewany i gnębion w szkole więc w dalszym swoim życiu postanawia wstąpić do policji, żeby się dowartościować i móc się wyżywać na innych tzw "zwykłych ludziach". nazywasz ludzi "nieudacznikami" a tak naprawdę sam nim jesteś bo nie potrafisz niczego osiągnąć. napisałeś we wcześniejszej wypowiedzi,że skończyło się lizanie **** starszym zawodnikom... a prawda jest taka, że jak przyjdzie co do czego to bedziesz pierwszy biegł do wylizania im jej.
OdpowiedzPanie ... czytaj ze zrozumieniem."banda nieudaczników" była cytatem z postu P.działacza. Przepraszam, nie wzialem w cudzysłów. Przeczytaj jeszcze raz i zrozum sens tej wypowiedzi. PS. Nie jestem policjantem, ponadto chłopcy z ferajny nigdy nie lizali, nie liżą i nie bedą lizać. My robimy tylko to, co lubimy.
Odpowiedzodajcie kase ZŁODZIEJE K...Y POLSKIE!
Odpowiedza ty jestes amerykanin czy mongol...
OdpowiedzNaciągacze! Oddawaćkase za bilety! Bez honoru! Bez godności!
OdpowiedzMottem działań organizatora tej rundy to "zapłać i spierda.aj" a "naszą płacę i wymagam" i stąd cały ten smródi wielka porażka. Jednak okazało sie, że 200 ileś bomb Pana Sz w czasie kariery to jednak dla niego zadużo. Jak bokser, jesgo mózg już ma dość i nie nadąrza za rzeczywistością.I nie ma tu wytłumaczenia że Polska jest niewdzięcznym krajem jeśli chodzi o organizacje imprez.Jak sie nie umie to sie nie organizuje, tym bardziej że sie chce jeszcze przy tym "nahapać".
OdpowiedzPS.rozumiem,ze moze sie nie udać, ale wypadało by wyjsc do ludzi, ktorzy jechali kilka godzin by kupic bilet na cos czego de facto nie bylo. EVENTIM.PL zebrało sie 15 minut po tym jak przyszli ludzie po zwrot kasy. twierdzac, ze nie odpowiadaja za to na co sprzedaja bilety.
Odpowiedzwydalismy kase na mistrzostwa, ktorych nie było, nikt nie wyszedł zeby zwrocic kase. Facet ktory stał o zwrot pieniedzy kupil bilet o 14.55 po tym jak juz wstrzymano (i zaraz odwolano "wyscig" NIKT NIE WSTRZYMAL SPRZEDAZY BILETOW - to sie nazywa wyłudzenie pięniędzy !!!
Odpowiedzbrawo organizatorzy nikt nie zginął...
OdpowiedzTo gdzie i kiedy punktowana I runda?Ktoś coś wie?Pozdro.
Odpowiedzpowiem wam jedno..ile można w Poznaniu się scigac??ha? zygać się chcę. a komuś zależało, żeby te zwody się nie odbyły bo ma w tym interes. tak jak przewodniczący stow. i reszta głupków, którzy sami sobie zrobią w ten sposób kuku..!! zamiast promocję panowie zrobili antyreklame dla całego srodowiska i tej dyscypliny..... przecież każdemu zawonikowi jest potrzebny kasy sponsora do startów a jak ktoś stara się robić widowisko i medialną imprezę to jakaś banda nie udaczników rozwala całą zabawę.Już pokazują najgorsze zdjęcia nawet na tym portalu, któremu powinien zależeć na rozwoju tego sportu a nie na jego likwidacji, przecież z tego żyją między innymi...szkoda słów. a póżniej narzekacie, że sport motocyklowy w Polsce jest na takim poziomie jakim jest......bardzo mi przykro...
