Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeMam kingway coliber od 15 lat przebieg 31 tys km remont silnika robiłem przy 28 tys i jeździ dalej :)
Odpowiedzmam takiego colibera po prostu cud malina nie jedną 80 brałem idzie mi 85 km na godz. tyle ile na liczniku mam ponad 4tys kilometrów i raz aby musiałem gaznik czyscic polecam tą marke nara ;)
Odpowiedzmam pytani nie rozkręcałem go nigdy i nie działają mi kierunki od nowości co zrobić
Odpowiedzkopni w nie mi pomogło
Odpowiedzja mam takiego coliberka i jestem z niego zadowolony poniewaz po drobnych przerokach dorywnuje nie jednym lepszym skuterom po za tym jest mało awaryjny(bynajmniej moj)
Odpowiedzhej o jakie przerobki chodzi ? ile Ci pali/
OdpowiedzW cyklu mieszanym średnie zużycie benzyny wynosi zaledwie 2 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 5 litrów daje realną szansę na pokonanie 250 kilometrów na jednym tankowaniu.
OdpowiedzW cyklu mieszanym średnie zużycie benzyny wynosi zaledwie 2 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 5 litrów daje realną szansę na pokonanie 250 kilometrów na jednym tankowaniu.
Odpowiedzhej łukasz ja też mam takiego koliberka i miałam nim wypadek i poszedł mi filtr powietrza a nie wiwm jaka jest cena powiesz mi jak sie oriętujesz?
OdpowiedzNie ma co narzekać na Kingwaya, ponieważ za te pieniądze nie kupi się nic lepszego i wydaje mi się ze patrząc na cenę tego modelu to i tak jest dobrej jakości
OdpowiedzMam ten skuter i wcale nie jest taki fajny jak sie wydaje.zarowki gasną po 1dniu,trzeba kupowac nowe.to koszmar kupcie sobie inne niz kingway
OdpowiedzCo do swiatel to tez tak mialem i byl po prostu spalony regulator napiecia i zarowki dostawaly za duzo pradu i dla tego sie palily. Wymienilem ten regulator (koszt ok.20 zł) i wszystko gra jak trzeba.Moim zdaniem COLIBER CLASSIC zadzi za ta cene i nie ma co za duzo od niego wymagac (wkoncu to tylko chinol) xD
OdpowiedzCo do swiatel to tez tak mialem i byl po prostu spalony regulator napiecia i zarowki dostawaly za duzo pradu i dla tego sie palily. Wymienilem ten regulator (koszt ok.20 zł) i wszystko gra jak trzeba.Moim zdaniem COLIBER CLASSIC zadzi za ta cene i nie ma co za duzo od niego wymagac (wkoncu to tylko chinol) xD
OdpowiedzCo do swiateł mam to samo.... i musze na długich jechac
Odpowiedzmam takiego i jest fajny chodzi bez zarzutów
Odpowiedz