Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeIle to K..... Kosztuje powie mi KTO.
OdpowiedzZ tego co pisza i co przewiduje to bedzie cena miedzy 65 - 72 tys. Bardzo duzo, moze za rok troche zbastuja, ale na razie to nie wierze w promocje.
Odpowiedzmałe braki w wiedzy na temat tego motocykla prezentuje autor, zawieszenie z przodu jak i z tyłu ma regulację napięcia wstępnego i regulację siły odbicia tylko
OdpowiedzMSZ w automacie powinni dodać mimo wszystko "tradycyjną" dźwignię biegów pod lewą nogą, która robiłaby to samo co te "rowerowe" manetki na kierownicy. Wtedy przełączając w tryb "manualny" możnaby jechać prawie jak na normalnej skrzyni. Zmiana biegów palcem jakoś do mnie nie przemawia.
Odpowiedzmoto stylistycznie "w porzo" ; dobrze że nie zdecydowali się na permanentny automat , bo jakoś te skuterowe biegi nie do końca mi pasują - w jeżdzie motocyklem najprzyjemniej jest kontrolowac jazdę poprzez mieszanie biegami , ale jednak nogą , a nie paluszkiem... ; ale generalnie bardzo fajnie ewoluował
Odpowiedzto krok do tylu, z ta waga to moze byc kibel turystyczny a wyglada raczej jak sport. Cos im sie pomylilo. Ja mialaem nadzieje ze to bedzie nastepca PanEuropy. Taki komfortowy XX. A tu mamy takie cos do niczego. Do turystyki za malo plastyku i za niska kiera, do sportu za ciezki o jakies 40kg. Tak ze moim zdaniem kit.
OdpowiedzA ja miałem nadzieję, że to będzie bardziej konkurencja dla nowej Hayabusy czy Kawy ZZR1400 a nie dla BMW K1300GT czy FJR1300 :/ Ale do Kawy i Suki brakuje jej jakieś 30KM mocy i podobnej ilość Nm momentu obrotowego... Ale może F w nazwie sugeruje, że zobaczymy w przyszłości wersję R a może i N... Bo wersja GT widzę, że się już zapowiada :D
OdpowiedzA mi się podoba. Jak wychodził SC59, to też wszyscy mówili, że nieładny etc. A teraz już jest OK. Dla mnie to nowa R1 wygląda strasznie (mówi,e głównie o tyle, ale przód też jakiś taki sobie.
Odpowiedza mi się bardzo podoba taki trochę odmieniony ścigacz. lubię takie
OdpowiedzI jeszcze jedno. My chcemy "zła", a nie przerośniętego skuterka, opancerzonego w marketingowy bełkot cyt. "pure sport bike".
OdpowiedzSzkoda... "Wożąc" się na legendzie VFR, wjechali rozpędem na podwórko z nowym koniem.
Odpowiedzsracz
OdpowiedzNie podoba się :(. VFR od początku fajnie ewoluowała, to już jest całkiem inny motocykl. A tak jak ktoś już napisał VFR oznaczało kultowy motocykl.
Odpowiedzja bym produkował ją, a także nadal 800 bo wydaje mi sie że 1200 nie będzie juz tym samym.. i jakos mi sie nie podoba
OdpowiedzCiekawe ile K1300S rozkrecili zeby zlozyc wlasny? hehehe Ale i tak im jeszcze daleko...
OdpowiedzK1300S to chyba jednak inna klasa, albo ja sie nie znam. K1300GT to juz predzej, ale styl nie ten, technologia tez nie. O jakosci lepiej nie wspominac. Pozostaje tylko prestiz (czytaj wyzsza cena).
OdpowiedzBMW jakością do Hondy brakuje całe tysiaclecia. Równie gownianego i awaryjnego motocykla jak Bmka to swiat nie widzial, a cala reszta to wlasnie marketingowy belkot. Wiem co mowie bo mialem 2 szt od nowosci i nigdy wiecej. Po drugie Bmka jest piesko droga w serwisie, do tego serwisy w polsce nie radza sobie z tymi sprzetami, bo tu trzeba kultury technicznej a nie kowala. Honda jest super prosta i latwa w serwisie. Po drugie sie po prostu nie psuje.
Odpowiedzto w takim razie sie nie znasz. widziales kiedys GT wogole albo K1300S, z tego co piszesz to chyba nie. co do technologi to nie wiem skad wziales taki wniosek, radze zapoznac sie ze specyfikacjami, jakosc no coz, no comments, jezdze K1300S i ciezko mi znalezc cos o podobnej jakosci, poza tym nikt jeszcze nie zna ceny hondy ale chodza sluchy ze bedzie malo konkurencyjna.... i co pozostaje? (czytaj nic)
OdpowiedzTo ja radze popatrz na mobile.de ile kosztuja te super bmki uzywane. Modele 1300 traca na wartosci jak zaden inny motocykl. Plus testy awaryjnosci gdzie Bmw przoduje iloscia zgloszen, akcji serwisowych. W moim zimeringi mi cielky w skrzyni po 25 tys km bo jak sie okazalo montowali lozyska i uszczelniacze chinskie ( granda w sprzecie za 70 tys). W mojej obecnej Hondzie w ciagu dwuch sezonów nie mialem słownie ani jednej najmniejszej usterki, srobki poluzowanej, po prostu nic. Moze model nie bedzie trafiony ale w jakosc Hondy slepo wierzę.
Odpowiedzjakie specyfikacje? 270 kg to jest na plus? kiedy vfr poprzedniej generacji wazyla ze 30 kg mniej, to nie jest postep, to jest tylko chwyt marketingowy
Odpowiedzzatytuluj najpierw do kogo to piszesz dobrze...
Odpowiedzok, moj komentarz byl do uzytkownika GR nie do ciebie.
Odpowiedzno i zepsuli kultowy motocykl, a wszystko co trzeba bylo zrobic z vfr to zwiekszyc pojemnosc do 1000 moze troche wiecej i zostawic taka jaka byla a nie robic z niej jakies BMW:/ szkoda biednej VFR
OdpowiedzNIczego nie zepsuli. Po prostu nie mieli swojego sprzeta w tej klasie. Kawa ma GTRa, Yamaha FJRa, Beta K1300, a Suzuki na upartego Busę. A Honda nie ma i teraz będzie miała. Nie ma co sie czepiać.
Odpowiedzhonda cb 1300
Odpowiedzjak to nie maja? a cbr 1100 xx, mimo ze konstrukcja dosc stara to ciagle motocykl lepszy od wielu co wyzej wymieniles;> wiec nie wiem po co wprowadzac takie cos, zamiast rozgraniczyc vfr i xx to oni jeden wprowadzili:/ blad wedlug mnie
Odpowiedz