Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeMotorek fajny, szkoda, że przedstawiciel nie ogarnia tematu zaopatrzenia w części zamienne, o ogarniętym serwisie nie wspominając. Szkoda, że Keeway i Hyosung nie mają w Polsce indywidualnych przedstawicielstw
OdpowiedzZnalazłem nową stronę z aukcjami na której można kupić np. laptopa za 15 złotych : www.tinyls.net/licytuj Polecam serwis, póki co mało użytkowników i łatwo się wygrywa :) Ja wylicytowałem monitor wart 300zł za 18,20 :)
OdpowiedzNie mówi się "brać coś na tapetę" tylko "brać coś na TAPET". Tapet w sensie stół, a nie tapeta....
OdpowiedzDlaczego mam skojarzenia z Hornetem
Odpowiedzwedług danych na stronie producenta rkv rozni się od rks większym rozstawem osi 1260 vs 1330 mm innym rozmiarem opon 90-110 vs 100-130 ma ten sam silnik o tej samej mocy ta sama skrzynie wazy 6 kg więcej z tyłu zamiast bębna ma tarcze rkv ma widelec upside down a rks zwykły , rkv ma tarcze typu wave a rks zwykła o ciut mniejszej średnicy no i rkv co za tym idzie kosztuje 1000 zł więcej .
Odpowiedzzróbcie test RKV-jest lepszy od RKS...Najlepiej porównać go z SYM Wolf 125 albo KYMCO CK1 125
OdpowiedzTest porównawczy jest pod linkiem, konkluzja ogólna jest taka, że oba sprzęty są porównywalne, z lekką przewagą Wolfa125 z uwagi na moc silnika, ale RKV jest od niego 1200euro tańszy (u nas około 2500pln). http://www.arpem.com/pruebas/motos/keeway/2011/rkv-125-sym-wolf-125-comparativa/comparativa.html
OdpowiedzRKV o wiele lepszy, jego weźcie na tapetę.
Odpowiedz1. Właścicielem i twórcą marki Keeway jest chiński koncern Qianjiang Group Co. Ltd. Keeway RKS ma europejski design, ponieważ został zaprojektowany przy współpracy studia projektowego firmy Benelli, która od 2005 roku jest własnością Qianjiang Group Co. Ltd. 2. Czy zawieszenie było za miękkie przed czy po regulacji? Amortyzatory mają zarówno regulację twardości sprężyn (nakrętka), jak i tłumienia amortyzatora (wentyl do pompki), także można wyregulować do obciążenia. 3. Kwestia jakości chińskich produktów, dostaje się to za co się płaci, polecam artykuł pod poniższym linkiem http://www.chinamotorworld.com/index.php?c=news&a=view&id=646
OdpowiedzKiedy Test Kymco Pulsar S 125?
Odpowiedz