Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 41
Pokaż wszystkie komentarzeCZEMU TU NIE MA AFRIKI TWIN ? !
OdpowiedzJunak M10 i to wszystko.
OdpowiedzFZR 250 , CBR 250 RR małe 4T zapierd*laki !
Odpowiedzi wsk :D no i shl :D
OdpowiedzCo do Suzuki GSX 1400 osobiście uważam że bandit 1250 świetnie go zastępuje Sam jeżdżę z rocznika 2007. Co do "Ducati" niech produkują okazjonalnie na jubileusze tak po 50sztuk to świetna reklama. Honda CBR1100XX Blackbird - Po co zmieniać nazwę skoro wszystkim się podoba. Uważam że powinno się tylko modernizować silnik a resztę zostawić ewentualnie małe face lifting od czasu do czasu. Czarny ptak brzmi dumniej niż tam vfr.
OdpowiedzNie zgodzę się ze stwierdzeniem, że mocy B-Kinga nie da się wykorzystać. Wystarczy pojechać na tor. Motocykl ma świetne właściowści jezdne jak na swoje gabaryty. Być może design nie był zbyt udany ale przecież to można było poprawić i to raczej tego motocykla mi szkoda, że produkcja została zakończona. Jest on dla mnie prawdziwym uosobieniem nowoczesnego muscle/big bike'a. Jeżdżę na Hondzie CB 1300 i bardzo lubię klasyczne motocykle ale B-King to inna liga (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) i kiedyś sprawię sobie jakiegoś używańca. Poza tym poniżej można sobie obejrzeć co potrafi B-King i w jaki sposób to robi w przeciwieństwie do CB, XJR czy GSX 1400. http://youtu.be/g5iZ4eei5jM
Odpowiedzz artykułu wynika ze żadnego choppera/cruisera nie powinno się kontynuować w produkcji. Strasznie stronniczy portal.
OdpowiedzŚCIGACZ.pl coś ci ta nazwa mówi?
OdpowiedzSuzuki DR350 i Yamaha RD350. Coś ci te nazwy mówią? Bo ze ŚCIGACZAMI nie mają nic wspólnego.
Odpowiedzczasami pojawi się artykuł o jakim cruiserze ale głownie to harleye i oczywiście zachwalanie tej marki. Tak na marginesie turystyki/enduro to nie ścigacze.
Odpowiedzale mają bliżej do ścigaczy bo tez potrafia zpier*dalać! nie podoba sie ? zmien portal...
Odpowiedz!!!! ETZ 251e !!!!!!!!!!!!!!!!!! heheh Hellbike
Odpowiedzhyperbikeładnie raczej powinno być napisane osobno;p Tyle czepiania a teraz konkrety;p Myśle że Suzuki mogło by wskrzesić stara sv650 n (sam taka mam model sprzed 2003) ale można by trochę mocy mu dołożyć, gdyby miał ok 95 koni to podejrzewam iż znów stał by się potężnym rozrabiaką na motocyklowym rynku. Wiem że jest już 2 cylindrowa aprilia, ale taki bardzo nowoczesny wygląd (to oczywiście kwestia gustu) nie musi się podobać wszystkim.
OdpowiedzMam juz trzeciego olejaka i na razie nie chce niczego innego.
OdpowiedzBrakuje Hondy CRM 250, wielki żal, że nie została wypuszczona poza Japonię.
Odpowiedzszkoda że nie ma motocykli takich jak inazuma 750 czy cb 750. albo gsx 1400 i np. odpowiednik gsx 750. tak jak bandity. przecież nie każdy tak jak i ja nie czuje się na siłach by jeżdzić xjr 1300 cb 1300 gsx 1400 pozdrawiam
OdpowiedzCiekawe jak teraz wygladałyby te rzadkie konstrukcje, jak GPZ 750 turbo, NR750 czy CBX 1000. A tak ogolnie to interesuje mnie w jaka strone poszliby konstruktorzy, gdyby nie te wszystkie normy bezpieczenstwa i ekologii. Moze silniki 2T byłyby czesciej stosowane, kto wie...
OdpowiedzWszystkim marzącym o następcy Suzuki GSX1400 polecam Yamah-ę XJR1300. Super sprzęt- prowadzenie i wygląd, no i naturalnie nadal ją produkują.
OdpowiedzNo właśnie! A gość jeszcze bez żenady pisze, że: "Nie trzeba mieć doktoratu ze spostrzegawczości, aby wysunąć wniosek, że na obecnym rynku nie ma żadnego sensownego retrobike’a, który nawiązuje do muscle carów, a takich nawiązań właśnie chcemy" Chyba coś nie tak z tą spostrzegawczością.
