Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeNiedawno zdałem na Prawko A i zakupiłem 650 GS (takiego jak w teście). Mogę go śmiało polecić wszystkim początkującym.
OdpowiedzOkiem eksperta... taa najważniejsze w GSie to wchodzenie na gumę... najważniejsze ! Co to za ekspert ? Z Biedronki ?
OdpowiedzKupilem ostatio 1200gs '04 i to najlepszy motocykl jakim w zyciu jezdzilem!! Rewelacyjny komfort, super moc jak na ta klase moto (nie rozumiem ich komentarzy co do za malej mocy - na kolo idzie z 1 i 2ki bez problemu a rozpedzanie sie zaczyna byc wolniejsze powyzej 170 km/h. Niskie zuzycie paliwa, dobry do jazdy po miescie - a smigam po Londynie - tu niestety szerokosc troche przeszkadza ale jest tylko minimalnie wolniejszy od mojego V Stroma Niski srodek ciezkosci powoduje ze jest super stabilny przy niskich predkosciach, start i stop bez podpierania sie to standard
Odpowiedza ja z kolei w ubiegłym roku nabyłem małego gieesa rocznik2000 i jak na pierwsze moto jest to sprzęt wręcz wymarzony - lekki, zwinny, nie za mocny, nie za słaby. polecam każdemu początkującemu motonicie. btw. - pozderek Panie Jakubie ;-) daj znać, jak będziesz w Łodzi, pojeździmy wreszcie razem
OdpowiedzKto to pisze ??? R 1200 i TARCZE??? Ten motocykl ma sprzęgło JEDNOTARCZOWE . Zatrudniajcie fachowców i nie będzie takiej kichy ...
Odpowiedzdziś miałem okazję odbyć jazde probna tym modelem, dostalem go na prawie 4h. Zakochalem sie w tym motocyklu i w sposobie jaki pokonuje zakrety, mniam. A tak btw to 170km/h nie jest predkoscia max, ja mialem 130 mil(czyli jakies 210 km/h) i moglem go jeszcze krecic :)
OdpowiedzBARDZO CIEKAWY I DAJACY WIELE WIADOMOŚCI TEST. JA SZUKAM JAKIEGOS MNIEJSZEGO ENDURO I PO TYM TESCIE WIEM ZE TO CHYBA BEDZIE HONDA TRANSALP. DZIEKI
OdpowiedzMotocykle fajne ale dziewczyny zdecydowanie fajniejsze ...
OdpowiedzBardzo fajny test, naprawde. Stoje właśnie przed wyborem zakupu BMW, zastanawiam się pomiędzy Dakarem a Xchallenge jednak ze wskazaniem na Dakar. Dzięki za test, tylko mnie utwierdził w tym, co zamierzam Przydałby się jeszcze test wersji Dakar.
OdpowiedzMusisz wziąć pod uwagę że wszystkie motory GS są jednak na Strasse a mało na Gelande. Czyli raczej teren dla nich to szutrowa droga a nie błoto, żwirownie czy góry. Te motocykle są dość ciężkie i wygłupy na nich kończą sie dość poważnymi i drogimi awariami. Duży GS to motocykl turystyczny do jazdy po drogach utwardzonych i nieutwardzonych (ale jednak drogach) a mały to motor podmiejski i dla nieśpiesznej turystyki. Oba reprezentują kategorię SUV z terminologii samochodowej. Opona terenowa pozwoli na jazdę w piachu i na trawie z dużo większą pewnością ale nie odejmie motocyklowi 50 kG. A to wszystko wiem, bo małego GSa miałem a dużym też jeździłem.
Odpowiedzmaly gs ma starszego brata - dakara, on w terenie sprawuje sie zdecydowanie lepiej - ma wieksze skoki i co za tym idzie przeswit, nie lapie badyli tak jak maly:) a przedewszystkim ma inne opony, i to one daja mozliwosci jakich brakuje zwyklemu gs-owi
OdpowiedzBardzo dziękuję za świetnie napisaną profesjonalną analizę obu motocykli. Powoli dojrzewam do zakupu nowego motocykla i Wasz arykuł jest dla mnie niezwykle ważny. Chyba kupię R1200GS Adventure
OdpowiedzMnie zawsze interesowała jedna sprawa... Dlaczego po naszej stronie Odry 1200 GS rozwija 170 km/h ?! Skoro w Niemczech ten sam model ciągnie już 208 hm/h ? Czyżby w jakiś magiczny sposób na granicy montowano mu ogranicznik prędkości ?!
OdpowiedzHej, ja swoim 1200 GS jechałem 210 km/h, w Polsce ! (105 KM)
Odpowiedzodpowiedz jest b. prosta - w reichu sa lepsze drogi:)
OdpowiedzRaczej paliwo...
Odpowiedz