Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 41
Pokaż wszystkie komentarzeSuper za****** ale nie ma czegoś takiego jak \"pół macha\". Jest prędkość Mach 0.5, Mach 1, Mach 2.
OdpowiedzI co z tego, że mknie 400km/h jak Dodge Tomahawk osiąga 640 ;)
OdpowiedzPóźna odpowiedź, ale lepsza niż wcale. Nawet na niemieckiej autostradzie nie poleci się szybciej niż 600 km/h. Bo to już nie jest jazda z niedozwoloną prędkością. Taka osoba op prostu za nisko leci. Takie rzeczy robi sie na pustyniach solnych, gdzie jest idealnie gładko na pewnych odcinkach, ale proste pytanie po co?
Odpowiedzosiąga teoretycznie, nikt tyle nie pojechał nie wiem czy nawet ktoś nim jechał ponad 200km/h.
OdpowiedzJestes taki kozak to powiedz po co Ci 640 na godz ? gdzie bys to rozwinol ? chodzi o tehnologie tez mozna zbudowac motor co zapierdala 800 na godz i zaraz sie rozpadnie ; )
OdpowiedzJestes taki kozak to powiedz po co Ci 640 na godz ? gdzie bys to rozwinol ? chodzi o tehnologie tez mozna zbudowac motor co zapierdala 800 na godz i zaraz sie rozpadnie ; )
Odpowiedzale dodge nie jest prodokowany seryjnie a ten jest
OdpowiedzWszystko pięknie, ale w tym wyniku na 1/4 mili albo jest błąd, albo jest on w sumie kiepski:p 9,80 sekundy? To w zwykłych wyścigach tuningowanych aut są lepsze wyniki. W Polsce jest jedna fioletowa Supra co zeszła sporo poniżej 10s. No, ale jednak te wartości liczbowe robią wrażenie:D Szczególnie obroty przy których uzyskiwana jest moc:D Jeszcze raz: ile to było? 52000 obr./min. :D kosmos:D coś takiego może powstać tylko w stanach:D
OdpowiedzTO JEST COS ZAJEBISTEGO
Odpowiedzwy chyba nigdy na piaggio nrg nie jechaliscie :D
Odpowiedzzeby tym jedzic to trzeba miec licencje pilota?
Odpowiedznie wiem ale jakby doczepić skrzydła to tak xD
OdpowiedzMazak pozwolę sobie zauważyć, że Hayabusa ghostridera ma 400 nie 500( jak ty napisałeś) koni. Jestem pewien na 100000% że podczas dragutumany gorącego powietrza w których zostanie Haya popala jej plastiki. Ghostrider specjalnie podrasował tą hayę dla stuntu ( zobacz sobie filmik, jak jedzie 300km/h na tylnim kole. Nie można oceniać motoru, czy samochodu tylko po mocy, jaką posiada. Y2K MA HOMOLOGACJĘ A GHOSTBUSA NIE !!!!!!!!
Odpowiedzno racja nie liczy się tylko moc, liczy się wszystko wygląd, moment obrotowy itd. Przynajmniej ja tak uważam :)
OdpowiedzPanowie i panie o czym tu dyskutować ja będąć przy kasie od razu bym go kupił A to z tego powodu że jest inny od pozostalych a poza tym jak to tylko (odpala) a z resztą odsyłam na youtube tam wszystko zobaczycie pozdrawiam...
Odpowiedzja tez gdyby nie to, że lubie liczyć koszty xD
OdpowiedzPodobno można nim latać na dieslu, wiec na przepalonym i przefiltrowanym rzepaku tez powinno dać radę... :)
Odpowiedzbardzo przyjemnie się czytało, szczególnie o takim cacku! świetne! a osiągi? po prostu: nieosiągalne na polskich drogach..
Odpowiedzno racja nasze drogi w porównaniu z niemieckimi to czysta porażka a jeśli chodzi o motorek to nawet SSC Ultimate Aero go nie dogoni
Odpowiedzprzeczytałem całoś SUPER!