OdpowiedzTzreba było chociaż kibiców wpuscic za darmo jak sie chce sport rozpropagować, anie liczyć 4 osobowej rodzinie 160 zl za dzień wstepu. Wszytskie zawody motocrossowe wpolsce oglądamy za darmo jako kibice, a tu kasa, kasa, kasa! Chiało się kasiory to się ma - kiszkę zamista kokosa!
Odpowiedzrzeczywiście! ktoś wykonał sabotaż - pozatykał zapałkami zamki do kibli, w nocy ukradł stefy bezpieczeństwa i dmuchane bandy (na marginesie: to był taki wielki problem pożyczyć z kilku stadionów żużlowych?!), poukładał chaotycznie progi zwalniające jako nitkę toru, rozkopał prostą start-meta, ukradł paszport Meklauowi żeby nie mógł przylecieć tydzień wcześniej na 2-3 godziny i wypowiedzieć się o torze, kazał odesłać prysznice i przegonił kibiców! wstyd, normalnie to się nadaje na komisję śledczą.
Odpowiedzto ten co zbudował to lotnisko zrobił! jego wina?
Odpowiedza Ty działacz PZM czy raczej SZKOPEK TEAM bo śmierdzisz mi na odległość brakiem zrozumienia dla podstaw egzystencji tego sportu, czyli bezpieczeństwa obiektów na którym ta banda nieudaczników sie gania, i to nie poto żeby napędzac siano hamom, tylko robiąc to dla siebie.Więc ogarnij się człowieku zobacz ile nie przybędzie Ci na konto z powodu upadku Modlina, gdyż większosc zawodnikow bardzo z tego faktu jest teraz zadowolona. Przykro tylko że i tak nic nie nauczy Cie ta cała sytuacja.
OdpowiedzZ tego co wiem to Szkopkowi zależało żeby za wszelką cenę te zawody się odbyły- nawet po trupach ale miał być Modlin. Komu miało niby zależeć żeby Modlina nie było?? Zawodnikom? A to przecież oni sami powiedzieli NIE. Szkopek przyjął taką pozycję jakby tylko on miał rację a reszta to banda tchórzy i laików, którzy nie umieją się ścigać. Teraz Szkopek chodzi po padoku i się żali, że jest bankrutem..... może za chwilę poda nr konta na zbiórkę kasy na zapłatę kredytów , jak to już było z jego leczeniem ręki.... ciekawe co robi z dotacjami, które dostaję od kilku lat jako jedyny zawodnik w Polsce...ale o tym już nikt nie mówi. A szmabo faktycznie wylało- jak to powiedział Pan Marian w Modlinie. Tylko to szambo wylało się z ogródka Pawła Szkopka....
OdpowiedzZdaję sobie sprawę że nie łatwo jest się przyznać do błędu ale to chyba powinni zrobić organizatorzy. Rozumiem iż najlepiej jest zwalić winę na portale internetowe i ludzi którzy aktywnie w organizacji tego projektu nie uczestniczyli. Pokazują najgorsze zdjęcia??? Może powinni photoshopa użyć? I dla dobra promocji sportu zatuszować niedociągnięcia organizatorów? Wtedy podniosłyby się głosy na temat obiektywizmu. Moim zdaniem pisanie wprost jak wyglada sytuacja jest w porządku,lepsze to niż wystawianie laurek. I tak poza tym to ciężko poza ścigaczem doszukać się jakichkolwiek informacji na ten temat.
Odpowiedzmasz rację... wszyscy zawodnicy są jedną dużą rodziną, która niestety nie współgra jak narazie .
OdpowiedzNajpierw afera z dofinansowaniem młodych teraz skandal organizacyjny. Pawle, co ci obiecali w tym zasranym PZM, że dałeś si tak wkręcić ? Czy te budki oszklone z klimatyzacją i eleganckim wystrojem, były własnie przygotowane dla nich ? Gdzie byli twoi kolesie z PZM, których tak ostatnio broniłeś, w ten weekend? Jak ci pomogli? Czy nadal jesteś zwolennikiem partyzantki i układów koleżeńskich z nimi ? Skutecznie skompromitowałeś WMMP i to co było wypracowane ciężką pracą przez ostatnie lata!!! ...Rada na przyszłość- Na zewnątrz rób to w czym jesteś dobry, natomiast eksperymenty raczej tylko u siebie w domu.
