Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzeSzukałem czegoś zupełnie innego i ten reportaż wyskoczył mi przypadkiem. Mam ZZR1400R 2018R kupiłem brand new. Do dziś nie rozumiem dla czego wszędzie są porównania do Hayabysa. Motocykl kupiłem bo mi się podobał (rzecz gustu) jeździ się wspaniale - oczywiście nie jest to typowy sport na tor (waga, dł, itd) - ale dokładnie spełnia moje oczekiwania. Tylko nie mogę zrozumieć CHOREJ rywalizacji, zazdrości, czy zawiści " który lepszy". Co to ma do rzeczy? Motocykl kupuje się sercem i pragnieniem. Trzeba go kochać, a nie zazdrościć i zastanawiać się który lepszy mocniejszy czy szybszy... I kretyńskie reklamy - "przewaga dzięki technice" - przewaga nad czym? Czy to zawody? Wyścigi ? Rywalizacja? O co? Nie rozumiem. Ci co to nakręcają powinni się leczyć. A i jeszcze: Co artykuł to inne dane techniczne, a wszystkie nie są zgodne z moją oryginalną instrukcją obsługi. To też ciekawe - "redaktorzy" mają inne "lepsze" dane niż producenci pojazdów?
OdpowiedzSzukałem czegoś zupełnie innego i ten reportaż wyskoczył mi przypadkiem. Mam ZZR1400R 2018R kupiłem brand new. Do dziś nie rozumiem dla czego wszędzie są porównania do Hayabysa. Motocykl kupiłem bo mi się podobał (rzecz gustu) jeździ się wspaniale - oczywiście nie jest to typowy sport na tor (waga, dł, itd) - ale dokładnie spełnia moje oczekiwania. Tylko nie mogę zrozumieć CHOREJ rywalizacji, zazdrości, czy zawiści " który lepszy". Co to ma do rzeczy? Motocykl kupuje się sercem i pragnieniem. Trzeba go kochać, a nie zazdrościć i zastanawiać się który lepszy mocniejszy czy szybszy... I kretyńskie reklamy - "przewaga dzięki technice" - przewaga nad czym? Czy to zawody? Wyścigi ? Rywalizacja? O co? Nie rozumiem. Ci co to nakręcają powinni się leczyć.
Odpowiedzmoim zdaniem różnice w Vmax między zzr i busą są tak małe, że o wyniku będzie decydować czy kierowca zjadł na śniadanie słonine na chlebie czy owsiankę. A tak z innej beczki to przejechałem się H-D Electra. Koni mało, osiagi skromne, ale przyjemność z jazdy kolosalna. A praca silnika wyzwala rozkosz. Wysokoobrotowe 200 konne motory, to jak bieg w włączoną kątówką w ręku :)
OdpowiedzDobre ! :)
Odpowiedzzapraszamy do naszego salonu www.kawasaki-lomianki.pl
Odpowiedzsłuchajcie jak się przyjrzycie to zauważycie ze w tym filmiku kawa rusza o 0.25 sek szybciej a w 1/4 mili to jest jak słoń i królik pozdro
OdpowiedzDokładnie, też to zauważyłem. Test robiony na zlecenie producenta nie będzie nigdy obiektywny. Przykłady można mnożyć i to w różnych dziedzinach. Żeby nie być gołosłownym. Jakiś miesiąc temu firma AMD przedstawiła testy swojego nowego procesora, który miał być szybszy od odpowiednika Intelowskiego średnio o 20%. Kiedy za testy wzięli się specjaliści okazało się że owszem jest aż o 20% wolniejszy.
OdpowiedzPanie Boczo i inni redakotrzy chcialbym zwrocic uwage ze nowa stronka nie jest taka super jak by wszyscy chcieli. W momencie kiedy sie otwiera forum, cokolwiek przeczytac posta czy dodac, to odpala sie jakis skrypt ktory przywiesza przegladarke na jakies 20sekund i nic sie nie da w tym momencie zrobic. Sprawdziem na IE8 i na Firefoxie. Jest to niezmiernie uciazliwe do tego stopnia ze zastanawiam sie czy wogole otwierac scigacz.pl Prosze o jakas akcje bo lubie scigacza.
