Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeto było tak ze nad obrusem była przykręcona plexi na koncu stołu i dlatego nic sie nie poruszylo praktycznie
Odpowiedzod jakiegoś czasu zastanawiam się czy bmw s 1000 rr nie będzie moim następnym motocyklem :) oczywiście nie już teraz ale może za rok albo nawet dwa lata :) wszystko w nim według mnie jest dopracowane .. tylko mam wątpliwości co do stylistyki przednich lamp ... jakoś na razie jestem fanem symetrii a BMW wprowadziło coś innego ... nowego .... alee co tam o serii BMW 5 po zmianie wyglądu tez mówili że brzydkie i się nie przyjmie ... ja poczekam i zobacze co czas przyniesie :):) a sztuczka z obrusem mi się podobała :)
OdpowiedzGadasz glupoty! Jak BMW zagosci w klasie 1000 na dluzej niz 2-3 lata to zaczna zyskiwac coraz wieksza rzesze fanow! S1000RR to motocykl swietny prawie pod kazdym wzgledem mimo iz jestem takim samym fanem Japonskich motocykli jak i wlasnie BMW! To ze w WSBK nie osiagaja kosmicznych sukcesow jest kwestia czasu i nabierania doswiadczenia! glupi przyklad kawasaki w ostatnich latach nie osiaga sukcesow w WSBK a dalej ma milosnikow ktorzy kochaja te marke! Ale wygralo Master bike i inne testy , podobnie moze byc z BMW tak wiec nie neguj tej marki przez pryzmat oplat i eksplatacji.. Stac cie na Ferrari to i na eksplatacje i serwis! Proste! mimo iz byl to glupi przyklad.. ;) Pozdrooo
OdpowiedzNiezła sztuczka :)
OdpowiedzNo widać BMW mocno chce rynek zaatakować. Moim zdaniem jednak nie ma szans w starciu z japońskimi motocyklami, między innymi ze względu na koszty eksploatacji i utrzymania które jak wiemy w BMW zawsze są o wiele większe niż w innych markach. Poza tym te tony elektroniki nie wiadomo jak będa się spisywać w naszym klilmacie i świecie serwisów jaki mamy.
OdpowiedzKoszty eksploatacji wcale nie sa wysokie a zwazywszy na niska awaryjnosc czesto nizsze niz u konkurencji. Zreszta jakie to ma znaczenie jesli rozpatrujemy najwyzsza półke? Jesli chcesz miec najlepszy sprzet na swiecie i Cie na to stac to liczysz sie z wyzszymi kosztami zakupu/eksploatacji. Ten mechanizm swietnie zadzialal z GSem to i tutaj zadziala.
Odpowiedza ktrory nowy 1000 nie ma dzis zaawasowanej elekrtroniki?, a poza tym serwis japonczykow wcale nie jest taki tani, a w wielu przypadkach drozszy. (mowie o nowych sprzetach)
Odpowiedz