OdpowiedzKomu przeszkadzał Poznań, przeciesz tam mogła być I runda. Jak wyglądamy w oczach obcokrajowców startujących w MWMP. Wstyd. Kto będzie się ścigał dalej w Naszych mistrzostwach - może żużlowcy.
OdpowiedzJa myślę,że nie przeszkadzał. Po prostu fajnie by było gdyby wyścigi organizowane były w różnych miejscach. Miałoby szansę obejrzeć je więcej ludzi i zawsze jakaś odmiana dla zawodników. Zabrakło profesjonalnego podejścia i dobrej organizacji niestety :(
Odpowiedzczy wśród tej piątki startujacych był tez Szkopek ?
OdpowiedzChciałbym prosić redakcję scigacz.pl oraz p. Świderka o przeprowadzenie wywiadów z organizatorami tych "wyścigów", w szczególności z p. Jędrzejewskim i p. Szkopkiem. Niech powiedzą wszystko, co chcą - bez skracania i bez cenzury. Zdecydowanie należą się jakieś wyjaśnienia. Warto również poznać opinię zarządu stowarzyszenia zawodników!
Odpowiedzhaha. członkowie zarządu to dziwnym trafem ludzie którzy przekonywali żeby tam jeździć (bo prawie wszyscy mieli w tym interes)...to ma być chronienie zawodników? na szczęście prezes tego zarządu jako jedyny powiedział co i jak.
Odpowiedzprezes tego stowarzyszenia mowił we własnym interesie bo jak by nie patrzyć sam wspólpracuje mocno z poznaniem i z tego tytulu ma kase... co do stowarzyszenia to ono nie ma mocy prawnej skoro nie zostało zarejestrowane nigdzie...pozatym prezes mial być głosem zawodników, logicznie chyba jest , że w takich sytuacjach trzeba zrobić naradę zarządu i dopiero ogłosić werdykt w danym temacie a nie sam ogłasza niby z ramienia stow. co mu się podoba . przecież ludzie... ta impreza była zrobiona dla was, dla rozwoju sportu motocyklowego, kto mowił, że ten sport jest bezpieczny? ile się połamie na różnych zawodach i torach międzynarodowych? jakoś nikt nie pisze i nie gada. na tym w Modlinie też jeżdzili i tak samo paru zaliczyło gleba, ale zapytajcie reszty, która była zadowolona z jazd i imprzey. aby jak najwięcej takich imprez i torów nowych..
Odpowiedzhahaha wajda i interes, co on wie o interesach hahaha kiedyś to sponsorów naciągał, ale teraz to szkoli se facet ludzi za pare złotych i wierzę, że społecznie walczy w tym swm. pewnie się wczuł ale co dostał milion rubli z poznania za rozwalenie imprezy? tą imprezę robili ludzie z poznania bo warszawka nie ma zaplecza
OdpowiedzTeraz juz wiem jak się robi interesy,będę pobierał swoje wynagrodzenie z kontraktów w rublach:DDD. Coś w tej uwadze musi byc ,i ja tak mysle że za bardzo się wczuwam,jeszcze kilka komentarzy i skutecznie się wyleczę:DDD. Co do obsady personelu to masz słuszną rację.Tu był prawdziwy dramat ,i gdyby nie pomoc Poznania,to byłby naprawdę kłopot.
