Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeSam mialem kupic nowy w maju i mimo iz dealer spuscil 1tys z ceny + dodawal za kolejny 1tys akcersoria to w koncu byl juz koniec czerwca i odlozylem zakup do poczatku 2013 zeby kupic o jeszcze 2 tys taniej rocnzik 2012, a zainwestowane pieniadze n azakup zarobia do tego czasu kolejny 1tys. W ogole jak ogladam statystyki to dziwi mnie mimo wszystko duza sprzedaz we wrzesniu.....grudniu. Po co komu nowy motocykl we wrzesniu? ABy pojezdzic 5 czy 10 dni? Bez sensowna strata kapitalu.....
OdpowiedzLudzie teraz więcej jeżdżą więc nie mają czasu łazić po sklepach.
OdpowiedzWcale mnie to nie dziwi. Wszędzie tylko zwolnienia, redukcje i cięcia płac! Sam od kilku lat ciułam na motocykl a starcza ledwie na opłaty! Jestem inżynierem po nie najgorszej uczelni. I tak oto w tej całej beznadziei zasilę grono emigrantów i będę pracował nad rozwojem innego kraju a w polsce zostaną tylko policjanci, politycy i emeryci! Sorki za ten wrzut Panie/Panowie ale już nie wytrzymałem..
Odpowiedzto uwazaj bo jak nawet wyemigrujesz to ta banda oslow i tak bedzie chciec twoich podatkow!
Odpowiedzto nie osły-to banda cynicznych cwaniaków sterowanych z góry
Odpowiedz800 motocykli na miesiac na tak duzy kraj, smiech na sali, nie wiem z czego utrzymuja sie dilerzy i importerzy, moze serwis, ciuchy, akcesoria...
OdpowiedzA co się dziwić, w relacji średnia płaca netto - cena sprzedaży motocykle są drogie, paliwo drogie, autostrady drogie, ubezpieczenia drogie ....
Odpowiedz