Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Pokaż wszystkie komentarzeZdecydowanie nie polecam. Za takie pieniądze jak nowy Zipp można trafić Yamahę R125, albo hondę CBR jeśli chcemy 4T. Ja osobiscie polecałbym Aprilie RS125 albo jakieś supermoto 125 2T(Husqvarna Sm albo yamaha DT) ;)
OdpowiedzMasz racje mam zipa 3rzy lata sporo problemu niewielkie osągi a koszta wielkie ps ale lepszy od junaka
OdpowiedzMam pytanie. Kupiłem niedawno ten motor i nie mogę wbić biegu neutralnego kiedy silnik jest włączony tylko wpierw muszę wyłączyć silnik żeby wbić N. Czy to da się jakoś ustawić ? Czy coś jest po prostu nie tak ?
OdpowiedzLekko puszczasz sprzęgło, nie tak żeby ruszył, ale żeby zaczął brać. Potem zmiana przełożenia będzie możliwa na postoju.
OdpowiedzNiestety to jest taki problem z tym. Ja redukowałem biegi w czasie jazdy , od 5 do N , to był najlepszy i chyba jedyny sposób. Gdy stoisz na czerwonym świetle, możesz poruszyć motocyklem trochę do przodu i tyłu szukając jednocześnie szybko luzu. Jak widziałem z daleka że jest już żółte światło , to redukowałem biegi w czasie jazdy.
OdpowiedzOk. Spoko. Dzięki.
OdpowiedzMam i polecam! Za ta kasę nie ma sie do czego przyczepić. Do pracy, na miasto idealny. Kupilem głownie ze względu na spalanie. A wieczorkami przesiadam się na mojego Gixxxa. :) No i dodatkowo żonka na nim stawia swoje pierwsze kroki. A tu idealnie sprawdzają się taniutkie części zamienne... :P
OdpowiedzŻeby jeszcze części były
Odpowiedz11km mocy mniej niz skuter
Odpowiedzmniej niz skuter??? skuter przewaznie mają 3 4 km Zal!
Odpowiedzzależy jaki, 125 mają w granicach 10-14, podobnie jak inne 125-ki
Odpowiedz11km mocy mniej niz skuter
OdpowiedzSprzedam zipp pro 125 6800 przebieg rok produkcji 2010 za 3500 prosze pisac na nr gg:39536177 przy motorku nic nie stuka nic nie puka oczywiscie widac slady uzytkowania
OdpowiedzWitam jest mi potrzebny przedni błotnik do tego motorku ma ktos na sprzedanie
OdpowiedzJa dałem do fachowego sklejenia. Jest super. Bo myślę że popękał ci.
Odpowiedznieźle wygląda, nieźle jeździ, a przede wszystkim niewiele kosztuje. Polecam
OdpowiedzNie ma do niego części. Mam go już 2 lata. Kompletny brak części. Jedynie szczątkowo są dostępne np. boczna zabudowa, kawałek plastiku za 250 zł, masakra. Do tego pękają plastiki a szczególnie przedni błotnik. Kupiłem nowy i dalej to samo, więc skleiłem na ciepło. Mechanizm hamujący tylnego koła wytrzepany, zaciski nie odbijają, wszystko w mechanizmie wyrobione. Silnik dobry, to fakt.
OdpowiedzW opisie motoru http://www.scigacz.pl/Zipp,Pro,125,mistrz,kategorii,A1,12226.html , podają że tylna zębatka ma 44 zęby a to bzdura bo ma 42 zęby. Właśnie mam problem z kupnem przedniej i tylnej zębatki (zużyte). Kupiłem tylną nieoryginalną na 45 zębów ale o wiele cieńszą. Dużo nie brakowało a udałoby się założyć nowy łańcuch cudem zdobyty(oryginalny) na dwie zębatki, ale łańcuch okazał się ciut za wąski na dwie. Szlifować można było ale sam na to nie wpadłem, dopiero ktoś mi powiedział, już po założeniu. Więc jeżdżę na zużytej przedniej zębatce, odwróconej już nawet, tylnej nowej ale cieńszej i z trzema zębami więcej niż trzeba. Łańcucha nie zakładam nowego bo szybko się zużyje przy cieńszej zębatce. Co jakiś czas (raz na tydzień) naciągam łańcuch niestety i czekam od dwóch lat na części do niego bezskutecznie.