OdpowiedzTo chyba o mnie, więc pozwolicie, że sprostuję. Z Poznaniem i jak z każdą inną organizacją podejmę współpracę jako instruktor sportu motorowego, bo to jest mój zawód. Dzięki temu funkcję prezesa Stowarzyszenia piastuję społecznie. Na zawodach w Modlinie występowałem raczej z ramienia Automobilklubu Polski, który formalnie figuruje jako organizator tego, jak się okazało niefortunnego zajścia. Członkiem AP jestem od 1993 roku. Dlatego mój krytyczny głos proszę odbierać w dobrze pojętym interesie Automobilklubu Polski. Niedociągnięcia organizacyjne miały poważny wpływ na bezpieczeństwo zawodników. Za organizację odpowiedzialny jest Szkopek team, na co otrzymał stosowną umowę z Automobilklubem Polski, a poprzez zaniedbania których się dopuścił, naraził lekkomyslnie reputację AP. Nie miałem też wpływu na decyzję zawodników P.Oskaldowicza, Sikory, Kałdowskiego, Wiczynskiego, o niepodejmowaniu ryzyka startu. Decyzję taką podjęli osobiście po przejeździe próbnym. W moim zaś interesie jest przełykając gorzką pigułkę wstydu w imieniu Automobilklubu Polski przeprosić za lekkomyslność Szkopek Team Spółka z o.o. wszystkich zawodników, a szczególnie tych, którzy przyjechali z zagranicy, bo ranga zawodów była na poziomie poprzeczki międzynarodowej.
OdpowiedzTo chyba o mnie, więc pozwolicie, że sprostuję. Z Poznaniem i jak z każdą inną organizacją podejmę współpracę jako instruktor sportu motorowego, bo to jest mój zawód. Dzięki temu funkcję prezesa Stowarzyszenia piastuję społecznie. Na zawodach w Modlinie występowałem raczej z ramienia Automobilklubu Polski, który formalnie figuruje jako organizator tego, jak się okazało niefortunnego zajścia. Członkiem AP jestem od 1993 roku. Dlatego mój krytyczny głos proszę odbierać w dobrze pojętym interesie Automobilklubu Polski. Niedociągnięcia organizacyjne miały poważny wpływ na bezpieczeństwo zawodników. Za organizację odpowiedzialny jest Szkopek team, na co otrzymał stosowną umowę z Automobilklubem Polski, a poprzez zaniedbania których się dopuścił, naraził lekkomyslnie reputację AP. Nie miałem też wpływu na decyzję zawodników P.Oskaldowicza, Sikory, Kałdowskiego, Wiczynskiego, o niepodejmowaniu ryzyka startu. Decyzję taką podjęli osobiście po przejeździe próbnym. W moim zaś interesie jest przełykając gorzką pigułkę wstydu w imieniu Automobilklubu Polski przeprosić za lekkomyslność Szkopek Team Spółka z o.o. wszystkich zawodników, a szczególnie tych, którzy przyjechali z zagranicy, bo ranga zawodów była na poziomie poprzeczki międzynarodowej.
OdpowiedzSWM miał jawen wybory, ludzie pokonywali kilometry, żeby być razem. Zarząd, prezes, każdy wybór był za podnisieniem ręki. Interesem wszystkich są wyścigi, takie intrygi jak wyżej- małych ludzi. Modlin rozbił się o krawężniki i tyle. Emocje ludzi zniszczyły projekt w który Paweł z Grzesiem wsadzili serce, mimo, że ich przerusł. Gdyby słuchali ludzi, nie kąsali serdecznych dłoni.... gdyby.....
OdpowiedzChyba pierwszy raz podoba mi się wypowiedź kolegi Ł. :) nawet z "przerusł"
OdpowiedzTo chyba czytasz mało artykułów Ł. , wszystkie są bardzo rzeczowe, szczere ale co najważniejsze oddaja to co naprawdę dzieje się na torze:) pozdrowienia dla Ł. Ś.
OdpowiedzChyba pierwszy raz podoba mi się wypowiedź kolegi Ł. :) nawet z "przerusł"
Odpowiedzprzerósł... od przerosnąć , panie dziennikarzu :)
Odpowiedzspecjalnie tak, rzeby wżycy wiedzieli, rze to ja ;-)
Odpowiedzto niech lepiej zostanie bez mocy prawnej bo to jakaś kolejna klika tylko z nową nazwą...
