Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzePoco ma byc go widac? jego powinno byc słychac i to z daleka ;) Moje zdanie jest takie ze K1600S odniesie sukces a K1600R bedzie dla inwidualisty...
Odpowiedzmnie bardziej sie podoba w takej formie jak teraz, ale rzeczywiscie malo praktyczny, natomiast jakby zrobili cos takiego jak K1200R Sport, tylko z owiewka z przedu to polacza piekno z praktycznoascia!
OdpowiedzWłasnie o taka wersje mi chodziło K1600S z pełnymi owiewkami a nie K1600R która bedzie tak samo wygladala jak concept..
Odpowiedzale w S zaslonia ten piekny silnik, popartrz na na K1300S i K1300R niby to samo ale jaka roznica. R robi duzo wiecej wrazenia ale S duzo praktyczniejszy.
Odpowiedzjak juz cos to K1600R, S jest dla wersji z pelnymi owiewkami.
OdpowiedzBMW K1600S (Małe sprostowanie)
OdpowiedzBmw zyska wprowadzajac ten model. Szkoda tylko ze nie w wersji K1600! Suzuki zamiast wprowadzic model Stratosphere do seryjnej produkcji ograniczyła sie w limitowana edycje robiona na zamówienie dla kupujacego! :(
Odpowiedzprzepiekny, musi tez fajne brzmiec.
Odpowiedz