OdpowiedzChciałbym zobaczyć nowe wersje starych, szalonych 250tek, tych 4cylindrowych, które kręciły się do 20 tyś obrotów. I Hondę VF500F
OdpowiedzDokładnie, to były piękne czasy wysokokręcących małych silników. Chciałbym się przejechać taka cbr250rr. Mogłyby też powrócić stare 400 na 4 garach, zwłaszcza cbr i zxr
Odpowiedza nasz M10 ze Szczecina? Triumphy są dalej kontynuowane. Fajnie by było kupić polski odpowiednik ... jak kiedyś.. stylówka caffee racer jest ponadczasowa
OdpowiedzTak, ale M10 był motocyklem ogólnie nieudanym. Awaryjny, słaby, niewygodny. Jego legenda to tylko i wyłącznie zasługa silnika 350ccm w czterosuwie - wówczas nie dość, że największy dostępny na polskim rynku, to jeszcze czterosuw! A to, że byle Jawa 350 czy nawet MZ 250-251 objeżdża Junkersa jak chce, to inna historia. Nooo może Junak jednak lepiej skręca od starych Jaw. Ale nowsze już nie mają takich problemów. Koniec końców - fajnie by było mieć w ogóle jakiś POLSKI motocykl (a nie tandetnego chinola z nalepką "romet" czy "junak"). Takiego zaprojektowanego i wyprodukowanego w Polsce Junkersa z silnikiem np. 800ccm albo większym.. bajka. Fajnie również byłoby mieć nowe polskie auto - jakiegoś FSO, czy to Wars czy Polonez jako konkurencja dla Octavii czy Passata.. (tak tak, wiem o autach takich jak LEOPARD i innych robionych na zamówienie... ale ja chcę produkcję SERYJNĄ!)
OdpowiedzDucati Supermono nie mogło być kontynuowane z prostej przyczyny: koszty. Supermono przygotowany do wyścigów SoS kosztowało ok. 200 tys zł., na taśmie produkcyjnej przy użyciu nieco tańszych materiałów, kosztem zmniejszenia mocy i zwiększenia wagi, spadłby do 90-120 tys złotych... Powiedzmy średnio się to wtedy opłacało - na dodatek, trzeba było przekonstruować blok silnika i pompę cieczy wyprowadzić napędem z wału korbowego, lub przy niezmienionej konstrukcji bloku zbudować fabrykę gumowego uszczelniacza, który porządnie odseparowałby pompę cieczy od wałka rozrządu. Boczo, zapytaj mnie najpierw, a potem pisz :-)))))))).....nie wszystko wiem o Ducatach, ale coś tam wiem :-) hihihi... Pozdr.
OdpowiedzFajnie było by też znowu zobaczyć Indiana Four...
OdpowiedzA mi sie marzy GSR 1000-naked zsilnikiem GSXR 1000[znakomity material wyjsciowy]
OdpowiedzHonda CBX1000- moim zdaniem najlepiej brzmiący motocykl po dziś dzień. A poza tym wszystkie z tego artykułu: http://www.scigacz.pl/Motocykle,kultowe,klasyczne,legendarne,co,warto,kupic,13168.html
OdpowiedzGSXR 1100 L.... taki mi sie marzy :]
OdpowiedzZdecydowanie brakuje Hondy NSR 125. Może nie jest to litr, ale wielu motocyklistów zaczynało i nadal zaczyna od tego sprzętu. Dobra, mocna, dająca frajdę z jazdy. A CBR 125 to masakra, gdyby Honda reaktywowała NSR, to był by na pewno niezły hit.
Odpowiedza tam. nudne te motocykle teraz. pakują elektronike. zamiast skonstruować jakiś nowy silnik typu v4, vr5. czy cuś. Każdy sport ma teraz R4, Triumph R3, włoszki V2 v4, mogliby zrobić nowego Tl-Ra albo VTR.
OdpowiedzGdzie jest Buell XB??
Odpowiedz"...aby wysunąć wniosek, że na obecnym rynku nie ma żadnego sensownego retrobike’a..." a Yamaha XJR 1300.hmm..?
OdpowiedzA czy nowa VFR, nie jest robiona w zamian na XX??
OdpowiedzNie bardzo. XX to był speedbike z wielkimi jajami jak Hayabusa czy ZX12/14 i służył do łojenia a VFR celuje w turystyki wagi za ciężkiej np. K1300S i służy do lansu w niedzielę pod kawiarnią ;)
OdpowiedzTak mam XX 3 lata, jest wspaniały, przy moich gabarytach ( 195 cm i 110 kg wagi ćwiczę z ciężarami i karate) przekłada mi się w winklach jak zwykłym gościom sześć-setka. Fakt brakuje jego kontynuacji, chciałbym już nowszy model, a VFR to nie to. Tylko przy złożeniu w winklach, trze tłumikiem, stopkami i plastikami o asfalt, ale to nie 100% sport.
OdpowiedzSzkoda że japończycy nie kontynuują produkcji motocykli spotowo turystycznych bądź nakedów widlastych z charakterem pokroju sv 1000 czy vtr 1000, same rzędówy:(
OdpowiedzA gdzie Africa Twin ???
Odpowiedz"Nie trzeba mieć doktoratu ze spostrzegawczości, aby wysunąć wniosek, że na obecnym rynku nie ma żadnego sensownego retrobike’a, który nawiązuje do muscle carów, a takich nawiązań właśnie chcemy.Hondzie prawie się to udało z CB1100..." Chyba autor jest ignorantem - honda CB1300S, yamaha XJR1300 oba dostępne u nas. Co nie znaczy, że sam nie wzdycham za ZRX1200.
Odpowiedzakurat najlepsze chlodzone powietrzem są v-ki w buellu.
Odpowiedz