OdpowiedzDzięki za informację, zajmujemy się tematem. :)
Odpowiedzhm, widzę że wzięto pod uwagę problemy z odprowadzaniem ciepła. Podobne użebrowanie jest w wersji 1400GT/2010 bo właśnie wcześniejsza wersja turystyka dusiła się od gorąca, a ciepło dawało po tyłku nie tylko przy wolnej jeździe więc jest to super turystyk na wiosnę i jesień ew na zimę hehe. W nowej wersji poprawiono i gorące powietrze lepiej omija nogi kierowcy. Tu ze zdjęć widzę że chyba zastosowano tą wiedzę i doświadczenie. 1400 to niezły grzejnik. V max? a po co to komu 300km/h :) natomiast przyśpieszenie jak najbardziej przydaje się, zwłaszcza gdy moto jest obładowane. Tylko zastanawia mnie czy jak ktoś lubi podróżować w długie trasy to nie lepiej kupić normalnego turystyka i jechać na prawdę wygodnie? A znowu jako sportowiec to za duży za ciężki, choć zapewne przyjazny. Do miasta za gorący jajecznica na twardo po kilku minutach stania w korku, a co dopiero mówić gdy przyjdzie się turlać przez godzinę z prędkością kilka km/hi za duży, przeciskanie się w korku niemal niemożliwe. bardziej mi ten moto pasuje do garażowych posiadaczy niż faktycznych użytkowników. No i mam nadzieje ze będzie dostępny jeszcze w innym kolorze bo ta zieleń to masakra.
OdpowiedzNie o to chodzi żę jak nie ma 600km to kaszana tylko chodzi o to żę Kawasaki 2 tygodnie temu narobiło smaka z tym kompresorem i tymi 250km a teraz okazuje się żę nici z kompresora i tylko 200koników, ale nie Pisze tylko bo Kawasaki jest na ogół marka z której większość szydzi więc mogli by dać ten kompresor i te 250km i pokazać konkurencji kto rządzi teraz i powalić konkretnie tak żeby nie mogła się podnieść przez kilka lat. Chyba że Zieloni zrobią taki myk że będzie zwykła wersja 200koników i wersja Performance z kompresorem i 250 koników, tak sądzę że dlatego że skoro rozwiązanie mają sprawdzone w skuterze wodnym to dlaczego by mieli nie zastosować w motocyklu.
OdpowiedzKumam i zgadzam się, że Kawasaki w Polsce nie ma fantastycznej renomy, mogliby trochę namieszać. Z drugiej strony patrząc na sukces iPhone'a lepiej nie dawać wszystkiego od razu, może w to celują. Też jestem niezadowolony z ich propozycji na 2012, konkretnie w klasie soft-enduro, liczyłem na KLE800 z oponkami dual i skromniejszymi plastikami, a tu figa, nic się nie pojawiło.
OdpowiedzPanowie dajcie spokój, z komentarzy wynika najlepiej żeby miał 500 KM i jechał 600km/h, bo inaczej to kaszana. Czy to naprawdę istota motocyklizmu: wciąganie nosem i mistrzowanie na prostej.
Odpowiedztak!!!!!!!!! hahahah .niewiem czy wiesz o jakim typie motocyklach piszesz honda transalp bezpłuciowy sieka niech sobie niema 500 km tu sie pisze motycklach ktore juz od dawna rywalizuja o miano króla predkosci maxymalnej .oczywiscie to maszyny sport turystyczne i to niewszytko ale badzmy szczerzy kto kupuje hayabuse lubz zzr tylko i wyłacznie dla turystyki niechcac zaznac poteznego kopa? nielepiej kupic xjr 1300 czy gtr 1400? w tych motocyklach chodzi przynajmniej w 40% o to co sie dzieje po odwinieciu manety do oporu i jak sie kształtuja liczby vmax przyspieszenia i 1/4 mili itd
OdpowiedzW sumie racja, zbyt praktycznie podszedłem do tematu ;)
OdpowiedzDetonator to był w 1990r ZZR 1100 który legitymował się mocą 150km i osiągał prędkość 298km/h W 2012r ZZR 1400 detonator to byłby jakby miał ten kompresor o którym kilka tygodni wcześniej było pisane i 250 koników. A tak..... te 200km powiedzmy sobie szczerze jak na dzisiejsze standardy i jeszcze z 1450ccm pojemności nie jest niczym szczególnym i godnym zachwytu.
