Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeWychowałem się w świecie motorynek Pony, Ogarów, WSK i mocniejszych Jawa 350, Dniepr, Ural, Zundapp, kiedy sam zacząłem jeździć na Yamaha Mint ( czasy, kiedy wchodził na rynek Chart 210) to ta Yamaha, Honda, Suzuki to był symbol niesłychanej wręcz jakości. Dzisiejsze Yamahy i Hondy są produkowane w Indonezji, Wietnamie itp. Jakość najlepszych się stępiła, a pretendentów zwiększyła, zwłaszcza koreańskich i tajwańskich. Obecnie mądrymi ruchem może być zakup Hyosung, Kymco, Keeway, bo są niemal tej samej jakości, co przedstawiciele marek premium w niższych pojemnościach silnika. Od chińszczyzny z głębi kontynentu, dalej trzymałbym się z daleka. Tajwan robi wyjątek, a Korea płd naprawdę rządzi. PS: Czy redaktor nie mógłby trochę zadbać o linię, jak się ładuje pod obiektyw?
Odpowiedz