Odpowiedzna samym czytaniu o tym cacku spędziłem + - 2h :)
OdpowiedzLatalem takim w 78'. bez rewelki :D wole moja dobra yamaszke, YAMAHA I DUCATTI KROLE
OdpowiedzAle zenada jak to chodzi co to za wielki "wynalazek" wystaczy dodac turbo do obojetnie jakiego litra i mamy wiksza moc niz to cos i przy tem ten dziek hmm wystaczy spojrzec na ghostridera haye 500 koni mocy i ciekawe co bys mu zrobil na tym komarku heheh
Odpowiedzno i co z tych 500 koni? ile Nm? 200? 300? przy 3/4 obrotów? spójrz na moment obrotowy MTT 560Nm od właściwie samego początku, żaden silnik tłokowy nie ma z nim szans, na fizykę nie chodziłeś?
OdpowiedzMazak powiem ci jedno : jak byś widiał przynajmniej sam ten motur to byś zemdlał , a pozatym ten motorek jesty najszybszy na świecie ;p a tak wogule to sie idź wyphaj watą ;] Ma ktoś do szprzedania MTT Y2K?? :D
OdpowiedzKomarku? Widać kolego, że w życiu na opisywanym przez Ciebie 500 konnym GSXR nigdy nie jechałeś. Moc nie świadczy o maksymalnej prędkości i przyspieszeniu. Tutaj masz ponad 550 Nm - zerknij na wiki, z czym to się je, a potem na swoją wypowiedź. Dostrzeżesz, na jaką groteskę ona się kreuje.
Odpowiedzmnie się tam podoba ale są 3 "ale" 1 cena 150 tyś dolców jest "lekką" przesadą . 2 32l na 20 min to baaaaaaaaaaaardzo dużo. 3 oprócz balic nie znam dobrego miejsca żeby się nim przejechać bo na a 4 trochę duży ruch
Odpowiedzja mam WSK 125 i jestem zadowolony Wygoda Satysfakcja Komfort nic więcej
Odpowiedzna tym nie wyciągniesz 400 bo zabraknie ci paliwa
Odpowiedzwyciagnie wyciagnie jak przed nim jedzie cysterna z wacha :D ale nie zle bydle
Odpowiedznom dość taki ale przegiołeś z tym paliwem jak w 10 s. do 300km/h się rozpędza to raczej paliwa nie braknie :)
Odpowiedzja dostałem taki na komunie zamiast rowery u wam łyso
Odpowiedzwojt hyba dostałeś zabawke MTT Y2K zamias roweru ;p a pozatym kto by ci jeshał do USA i kupował 8 latkowi motor na prawo jazdy A1 za 150 tyś dolarów ty a tak propo ty byś nie dosiengną do kierownicy popacz jakie to szeroki ty idotko ;p
Odpowiedzwojt hyba dostałeś zabawke MTT Y2K zaias roweru ;p a pozatym kto by ci jeshał do USA i kupował 8 latkowi motor na prawo jazdy A1 za 150 tyś dolarów ty a tak propo ty byś nie dosiengną do kierownicy popacz jakie to szeroki ty idotko ;p
Odpowiedzchce takie cacko silnik od helikoptera ale niezdąrzysz wyciągnąc 400 bo niebendziesz miał paliwa albo się wyrembiesz
Odpowiedzwstąp do sarzyny tam jest wybudowana prosta droga na 93km
Odpowiedzjaki to silnik i szcego zrobiony!!
Odpowiedzczy to aby nie jest brat veyrona ??? :/ nie no ale jak się natym wywalisz to to się zmienia w maszynkę do mięsa:D
OdpowiedzBede mial takiego ( kiedys ) moze w 2031
Odpowiedzale w 2012 ma być koniec świata... :D
OdpowiedzNo to nie bede mial :D
Odpowiedzja mam w motorynce silnik od yamahy r1
Odpowiedzmojego brata motorynka ma lepsze osiagi :) HEHEHEH
OdpowiedzSIEMKA NAJSZYBSZYM MOTOCYKLEM NA ŚWIECIE JEST DODGE TOMAHAWK DANE TECHNICZNE SILNIK:V10 O POJ.8200CM3 OD VIPERA PR.MAX:OK 700KM/H PRZ.0-100KM/H:OK 1s WAGA:OK 700kg OPONY:2x Z PRZODU I 2x Z TYŁU ALE TEN TEŻ JEST FAJNY
OdpowiedzA tak samo jak Y2K, tak i Dodge Tomahawk to kompletne idiotyzmy. Te motocykle w zasadzie nie skręcają a jedyne co z motorami mają wspólnego to brak drzwi i dwa koła (chociaż Tomahawk nawet tego nie spełnia). Oba są typowym przykładem amerykańskiej myśli technicznej. Zróbmy coś kompletnie debilnego ale przynajmniej będziemy mogli się pochwalić prędkością. Poza tym Tomahawk nie jest dopuszczony do ruchu więc się nie liczy. Ktoś zrobi motor z 4 silnikami strumieniowymi to będzie i 4000km/h leciał ale co z tego, jeśli na drogę nie wyjedzie.