OdpowiedzWitam! Mam pytanie, czy Zipp Pro posiada ABS?
OdpowiedzOczywiście ma absolutny brak czegokolwiek
Odpowiedzpodoba mi sie, jakby zrobili takiego 250 i troche wiekszy ,wziołbym
OdpowiedzMam 17 lat i kupiłam ten model. Jak najbardziej polecam pod każdym względem. Jest doskonałym przejściem ze skutera do prawdziwego motoru ;D Bardzo dobrze się sprawuje. Polecam ;D
OdpowiedzTo prawda co piszesz, bardzo fajnie się prowadzi, ja nim lecę 120
OdpowiedzNie wiem czy to prawda, ale słyszałem od kilku osób, że jest inna wersja Zipp'a Shock, w sensie inna pojemność. Niestety nie znam ani nazwy, ani pojemności. Podobno ten drugi jest 5-biegowy a koła to, przedni - 17 cali; tylne - 19 cali
Odpowiedzten zipp pro 125 to dobra maszyna mam takiego i 140km nim jechałem. POLECAM
OdpowiedzCiekawe jak to zrobiłeś mój zipp leci max 95.
OdpowiedzMój 115 km/h i osłabł
OdpowiedzMój 115 km/h i osłabł
OdpowiedzJa nim leciałem 130, z luźnym łańcuchem. Akurat jechałem do serwisu i udało mi się rozpędzić. Max jaki wyciągnąłem poza tym jednorazowym zdarzeniem to 110-115 .
OdpowiedzA miałeś jeszcze zapas czy to był już max ?
Odpowiedzto juz max i mam gaznik sportowy
OdpowiedzA miałeś jeszcze zapas czy to był już max ?
OdpowiedzA ile wycioga maximum??;]Bo chce wiedziec bo może kupie;]
Odpowiedztrzeba miec pawko na zipka 125 czy nie
OdpowiedzTrzeba.
OdpowiedzTeż mam takiego, nówkę i popsuta stacyjka, podobno nierozbieralna, nigdzie nie mogę dostać
OdpowiedzStacyjkę mam już od dawna , nie jest oryginalna ale po małych przeróbkach działa. Nikt nie mógł pomóc, dopiero skutermania.eu Polecam ich bo są dobrzy, pomogli mi dużo gdy miałem jeszcze skuter.
Odpowiedzuczucia mieszane co do dzisiejszych 125,ten zipek vedług nsr 125 pod względem wielkości to przerobiony rower,105 km/h troche mało ,cena kusi jak za nowy motorek ale nik tu nie podaje nawet w przybliżeniu ile to pali dlaczego?
OdpowiedzA ile ty bys chciał kołku jechać 125cmm, pewnie ze 160 km/h jak nsr-ką ale tu się nie liczy prędkośc, dla takich jak ty bezwartościowców to jednak tylko ona sie liczy..
OdpowiedzWitam mam pytanie wie może ktoś ile to pali?? i czy na pewno to jest na A1 od 16lat bo słyszałem różne rzeczy...
OdpowiedzJa ostatnio sprawdzałem i mi spalił 2 litry na 100, jestem bardzo z niego zadowolony, jest wygodny ma fajny wygląd i jak na tyle koni to jest mocny, radze wszystkim którzy chcą kupic skuterka, dołóżcie se lepiej 2 tysiące i kupcie zipp pro 125 zobaczycie ze nie bedziecie żałować;))))
OdpowiedzKupiłem 4 dni temu i jesem mega zadowolony ..=)
Odpowiedzpopieram
Odpowiedzi drugie 2 tysiące na prawko ;pp
Odpowiedza poco ci prawok ja wczoraj kupiłem i jestem zadowolony
OdpowiedzTen Zipp niczego sobie jak na taką cenę to nawet niezła maszynka :) Tylko ten test jak zwykle zbyt entuzjastyczny i trochę nieprawdziwy, podobnie jak test Zipp'a Neken'a w którym wychwalono jaki to dobry sprzęcior a od właścicieli słyszę skargi że się śrubki odkręcają, rdzewieją że rama pęka ;/
OdpowiedzTo fakt. Odkręcają się śrubki, pękają pewne elementy plastikowe, np. błotnik, boczne ramki. Dlatego dam wszystkim radę. Jeśli kupujecie nowy motor lub skuter koniecznie sami sprawdzcie czy wszystko jest dokręcone. Nie liczcie na to że ktoś zrobił to dobrze.
