Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzegdzie jest ten artykuł??????
Odpowiedz"Cena kompletu opon BT-45 do naszego Junaka to około 480 zł." - teraz wychodzi koło 700 złotych, także drożyzna jakich mało, nie polecam.
OdpowiedzCo myślicie o Michelin Pilot Streetach montowanych seryjnie w MT 125? A dokładnie - czy jest jeszcze lepsza opcja opon dla tego motocykla. Pytam bo trudno mi wyobrazic sobie że może być jeszcze lepiej niż na tych Pilot Streetach. Ale możde jednak jest? W deszczowy dzień pobawiłem się trochę moją MT 125 z tymi oponami, z próbami zablokowania kół przy różnych prędkościach. I byłem wielce pozytywnie zaskoczony, jak te opony trzymają się drogi. Nie mam ABSu, dodam.
OdpowiedzWymiana przewodu na taki w stalowym oplocie coś by poprawiła w sprawie sprawności hamowania? Nie stanie się taki hamulec zbyt "nerwowy" na codzień? Mogliście się jeszcze postarać i zrobić test na zimnym hamulcu: wystarczyło spokojnie przejechać się kilka km unikając hamowania - 4 próby by wystarczyły. Opony były by lekko rozgrzane a hamulce nie rozgrzane.
Odpowiedzna wyczynowym skuterze Kymco Agility 50ccm :) rok po zakupie rozwaliłem przednią oponę. Ot, Bozia czuwała. zmieniłem na Heidenaua. Różnica KOLOSALNA. Oryginalne jakby były zrobione z plastiku. Niby moc żadna , prędkości niewielkie (max 70km/h) ale jednak przednia opona to podstawa. Zmieniłem później też tył - i tu już aż takiej różnicy nie odczułem, choć też była - zwłaszcza na mokrym przy niskich temperaurtach (do 0C jeżdżę po mieście jak nie ma śniegu). przesiadam się na wiosnę na 125 i jeżeli zgodnie z planem kupie też nówke, to opony do wymiany na dzień dobry.
OdpowiedzZgadzam się ogólnie z przekazem artykułu, ale zastanawia mnie jak wygląda takie porównanie w przypadku opon chińskich lepszej klasy, niż te zainstalowane fabrycznie w Junaku - po samym bieżniku niczym z WSK można wnioskować, że są słabe. W moim koreańskim sprzęcie fabrycznie były Shinko - tragiczne. Zamieniłem na CST Magsport - czyli znaną bardziej z enduro markę chińską i muszę powiedzieć, że róznica jest ogromna na plus. Ale czy to znaczy, że gdybym wymienił na te BT-45 odczułbym znowu tak wielką różnicę (czyli w porównaniu do Shinko kosmos)?
OdpowiedzJunak 123 ma właśnie fabrycznie CST zamontowane. Więc wychodzi na to że byłby kosmos. :)
OdpowiedzZgadzam się ogólnie z przekazem artykułu, ale zastanawia mnie jak wygląda takie porównanie w przypadku opon chińskich lepszej klasy, niż te zainstalowane fabrycznie w Junaku - po samym bieżniku niczym z WSK można wnioskować, że są słabe. W moim koreańskim sprzęcie fabrycznie były Shinko - tragiczne. Zamieniłem na CST Magsport - czyli znaną bardziej z enduro markę chińską i muszę powiedzieć, że róznica jest ogromna na plus. Ale czy to znaczy, że gdybym wymienił na te BT-45 odczułbym znowu tak wielką różnicę (czyli w porównaniu do Shinko kosmos)?
OdpowiedzGdzie można kupić te opony w takiej cenie bo z tego co sprawdzałem to wychodzi ok. 650 zł.
Odpowiedzja mam junaka m12 na chińskich tez oponach ale moto z racji tego ze to softchopper nieuzyskuje dużych pochylen w winklu przez nisko zamontowane podesty wiec w zakrecie te chińskie gumy sa wystarczające w zupełności pozostajke jedynie hamowanie ale sa całkiem przyzwoite na pewno Bridgestone byłyby lepsze ale pewnie niewiele pozaty najważniejsze to patrzeć co się dzieje na drodze starajac się wyeliminować sytuacje awaryjne do maximum i dostosować jazde do możliwości setupu motocykla ,zawias w m12 jest solidniejszy niż w 123 lepsza zamknieta rama i grubsze lagi 37 vs 31 mm jedynie praca zawieszenia jest na nierównościach jest dość twarda na postoju zawias wydaje się miekki ale gdy się najedzie jakas wyrwe w jezdni jest uderzenie ale i tak jest lepiej niż w kymco s9 na 12 calowych kołkach .