OdpowiedzNo faktycznie fajna zabaweczka 8-) uściślijmy: max moment obrotowy pojawia się przy 2k obr/min z tym, że obroty dotyczą wałka zdawczego skrzynki (z tego co pamiętam 1:6,5), max obroty to 56k obr/min ale nie wałka tylko sprężarki a tym samym turbiny bo to silnik jednoprzepływowy i są one na jednym wałku jak w turbosprężarkach. Bardzo oględnie stwierdzić można, że przebieg momentu obrotowego dla tego silnika jest podobny do przebiegu momentu obrotowego silnika elektrycznego. Oznacza to, że te prawie 500 Nm ma praktycznie od zera obrotów wałka zdawczego. Ciekawostka: wałek ma wyprowadzenie na dwie strony silnika. Obudowa przekładni wykonana jest w całości ze stopu elektronu (lubi się zapalić podczas obróbki skrawaniem i niczym tego gówna nie można zgasić). W końcu 68 kilogramów na sucho zobowiązuje do ścisłej diety. Motocykl jest taki długi nie tylko dlatego żeby nie „fikał” silnik ma 108 cm od wlotu sprężarki do zapalacza. Spalanie kształtuje się na poziomie – 35 litrowy zbiornik w około 20~25 min niezależnie od tego czy się stoi czy jedzie na maxa. Powodem jest konieczność utrzymywania turbiny w "gotowości" czyli utrzymywanie obrotów. Z dekacza nieporozumieniem jest wypowiedź, że silnik nie ma chłodzenia. Silnik ma nie tylko chłodzenie bo ciepło odbiera od niego olbrzymi nadmiar tłoczonego powietrza ale ma też wewnętrzny układ smarowania ze stosunkowo dużym zbiornikiem oleju. Silnik pochodzi ze śmigłowca Bella ale mało kto mówi o tym że takie same silniki w liczbie 2 posiada ruski śmigłowiec Mi-2 z lat 60-tych. Nie pamiętam już kto od kogo zerżnął projekt. W toku eksploatacji pojawiło się kilka odmian tych silników włącznie z wersją około 730 KM z dodanymi kilkoma stopniami turbiny łopatkowej. Dość powiedzieć że Polacy przodują obecnie w remontach takich silników. Silniczek za 10k$ remoncik tyleż samo! Silnik może i ma wytrzymałość 900 godzin ale jest to "przydatność do spożycia" dla celów powietrznych. W wypadku instalacji naziemnych przydatność podzespołów jest o wiele dłuższa bo tolerancja na wymianę elementów jest o wiele większa. Idąc dalej. Faktycznie w stanach przejadły się litówki z NOSami bo oni wogóle mają pełno wszystkiego w dupie. Podobne rezultaty jak na początku tekstu na dłuższą metę niż tylko na pojemność butli z gazem rozweselającym można osiągnąć na stage I lub stage II przeróbek turbo. Wrażenie jest właśnie takie jakby dwa motocykle jeden z turbo a drugi bez, przyspieszały w miarę równomiernie a po przekroczeniu granicy 260km/h na ostatnim biegu przy dalszym trzeszczeniu linką gazu ten bez turbo zachowuje się tak jakby w ogóle nie miał napędu. Nie ma oczywiście nic za darmo i okupuje się to około dwukrotym zwiększeniem spalania a przy wyższych stage spalanie dochodzi do 20l/100km lub może je przekroczyć. I nic w tym dziwnego moc musi się z czegoś brać. Stage I jest najmniej kosztownym sposobem podniesienia mocy o 20-30% - bez zbytniego zagłębiania się w mechanikę silnika. Istnieją zapasione Busy do 670 KM z tym, że z oryginalnego silnika