Odpowiedzna widowni nie było łącznie więcej, niż 100 osób. ŁĄCZNIE, przez cały dzień! W pierwszym połączonym wyścigu Rookie 600 i Rookie 1000 wystartowało też pięciu (albo sześciu) zawodników. Porażka. Jedyne co było fajne w Modlinie, to dzień testowy KTM i smaczna karkówka.
Odpowiedzfrekwencja masakryczna!dałbym ręke odciąć,że to pierwszy taki przypadek na świecie,w całej historii wyścigów motocyklowych.O czym to świadczy?..niech każdy odpowie sobie sam.
OdpowiedzZa promocję zawodów odpowiedzialny był Szkopek Team.Ilośc przybyłych kibiców jest wprost proporcjonalna do aktywnosci promocyjnej.Zatem sabotażysta zrywał plakaty,zagłuszał kanały radiowe ......
Odpowiedz.... blokował drogi, zwijał asfalt wokół warszawy i zablokował te bramy z drutem kolczastym, mało akumulatory z prądem tam podłączył! Winny jest taki swiderek co prawdę napisał o tym gównie, bo ten portal w majowy weekend czyta z 90 milionów polaków w chicago, co chcili przylecieć, ale wulkan nie pozwolił! zlinczujmy jego bo tamtych trudniej będzie znaleść w RPA. pewnie też kgb, ruscy i lewica maczali palce w tym bałaganie? Dali **** i tyle, małe przepraszam uratowałoby ich przynajmniej towarzysko.
OdpowiedzA czy w Poznaniu są kibice (oprócz ludzi którzy przychodzą kupić zderzak)?
Odpowiedzci od zderzaków nie wczodzą na tor, zostają na stronie części, wyścigi oglądają ci z mega kasą co clio kupują
OdpowiedzW następnym newsie zrób podsumowanie ofiar tego chorego pomysłu. Co dokladnie i komu sie stało.
OdpowiedzPowiedz mi czy po tragicznym wypadku z zeszłego roku ktoś pytał o zmiany na torze Poznań? Prawda jest taka że każdy tor jest niebezpieczny, wszędzie są wypadki i złamania. Trochę myślenia na torze nie zaszkodzi. Jechali amatorzy i nic się nie stało, więc zawodowcy na pewno daliby sobie radę.
OdpowiedzSam pomysł wyścigów na lotniskach nie jest chory, w AMA do dziś to robią, do śmierci będę mówił, że to czarne coś zawiniło i upór chłopaków, jak i niestety sędziego zawodów, żeby tego nie zmieniać. Medialnie to byłoby wspaniałe wydarzenie. Predatorzy byli ostrożni, ale banda Superbike/Superstock 1000 w liczbie trzydziestu chłopa szłaby wszystkie pieniądze. Trafialiby w to czarne, a po dwóch kółkach poprzestawiane to czerwone i białe, na mecie w bramę. A co do Poznania, jest, jaki jest, to stary tor, tragiczne miejsce na ostatniej rundzie było mocniej zabezpieczone, wcześniej od lat pisałem o błędach, ale Puchar Europy i AA zmusiły do zmiany homologacji. Taka moja mała satysfakcja, bo przez lata nikt nie słuchał, a Tomek Kędzior sam o mało nie padł ofiarą „mądrości”. W zapowiedzi Modlina jest zdjęcie http://www.scigacz.pl/Modlin,juz,w,ten,weekend,12628.html jak miały być oznakowane zakręty, pokazał to Pan Kopczyk (i tak niebezpiecznie, ale widocznie), który homologował tę trasę. Co myślał o niej przytaczał Artur Wajda w „powiedzieli przed” http://www.scigacz.pl/Mowia,przed,Modlinem,12632.html .
Odpowiedzi zdjęcia RTG?
Odpowiedz