Odpowiedzzagdzam się z tobą 200 koni w takiej maszynie na te czasy to nie jest wiele mial być kompresor a nie ma może i bedzie najszybszy ale nie znacznie a co do zzr 1100 skąd ty wziełeś te liczby o nib 298 km/h ja słyszalem o zmierzonej 272
Odpowiedzto zle słyszałeś obejrzyj ten filmik http://www.youtube.com/watch?v=dEGWyb8ARzg&feature=related
Odpowiedzbiker 22 ten zygzak to nieseria ! i jesszcze w tych warunkach gdzie zzr 1100 w seri pojdzie 298 tzn lekko z górki z wiatrem w plecy to zz1400 w tych samych warunkach pojdzie 325 .
Odpowiedzale można pisać co sie chce zobaczym za jakiś czas bo moze być i tak ze to hayabusa zrobi Full-Power-zzr1400-killer
Odpowiedzok stary zzr już się mierzył z hayką hayka bez kagańca pojedzie 312 a nie 299.5 jeżeli chodzi o starego zzr ma mniejszą moc mierzoną słabiej przyśpiesza a z kagańcem jest szybszy od hayabusy o 1km bez kagańca zzr (stary) pojedzie 320
Odpowiedz320 niewiem skad ty bierzesz te dane kolego ale ja opierajac sie na testach mcn wiem ze w tescie predkosci haya i zzr ledwo otarły sie o 300 km/h a najszybsze było s1000rr 305 km/h wiem równiez ze zeby zzr 1400 osiagnał 200 mph czyli 320 km/h koles startujac w wyscigach na 1 mile w kaliforni zmienił w motocyklu kompletny wydech i całkowicie zmienili w motocyklu elektornike podnoszac moc do okolo 220 km .
OdpowiedzOd 2002 roku zablokowano kazdy motor do 300 km/h... stare hayabusy wyciagaly okolo 330km/h przy 170-190 KM. a nowe maja 218 z SRAD i ty piszesz ze ledwo otarly sie o 300km/h?0.-.-`
Odpowiedzty opierając sie o mcn a ja o motorrad to już może być jakaś rozbieżność
Odpowiedzno kolego już prostuje 307 km/h bez ogranicznika osiąga zzr 1400 obecny bez ogranicznika sorry za pomylke
Odpowiedzprzepraszam przez Niemiecki motorrad
Odpowiedzgogreen pozatym tu chopdzi o porównanie obydwu motocykli w tym samym dniu na tym samym odcinku wtych samych warunkach pogodowych a nie jakies tam licznby z weestfali 300 m npm z lekkiego nachyłu itd warunki msuza byc te same jezdziec musi wazyc tyle samo .298 nic w tym momencie niemowi w porownaniu do zzr one msuza stanac obok siebie.
Odpowiedz(czorcz prosto z manety) dzwoneczku ;] jeżeli o hayke chodzi to ja ci powiem jaką ma prędkość maks powiem ci mierzone przez niemiecki motora 298*km/h ta gwiazdka za 8emką to ogranicznik na 6stym biegu
Odpowiedzta a po zdjeciu ogranicznika 299.5 km/h jak to dumnie brzmi ogranicznik heheh .