zostaje praktycznie tylko karter. Można jeszcze zrobić "rozwiert" lub zwiększyć skok. Np istnieje firma w Ameryce Południowej która produkuje torowe bolidy wyścigowe i wkłada do nich w taki sposób podrasowane silniki Busy. Z 1500 ccm wyciągają 220 kucyków. Oprócz tulejowania i zmiany tłoków, zmieniają też parametry rozrządu oraz modyfikują korbowody, wał korbowy, oraz wieniec zębaty rozrusznika. Piszę o tym bo są komandosi którzy wsadzają takie silniki spowrotem do swoich BUS, Vmax na poziomie 320 tylko że tym razem już bez ściągania lusterek 8;-). Jakby ktoś już się najeździł takim motocyklem i leniwie ściągając kask po "przejażdżce" oraz bezczelnie dłubiąc w nosie z politowaniem twierdził, że "to wogóle nie jedzie" są już dostępne V8 skonstruowane na bloku Busy. Jeszcze inną ścieżką nie koniecznie ślepą i zbyt krzywą - a prowadzącą do tego samego, jest przykład firmy Boss Hoss. Gościę na spokojnie bez szczypania się po spasionych amerykańskich tyłkach obudowują samochodowe V8, które nawet jak na standardy samochodowe są potworami. Nie trzeba chyba się wiele rozpisywać że najmniejszy bo prawie 5,7 litrowy silnik ma zaledwie 300 mizernych kucy z hakiem. Jakie może mieć osiągi motocykl ważacy nawet pół tony można sobie chyba wyobrazić... i wcale nie trzeba zakładać turbiny do trzeszczącego aluminowego podwozia. Jeśli chodzi o współczesne motocykle to nie rozumiem dlaczego nie gloryfikuje się np. Bimoty albo osiągnięć Brittena. Tam każdy element powstaje/powstał nie tylko z myślą o przeznaczeniu ale i ergonomii i wyglądzie. To istne jeżdżące dzieła sztuki i nie tak bardzo odległe finansowo. Albo Britten 167 koni z litrowego V60 ponad dekadę temu. Cały motocykl z kompozytów. Niedościgniona aerodynamika. Wszystko to własnymi rękami w domu. Wszystko można! Tylko trzeba: Dare to dream!!! Pozdrawiam wszystkich entuzjastów motocykli.
Odpowiedztaką maszyne to tylko podziwiać... Piękna ta bestia ;D Pozdro dla nielicznych posiadaczy ;)
Odpowiedzpogieło cie
Odpowiedzwszystko fajnie tylko bajek nie musicie opowiadać. lubie ścigacze ale nie chciał bym jechać na tej maszynce. torque to bajka, bo jadąc tą bejsią szyby z aut nie wypadywały by. Ktoś zrobił niezłą bajkę ponadto bez kasku daleko by nie zajechał...
Odpowiedztorque to film który ma cie podniecić jeśli jesteś prawdziwym motocyklistą chodź przyznaje ze 400 km/h to 110m/s a oni przy tej prędkości mają czas żeby nie patrzeć na drogę przez ponad 3 sekundy. też lubię jeździć szybko bez kasku tylko w okularach ale przy 400km/h udusił bym się!
OdpowiedzNajzabawniejsze w Torque jest to że ścigał choppera :D:D:D i chopper jechał równo z nim :D super maszyna dla rockefellerów :) ładne zuzycie paliwa ma :D
OdpowiedzSzkoda ze nie napisali ile to ma pojemnosci pewnie ze 2,5tys
Odpowiedzczłowieku to niema pojemności:D:D:D
OdpowiedzZAJEBISTY SPRZET szkoda ze taki drogi;);) i nie a polskie drogi
OdpowiedzNa takim motorowerku jeżdziłem 10 lat temu po bułki do sklepu. Teraz mzm maszynę YVCL- 425 S Z śILNIKIEM RAKIETOWYM .
Odpowiedz