OdpowiedzTo zależy kto i gdzie to składano. Wiadomo, jeden będzie bardziej dokręcony, drugi mniej. Jak do tej pory miałem jednego Zipp'a - Shock'a i jestem bardzo zadowolony. Za 3 tygodnie podchodzę do egzaminu na A1 i zamierzam kupić to cudo. Nie chcę używanych - ciągła naprawa itd, więc wolę kupić nowy - cena kusi :) zwłaszcza, że już tą markę trochę znam :)
OdpowiedzTo zależy kto i gdzie to składano. Wiadomo, jeden będzie bardziej dokręcony, drugi mniej. Jak do tej pory miałem jednego Zipp'a - Shock'a i jestem bardzo zadowolony. Za 3 tygodnie podchodzę do egzaminu na A1 i zamierzam kupić to cudo. Nie chcę używanych - ciągła naprawa itd, więc wolę kupić nowy - cena kusi :) zwłaszcza, że już tą markę trochę znam :)
OdpowiedzOsiągi ma gorsze od lekko podrasowanego ogara, po za tym niechce mi się wierzyć, że maksymalny moment obrotowy osiąga przy 5500 oborotów.
Odpowiedzkoleś mam tego zipka 3 tyg i ma lepsze osiągi od nie jednej cbr wczoraj zmieniłem mu z tyłu zębatke z 42zębów na 38 i 132km/h wycisnoł a kumpel ma cbr na wtrysku i 127 wyciśnie więc nie jest wcale gorszy a tak komentujesz bo komarem się pewnie bujasz
OdpowiedzJanusz wystawaj zesrałeś się nieporównywalnie CBR która ma dużo więcej koni chyba kolega żart ci zrobił 105 to vmax najgorsze w nim zegary pokazujące prędkość której nie osiąga przezto wkurwia bo wskaźnik na połowie zegara a odcięcie nie wspomnę o wieśniakom napisie 1250 ten motor udaje to czym nie jest
OdpowiedzŚmiać się czy płkać chiński licznik margnines błędu 30kmh on przy 110 by śię rozpad do cbr nie porównuj inna liga nieoaiągalna dla chińskiego szrotu pościgaj się z nim to się tylko z ciebie pośmieją
OdpowiedzWierzę ci. Ja nie wymieniałem niczego i lecę nim 120 i starczy, mam nadzieję że chociaż szybko się nie zabiję.
OdpowiedzA ile ci wyciągał na tych 42 zębach?
OdpowiedzJak chcesz postawić na gumę to naciśnij przedni hamulec .Powodzenia w nauce ;)
OdpowiedzMam ten motorek i jest super. Wie ktoś jak go postawić na koło jak w teście w Motormanii? Uczę się dopiero jeździć i dobrze mi to idzie.
Odpowiedz`**** sie znacie chcecie to piszcie macie artyste co na was glwirzdże ` jak to powiedział rychu widac ze niektor wiedza oco chodzi to jest *** 125 kacap zajechany nic wiecej *** chcecie 125 to se kupcie cbr 125 honda a nie zippa *** co to wgl jest zajechana landara ? pfff zero osiagów nic wiecej ...
OdpowiedzHaha, honda cbr 125 to największe g.... jakie może być w klasie 125, więc nie pisz że lepiej wziąć honte cbr 125 od tego zippa 125. "pfff zero osiągów noc wiecej ..." A honda cbr 125 ma osiągi ? haha śmieszny jesteś, cbr 125 nie dość że wygląda jak rower z plastikami to jeszcze osiągów nie ma. Nie znasz się to się nie odzywaj.
OdpowiedzWidziałeś polifta idioto bul dupy byś poczuł
OdpowiedzWow znawca się odezwał może cbr 125 nie ma wyglądu ale za to nie sypie sie po 5k przebiegu, o plastikach nie wspominając...
