Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeJazda na moto3 to inna bajka niz jazda na Hornetach czy sportach. Jazdda na 2 oponach (przod/tyl) o takiej samej lub zblizonej szerokosci to zupelnie inny styl jazdy i pokonywania zakretow bo na hamowaniu i na gazie moto3 skreca tak samo i mozna jechac w zakrecie na lekkim gazie bez pogarszania czasu okrążenia. W Hornecie, supersporcie, superbiku jest to błędem który powoduje spadek przyspieszenia kątowego o 1/3cią lub więcej = dłużej w zakręcie/krócej na prostej = dłużej z mniejszą prędkością/krócej z większą = czas okrążenia gorszy. Ściganie się na Sporcie lub Hornecie nie nauczy wiele by być dobrym w moto3 i ściganie się moto3 nie nauczy wiele by być dobrym w ściganiu się Sportem lub innym motocyklem który ma dużą różnicę między szerokością przedniej a tylnej opony.
OdpowiedzGdzie można kupić motocykl klasy Moto3?? Jestem poważnie zainteresowany.
OdpowiedzNie ma gotowych motocykli do moto3, to klasa na bazie drogowych 250 jedno lub dwu cylndrowych czterosuwowych.
OdpowiedzCzyli do zabawy na torze chyba bardziej opłacalny jest zakup używanej 600....szkoda
OdpowiedzUżywana 600 jest droższa w zakupie i tak samo trzeba ja przerabiać. Pomijam fakt o czym było juz napisane w art. Ze eksploatacja jest duzo wyższa w kosztach.
OdpowiedzJak to generalnie jest z tym moto 3, gdzie można szerzej zdobyć informacje na ten temat? Druga sprawa to kwestia nowych motocykli. Zapanował dziwny trend na 300ccm, więc jak to się ma do przyszłych wyścigów?
Odpowiedzwiecej informacji o moto3 w Polsce mozna uzyskać na forum motocyklistów: http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/175720-puchar-moto3-i-125sp-w-polsce /
OdpowiedzGeneralnie w tym linku jest jeszcze mniej informacji niż w artykułach. Chodzi mi o to kto ustala regulamin Polskiego Moto 3, jak to będzie wyglądać w 2016, a jak wyglądało dotychczas. Kwestia motocykli jakie pojemności i rodzaje silników są akceptowalne 125ccm, 250ccm, 300ccm; 2T czy 4T? Ile jest rund i na jakich torach. Generalnie jak najwięcej informacji dla zielonych, którzy chcieliby spróbować swoich sił w tym sporcie. Są artykuły i prawdopodobnie będą kolejne, tyle tylko, że pobudzacie ciekawość czytelnika i pozostawiacie go samego bez informacji gdzie można dowiedzieć się więcej. W sumie artykuły są miałkie ze względu na brak konkretów. Jeżeli chcecie zachęcić człowieka podajcie konkrety, ile to wymaga wkładu finansowego, jakie warunki trzeba spełnić, itd. Bo póki co mamy przekaz moto 3 i małe motocykle są fajne i nic więcej.
OdpowiedzWiadomo łatwo mówić kupic cbr250 czy ninje 250 lecz większość osób tak jak ja nie stać na taka zabawkę chociaż bardzo chciałbym sobie porywalizować z kumplami na torze na takich samych maszynach i udowodnić kto ma lepsze umiejętności
OdpowiedzTo kup starą 250-tkę, takich motocykli trochę wyprodukowano. Zupełnie inne czucie niż 600 wzwyż, wrażenie, jakbyś jechał na obudowanym rowerze. Masa frajdy. Może przyspieszenie nie jest takie jak w nowych 300-tkach, ale do nauki są w sam raz.
OdpowiedzMoto 3 mają ponad 60 KM
OdpowiedzW Polsce?
OdpowiedzJaki czas na daytonie w Poznaniu?
OdpowiedzPrzecież napisał, że gorszy niż na 125 cm. Pewnie na 65 byłby jeszcze lepszy.
OdpowiedzWidzę ale jaki? Przeleciałem na szybko tekst i nie widziałem czasu. Jeżeli lepszy niż na daytonie to jako amator powonień mieć mniej niż 1:50 bo tyle amator na sporcie jeździ. Taki lepszy amator.
Odpowiedzczas na Daytonie 1:55 wymęczone
Odpowiedzdzięki, chyba skoryguję swoje plany!
Odpowiedz