Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeZapomnieliście chłopaki dodać, że to żółte maleństwo to nie ADV250, tylko ADV400, której specyfikacją Romet się jeszcze nie pochwalił, a szkoda.
OdpowiedzPrędkości autostradowych to raczej nie rozwija, poza tym wygląda OK. Ciekawe tylko co jaki przebieg wypadają przeglądy, ile kosztują i jaka jest wytrzymałość łańcucha. Przygodę z motocyklami zaczynałem całkiem niedawno od, co prawda, junaka w kategorii A1. Wytrzymałem ponad pół roku zanim nie zrobiłem A i nie kupiłem większego motoru. Wrażenia z tego czasu: - przeglądy gwarancyjne kosztowały więcej niż paliwo - łańcuch rozciągał się takim tempie, że należałoby go naciągać co tankowanie - 90% miasto, dużo ruszania, ale żadnych szaleństw - jakoś wykonania średnia, ale powiedziałbym adekwatna do ceny, więc nie ma co narzekać - duży spadek wartości przy odsprzedaży, mała ilość realnie zainteresowanych kupnem Jeżeli ktoś zgodzi się na jakość nie zamierza odsprzedawać, to jedynie pozostaje kwestia przeglądów, wytrzymałości i jakości opon i łańcucha
Odpowiedz