Odpowiedz11km, to nie lepiej sobie podrasować skuter i osiągniemy to samo a będziemy mogli jeździć nim po ukończeniu 13 lat, a przebieg markowego skutera przewyższy tego zippa bez tuningu.
OdpowiedzTak, tylko że taki skuter będzie palił w okolicach przekraczających 6l... czyli prawie x2 tyle co ten zipp =)
Odpowiedzco ciekawe ile będzie palił ten twój "Skuter" dla tępych mas nie potrafiących przytrzymać sprzęgła i wrzucić biegu -.-
Odpowiedzżal mi ludzi piszacych ze nsr i inne dobre motory o pojemnosci smiesznej 125 sa lepszym rozwiazaniem.. jezeli chodzi o wiek 16 lat i kategorie a1 ... i tak ten sprzet nie zadowoli prawdziwego fanatyka chodzi o wprawienie sie do jazdy by za 2 lata przesiasc sie na 600 a pozniej na 1000:D kupuje zipp na 2 lata i na tyle jest gwarancja po co cos lepszego? dla bananowych dzieci bogatych tatusiow? brak slow... nawet romet 125 starczy nie dajcie sie oglupic!
OdpowiedzCo racja to racja ja tez kupuje zipp pro rs 125 na 2 lata zeby sie podszkolić a później jakąś 600cc jak mi sie spodoba przygoda z motorami i wole na gwarancji niż kupić stara nsr-ke i pakować kasę w remonty
OdpowiedzWszystko ładnie i pięknie, dopóki się coś nie sypnie
OdpowiedzCiekawe ile Zipp zapłacił "ścigaczowi" za ten artykuł. ŻENADA
Odpowiedzjeździłęś? bo jeśli nie, to nie masz prawa glosu.
OdpowiedzNie oszukujmy sie, mimo ładnych zdjec i tekstu pisanego przez zafascynowanego sprzetem autora, jest to tania i kiepska 125, nie majaca nic wspolnego ze sportowymi motocyklami tej kalsy pojemnosciowej.
OdpowiedzBo rozumiem, ze jeździeles juz tym sprzetem i wiesz lepiej?
OdpowiedzCzy jest dużo gorsza to się nie wypowiem ale zastanawia mnie jedna rzecz : zgodnie z opisem motocykl gładko się wspina na 115km/h .. i kosztuje około 6tys zl OK Ladnie ale dlaczego nsr125 (niestety nie produkowana) wkręca się na 150km/h na fabrycznym osprzęcie ( nie mowie tu o zmianach zębatek itp itd) czy to wyższość silnika 2T .? p.s na ebay nsr można nabyć już od około 1k funta za 1,5 masz motor w bardzo dobrym stanie P.S.S tak, nie jestem obiektywny bo posiadam Honde NSR 125r
OdpowiedzTak jak poprzednik napisał, Honda nsr 125 to 2t i ma aż 28.5 KM, a zipp to 4t i ma 11KM więc dużo mniej. NSR i tego zippa nie ma co porównywać, jednak obydwa motorki mi się podobają. Jednak NSR to zupełnie inna bajka, wątpię żeby wyprodukowali inną 125 porównywalną do niej (nie licząc Mito125)
OdpowiedzNSR jedzie dużo szybciej bo ma sportowy silnik 2T mocy prawie 30KM (czyli 2x tyle co ZIPP), jest przystowowana do tych prędkości i wogole nie da sie tych dwóch sprzetów porównać
OdpowiedzJak dla mnie nieudolna próba zrobienia czegoś noweg , w sumie po takim producencie jak Zipp nie ma co się spodziewać rarytasów , felgi zywcem wyrwane z R 125 , całosc ogólnie przypomina nowe RS 125 z 2007 roku , nie widać niczego orginalnego . YZF -R 125 bije tego Zippa na głowe !
OdpowiedzPrzecztaj artykuł jeszcze raz i zastanów się nad błyskotliwością Twojego posta. Rachunek jest prosty za 6kzł dostajesz nowy sprzęt z gwarancją. Za Yamahę płacisz ile? Słabią mnie tacy znawcy.