OdpowiedzZałożyłbyś chociaż miękki przód i byś zmienił zdanie. Przednia opona to podstawa, tył może się ślizgać. Mokra nawierzchnia na chińczykach, szczególnie kostka to dramat.
Odpowiedzna mokrym faktycznie jest niewesoło wczoraj miałem okazje pojezdzic po mokrym przy 12 stopniach około i dramat laczki się uslizgiwały przy niewielkim pochyleniu w zakrecie w jednym winklu jakbym wleciał 1 km/h szybciej to bym zaliczył szlif bo najpierw przod się slizgnal o pare cm następnie tył z naprzecikwa jechałao auto wtym zakrecie a był to prawy winkiel wiec szlif skończyłby się pod autem , ale problemem było tez to ze temp wzrosła a ustaiwałem ciśnienie pare dni wcześniej gdy było zimno jak temp wzrosła ciśnienie wzrosło w oponie isie zrobiła tak twarda ze tez to miało wpływ jakiś ale aktycznie na mokrym jest cienko na suchym natomiast w m12 jest pełen komfort bo jak już pisałem to moto nieuzyskuje zaduzych złozen wiec opony spokojnie wyrabiają w winklu na suchym .
Odpowiedzzrobiłem dzisiaj test na owalu skuter opony michelin city grip vs junak m12 opony chińskie cordial wyniki sa zaskakujące na suchym skuter zrobił czas 9,6 s a junak 10,4 sek na mokrym skuter 11,4 sek a junak 12,0 sek czyli róznica na mokrym to zaledwie 5% na suchym więcej bo junak ma mały prześwit ,ale obniżyłem ciśnienie w laczkach przód tył po równo 2,2 w junaku przy tym ciśnieniu ma najlepsza najlepiej wyczuwalna przyczepność ,co do hamowania tez nie jest zle ale porownania nie zrobiłem zaduza logistyka ;) pwoodem czemu wtamten dzień o którym psialem ze prawie pod auto wleciałem to nabank miałem ciśnienie zawysokie wlaczkach i 2 były jakies cholernie dziwne warunki mzawka jakas taka mgła mokro temperatury niepamietam dokąłdnie koło 12-15 było tak zle ztyi oponami nie jest chińskimi to konkretnie model o nazwie cordial ,zrobiłem tez test autem seat ibiza zwykła pucha naped przód tdi z ciężkim silnikiem zprzodu rozkład mas 65-35 z kierowca opony Bridgestone potenza adrenalinę re002 czas na suchym 8,8 sek czas na mokrym 9,7 sek czyli znacznie szybciej niż skuter i junak i na suchym i na mokrym , przestaje lubic motocykle ;) .
Odpowiedzty na polskim spałes?
Odpowiedznaucz się pisać bo czytanie tego aż boli
OdpowiedzTak samo w moim przypadku. Fabryczne chińskie opony z nowej Yamahy YBR125 wołały o pomstę do nieba, zwłaszcza na mokrym. Zmiana na Michelin - zupełnie inny motocykl!
Odpowiedzdzień dobry mam ten sam model i powiedzieliście wszystko na temat tych opon co sam chciałem powiedzieć chiński opony wykonane są głównie z plastiku (czytaj nylonu )chyba. Gdy są zimne jest jak to autor nazwał nerwowo a gdy pada to samobójstwo ostatnio żartowaliśmy sobie z kolegą na ich temat miałem zamiar je zmienić ale nie wiem gdzie są dobre sklepy internetowe jak je odpowiednio dobrać żeby nie trafić w (ten deseń) itp proszę o pomoc gdzie kupić szukać opon do motocykli w miarę tanich ( cena za te opisywane mnie pasuje myślałem że opony do 125 są droższe ) oprócz tego mam jeszcze do wymiany komplet w suzuki dr 650 r dakar tył kostka gruba zjechana na 60 % przód to opona która ma dobre 10 lat zajechana jak bengalska prostytutka .MAM NADZIEJE ŻE MI DORADZICIE CO NIECO PZD.
Odpowiedzw moim Kymco 50 jakiś miesiąc po kupnie (salon) rozszczelniła się przednia opona. jakaś taka tajwańska :) kupiłem heidenaua w to miejsce. odczucia? takie, że miesiąc później kupiłem drugiego na tył, mimo że z tylną oponą nic się nie działo. tzw. chińskie opony należy zmienić natychmiast. szkoda nerwów i zdrowia na to ... coś
Odpowiedzw moim Kymco 50 jakiś miesiąc po kupnie (salon) rozszczelniła się przednia opona. jakaś taka tajwańska :) kupiłem heidenaua w to miejsce. odczucia? takie, że miesiąc później kupiłem drugiego na tył, mimo że z tylną oponą nic się nie działo. tzw. chińskie opony należy zmienić natychmiast. szkoda nerwów i zdrowia na to ... coś
Odpowiedz