Odpowiedzno tak zgrabnie dobrany materiał na podstawie skromnych danych jak do tej pory na temat tego jak to jezdzi . niewiem od czego zaczac to zdecydowanie mój ulubiony dział predkosc mnie najbardziej kreci jesli chodzi o motocykle .p[o 1 kawasaki kompletnie zawiodło fanów wulkanu mocy miało byc 250 km tymczasem producent zrobił tylko tyle ile potrzebabyło zeby byc szybszym od hayabusy o 2% cóż dobre i to postep nieomal zerowy wczesniej hayabusa była minimalnie szybsza od starego zyzgzaka 1400 teraz bedzie na odwórot choc i to niejest pewne bo nal;ezy poczekac na konkretne testy z przyspiezen w całymz akresie predkosci az do vmaxa filmik z 0-400 m fajnie ze jest lepsze to niz czytac jakis polski gniot o motocyklach i o p.alałach ajrajacyh sie stylistyka motocykla z tego filmiku wynika ze haya zrobila w tamtym dniu na tym torze 143 mph pod rickiem gadsem a zzr 146 mph wczesniejszych akcji nielicze bo koles na hayabusie psół start rick startował idealnie na zzr . kawasaki sie niepopisało liczyłem na przynajmniej 220-230 km bez zadnego doładowania ale dobry i mminimalny postep .co do tekstu hayabusa killer to chyba lekka rpzesada po obejrzeniu filmiku z wyscigu na 400 m oczywiscie pisze o tym co wycisnal z maszyn rick nie ten drugi pa.ac no i róznica w masie 3 kg i w mocy 3 km i jak tu mowic o hayabusa killer litosci! ;) na hayabusa killer zasługiwałby zygzak gdyby mial te 220 -230 km a pozatym pzoastaje nam czekac do oficjalnych testow predkoci maxymalnej io przyspieszen które jak przypsuzczam beda bardzo zblizone .
OdpowiedzA w szkole mówili, że wykres bez jednostek to **** nie wykres. Hehe : ) Na PewnymZagramanicznymBlogu wyliczyli, że z tego przedstawionego wykresu wynika moc grubo ponad 200 koni. A okazało się, że motocykl ma 197 koni mechanicznych. Cóż, kampania reklamowa wokół tej 'nowości' została zrobiona z rozmachem, ale efekt jej nie dorównuje.
Odpowiedzwiecie czemu jestem przekonany ze kawa killer-hayke przekonuje mnie do tego nowa zx 10r która jest tak zaje...a że szok chodzi jak szwajcarski zegareczek raczej zamiata i raczej będzie tak i z nową zzr 1400 panowie to jest ten moment teraz gdzie to kawasaki zaczyna królować piszcie co tylko chcecie ale tak jest kawasaki czekało czekało i zaczeło swoją zemstę już S 1000 RR dostał po piz...e od zx 10 r teraz czas na Hayke killer!
OdpowiedzKolega chyba za dużo wciągnął nosem. Jeśli piszesz że S1000RR dostało po czymkolwiek od ZX10R to chyba się nie orientujesz, bo ZX10R jest trochę niewypałem - Kawa zarzekała się że pokona konkurencję, testy, wykresy z hamowni i osobiste relacje mówią coś innego - rzeczywista moc ZX10R jest mniejsza od deklarowanej, i nie dorównuje S1000RR, kontrola trakcji nie radzi sobie z mocą, skrzynia biegów ma ch..wo dobrane przełożenia a sprzęt jest, o dziwo, znacznie mniej od S1000RR poręczny i niestety w każdej sytuacji nawet nie bawarczyk, a Aprilia kopie mu zadek.
Odpowiedzniewypałem to jest w polsce zwanej na świecie "dupą" kolega naczytał się sponsorowanych tekstów i zamula
OdpowiedzCzyli po artykule, powinienem zrozumieć że kawa potrzebowała 3-4 lat bo tyle wychodzi nowa Hayka żeby prześcignąć Suzuki? Dla mnie osobiście ładny moto ale ciągnie od niej MZ-tką ten zadupek :)
Odpowiedza co masz do MZ-ki, MZ to w prostej linii DKW a ich 125 było po wojnie wyznacznikiem dla wieeeelu firm na świecie ;)
OdpowiedzYamaha nigdy nie bawiła sie w speedbike kij z yamahą Honda za to tak z modelem który już nie jest w produkcji cbr 1100 xx dobry motor ale nie dawał rady zx12stce i hayabusie moim zdaniem Honda sie poddała w tej walce bo i zx12 i hayabusa miał na celu Full-Power-CBR1100XX-killer haha! ;D
Odpowiedzhaha!! dobry tekst (Full-Power-Hayabusa-Killer oraz 50% mocy) autor spisał się na medal bardzo fajny artykuł haha hayabusa-killer nie moge z tego haha!! dobre! dobre!
OdpowiedzTaaaaaa, Kawasaki zawsze brylują w katalogach, tylko potem w realu idzie im "trochę" gorzej...
Odpowiedza tu to żes kolego d......ał powiedz to choćby posiadaczom ZX10r -'04/05
Odpowiedz