OdpowiedzLepsze to niż jeździć na "kiblu".. nic tak nie psuje psychiki jak ojciec kupujący synowi jeżdżący "kibel" zamiast czegoś pokroju TZR albo RS
OdpowiedzAutor pisze: "Zmieniło się prawo odnośnie uzyskiwania prawa jazdy, pojawił się na rynku tani..." Prawo nie zmieniło się, i nie zanosi się na zmiany. Przynajmniej rok będą funkcjonować obecne przepisy dot. uzyskiwania uprawnień i kat. prawa jazdy.
OdpowiedzPrzynajmniej autor tekstu jest patriotom... W angli system przesiadania sie na coraz wieksze sprzety funkcjonuje od dawien dawna i jakos nikt nie buczy Polska jest czasem bardzo odpaona na przejmowanie sprawdzonych systemow .. no i z drugiej strony jak cos wymysla to przeginaja. pzdr
Odpowiedzzgadzam sie z przedmówca, sam jestem szczęsliwym posiadaczem CBT i uważam to za doskonała naukę przed "pełnym" prawkiem, 125cc to akurat doskonała pojemność nie za duża a ni nie za mała, a uczy szacunku do sprzęgła i manetki
Odpowiedz105 km/h naprawde duzo jak na 125cc haha moja cagiva mito wyciaga ponad 180 i ma 6sekund do setki i to tez 125cc wiec z czym do ludzi?
Odpowiedzlol moj zipp pro 50 zara bedzie wyciagal 105 ;pp wymienie pare czesci, zipp pro 125 to gowno :D a w kategorii 1A mistrz to Derbi GPR 125, zamierzam go kupic za 2 lata ;p
OdpowiedzJa jadę zipem pro 125 dobrze lekko ponad 120 bez żadnych przeróbek, więc nie cygań.
Odpowiedztylko szkoda, że w to swoje "cacko" będziesz musiał wsadzić prawie połowę kwoty zakupu pojazdu ;)
Odpowiedzz tym ze mito ma silnik 2-suwowy, sportowy, zupelni inna bajka... moim zdaniem nie oplaca sie inwestowac w jakies zippy, lepiej kupic paroletnia CBR125 albo MZ RT 125 i miec pewnosc, ze jezdzi sie na dobry sprzecie bez niespodzianek
OdpowiedzTylko jak to Mito lata tyle to juz nie jest A1 :) Aby spelniac wymagania A1 to maks 15 koni twoj pewnie ma pod 30 :), takie moto za taka kase, to calkiem niezla propozycja, lepsza niz romet za 4tysie ;)
OdpowiedzOd tego żeby 16-latek stosował się do zakazów są rodzice! Ja swojemu synowi kazałem zrobić A1, kupiłem Varadero 125 (używane bo bez sensu nowe na 2 lata) i jeździ. Za dwa lata dostanie inny motór, taki na jaki ówczesne prawo pozwoli. Osobiście jestem za podziałem na różne prawa jazdy. Mój znajomy kupił synowi BMW 530 td, ponad 200 KM dla 18-latka uważam za poroniony pomysł, BMW już skasowane, jemu na szczęście nic się nie stało. Dla młodzieży liczy się jedno - "zapie....ać" Sam jeszcze pamiętam siebie ;) ale mi się udało, moim dwóm kolegom nie :(
OdpowiedzA1 to pikus... jak ZIPP ma miec cos wspolnego z nowymi przepisami to niech zrobia 250tke, to jest wyzwanie! Licze na to ze ZIPP mu sprosta.
OdpowiedzTyle nowości ale ciekawy jestem czy to w ogóle pojawi się w sprzedaży czy tylko sondują rynek a sprowadzili po 1 sztuce bo tej 125 na pewno w Polsce nie ma. poprzednich testów - reklam też nie ma .... to raczej wiele szumu i dyskusji o niczym bo żaden diler Zippa tego modelu na oczy nie widział i poprzednich też, wiem bo łaziłem i pytałem w 3 salonach ......
Odpowiedzee... Zipp zrobił właśnie trzy 250tki...
Odpowiedzno dobra dwie, wydawało mi się, że zrobili też "ścigacza" 250
Odpowiedzno wlasnie takiego sciga 250 mogliby zrobic, o to chodzi wlasnie, pozostale dwie 250tki ktore masz na mysli sa bardzo fajne, przydalo by sie wlasnie cos sportowego do konkurencji z ninja 250 albo jakis golas do konkurencji z vtr 250
Odpowiedz