Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeja tą zimę przejezdziłem na letnich zippem pro 125 bez poważniejszych awarii tylko kierunki do wymiany
OdpowiedzWiesz jest róznica jakichś 60-80 klogramów względem pełnowymiarowego motocykla.
OdpowiedzGdzie mogę dostać łańcuchy śniegowe do motocykla ? szukałem wszędzie i nigdzie nie ma :( Proszę o pomoc :)
OdpowiedzTrochę jeżdżę zimą i nie miałem okazji nigdzie spotkać fabrycznych łańcuchów do moto. Jeśli wklepiesz w google tadek.ntv to znajdziesz galerię picasa a tam nieco foto z przygotowań do elefanta i między innymi łańcuchy w w różnych fazach "produkcji". Z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że łańcuchy, nawet najlepsze nadają się tylko na krótkie odcinki i nieskie prędkości. Jak chcesz pocisnąć nieco maszynie to jednak proponował bym kolce. Mitas trelleborg 644 army special i do tego dobre kolce i spokojnie można przejechać parę tysięcy kilometrów po lodzie, a i po asfalcie bez większego problemu idzie jechać.
OdpowiedzTo ja tak odświeżając nadal aktualny temat wrzucam link: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MTqcAoLuTnc#! w 1:28 widać jak na kolcowanych oponach R1 wchodzi na koło na śniegu wyprzedzając Porsche gt3 bodajże :D
OdpowiedzZima to taka sama pora jak inna na jazdę motocyklem... tylko jest trochę zimniej. Ci z was co ujeżdżają szlifierki to niech się zakopcują na zimę. W taki czas najlepsze są wersje uterenowione. Ja przez cały rok dosiadam namiastkę motocykla tj Simson s51 Enduro, mam założone oponki "rolniki" model K32. Przyznam, że na szklance to bez podpórek i poprzez śnieg głębszy niż 1/3 wysokości koła i 1 biegu to nie ujedzie. Innym problemem to paliwo oferowane nam w dystrybutorach na 5l soku ćwierć szklanki to woda wytrącająca się w niskich temp. W kość dają tak że pługi odśnieżne bo pozostawiają sporo białego paskudztwa na drodze. Kierowcy wielo śladow też nie ułatwiają życia. Poza tym taka jazda uczy pokory i zwiększa doświadczenie w prowadzeniu naszej maszyny.
OdpowiedzCo się czepiacie na tym portalu nie tylko są debeściaki ale też takie świeżaki jak ja. Informacje tego typu są dla mnie jak najbardziej wartościowe i pożądane.
Odpowiedzgdzie mogę dostać łańcuchy do motocykla ?
Odpowiedzwww.moto łańcuchy.pl tanio i szybko :) polecam
Odpowiedzja też polecam. Fachowa obsługa. Doradzą i pomogą w montażu
Odpowiedzjuz nie narzekajcie malkontenci ;) wysilku troche kosztuje sklecenie artykulu, ktory nawet nic nie wnosi, a jesli pojezdzic nie moge - to przynajmniej poczytam ;]
OdpowiedzWystarczy troche wysilku aby sie przygotowac i pojezdzic a nie siedziec na tylku i marudzic ze nic nie ma sensu.
OdpowiedzFaktycznie nic odkrywczego w tym artykule. Śmigam skuterem 2 sezon lecz pierwszy na zimówkach 12" i faktycznie nie ma porównania. Lepiej się trzymaja itd Fantazja ułańska lecz mnie nie ponosi i jadę max do 50 km/h na psełdo suchej i ok 35-40 po lub w czasie lekkiego opadu śniegu. Fajny sposób na sprawdzenie drogi oczywiście tylko w pewnych odcinkach to wymacanie jej butem. czasem się szkli i jest bardzo dobra przyczepność lecz nie dla jednośladu. Bawią mnie goście w katamaranach którzy gazują ale nawet nie widzą co się dzieje z ich tańczącym autkiem.zawsze takich puszczam do przodu. już tej zimy miałem okazje zobaczyc takiego delikwenta w pirułecie. Tylko dla tego że ja jechałem 40 km/h a on chciał pewnie z 60. i po tym fakcie przejechałem moje 10km w takim tempie nawet czasami 30 i żaden kierowca z tyłu juz mnie nie wyprzedzał. ciekawe co zadziałało. mam nadzieje że wyobraźnia i obserwacja zachowania pojazdu. Do wiosny Koleżanki i Koledzy na 2010 życzę rozwagi ,życzliwości i taniego paliwa!!
OdpowiedzTyle sie Lovca napisal i w sumie nic konkretnego, po prostu czytanie poza sezonem, rownie dobrze mozna bylo sobie podarowac. Ryzyko jest niewspolmierne do frajdy.
OdpowiedzDla ciebie nic konkretnego bo siedzisz na d*** i grzebiesz w necie i dzięki temu wiesz wszystko i jesteś debeściakiem. Ja przynajmniej nabrałe motywacji do okolcowania swojej DRki:)
OdpowiedzKolcowałem opony crossowe tydzien temu. Czas wkręcania wkrętów w jedną oponę to około 4h. Dętkę owinąłem starą przed włożeniem. Działa, trzyma, powietrze nie schodzi. Jest zabawa.
Odpowiedz