Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeGdzie odbywał się ten test??
OdpowiedzPannonia Ring http://www.pannonia-ring.com
OdpowiedzOprócz niepotrzebnego wtrętu na początku, na dodatek nieco niezgodny z prawdą- ponieważ fakt po 1998-Ducati w SS600 dostawało lanie i wycofało się z tej klasy( no coż o te rozmowy pod stołem - to chodziło o dodanie do masy Ducati dodatkowe 8 kg bo zbyt szybkie było...o innych niedostępnych maluczkim restrykcjach nie wspomnę ? ) - artykuł ciekawy. Dodam, że już są dostępne regulowane amorki skrętu( bardzo potrzebne do użytkowania na naszych "autostradach") i suche sprzęgło( na dodatek z antyhoppingiem- koszt 1500-1600 $), dodatkowo można dostać akcesoryjnie zestaw zębatek skrzyni biegów, oraz oczywiście zestawy zębatek napędowych z carrierem do szybkiego montażu i zmian przełożeń... W krajach bardziej cywilizowanych nawet są klasy gdzie 848 może startować z powodzeniem, ale oczywiście to jest dość daleko, no i nie ta kultura motoryzacyjna... Jeździłem na 1098 i te spostrzeżenia na jeździe na nim opieram: pozycja na motocyklu, jest bardzo dobra dla gościa takiego jak ja 173 i 69 kg, wyżsi będą narzekać na ułożenie podnóżków i mało miejsca za szybą, w samej jeździe motocykl sztywny no i trochę twardy, jak ktoś ma problemy z jazdą na klocku drewna może lepiej niech omija szerokim łukiem, pode mną ledwie się ugiął na najmniejszych nastawach, jazda po asfaltach endurolubnych wymaga regulowanego amorka skrętu, lub trzymania pewnie motocykla... Jak dla mnie strasznie niesamowity sprzęt... nie ma porównania z jakąkolwiek japonią - jest po prostu inny....Pozdr Wszystkich. J-999
Odpowiedz