Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeCzyli kiepski tor i słabe zawieszenie (albo źle ustawione).
OdpowiedzKiedyś tor był nitką asfaltu z tarką na poboczu i placami żwirowymi za nią... nie wyrobiłeś wypadałeś (zakopałeś się po podwozie i szedłeś do boksu) a teraz tor wybacza kierowcy błędy, wyjechałem oddaję pozycję i lecę dalej jak w grze komputerowej. Tylko jest jedno ale... przez te asfaltowe place zaczynają ginąć zawodnicy! Gdyby w Catalunyi była półapka żwirowa zamiast lotniska z dużą dozą pewności można powiedzieć, że Luis Salom by żył-żwir spowolniłby imotocykl i jego!!! A tak mamy kolejny pogrzeb dzieciaka!
Odpowiedzto jaką oni prędkość osiągają za zakrętem 11 a przed 12?
Odpowiedzmysle ze gdzies do 200 km/h najszybszy jest w stanie tam pleciec a Luis miał pecha ze trafil na kawalek asfaltu serwisowego miedzyinnymi dla karetek a nie na zwir ktory by go znacznie wyhamowal :/
Odpowiedzdobrze, że chociaż akcja ratunkowa Luisa była przeprowadzona profesjonalnie, a nie tak jak w przypadku np. Simoncelliego, gdzie pseudomedycy zrzucili Marco z noszy
Odpowiedz