Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzeAngole testowali juz te nowa kawe z bmka mv agusta i aprilia i zgadnijcie ktory wygrał? Ja wiem
Odpowiedzcbr 1000rr ? :)
OdpowiedzWitem. potrzebuje setu do zx6r 2005, myślicie ze będzie pasował od zx10r ?
Odpowiedznareszcie coś co pokona technicznie bmw s1000rr no i jest o niebo ładniejsza niż bmw
OdpowiedzPowiem szczerze, że Kawasaki znowu zaczyna być na topie - nowa ZX10 i Z 1000SX zwalają stylistyką z nóg. Choć na razie jeżdżę Hondą i jestem jej wierny 3 rok to zaczynam się poważnie zastanawiać czy nie przesiąść się na Kawasaki :)
OdpowiedzMoja Niunia! Moje śliczności nowe nadchodzą! Kawa górą!!!!
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=GJ6NeE6sYs4&feature=player_embedded
Odpowiedzpo co japończycy sie trudzą ..z gory wiadomo ze BMW s1000rr bedzie najlepsze na świecie .. bo dojcze ist gut ... duma narodowa niemców nie moze sie przyznać do porażki szajse
OdpowiedzBmw niech zostanie przy swoich samochodach..-fakt dobre robią:) a w moto to niech si,e nie pakują...słyszałem że po ślizgu..silniki dostają samozapłonu...-chcieli pokazać klase a za bardzo im to nie wyszło. Król jest tylko 1 -Yamaha R1
OdpowiedzZX 10 fajny sprzet ale ja czekam z utęsknieniem na nową R1 mam nadzieje ze niebedzie odstawac od konkurentów i że powruca do normalnego wału bo niebardzo mi sie podoba dzwiek modelu rn 22, obecnie mam r1 08r a kolega właśnie 09 i okazuje sie ze na chamownie RN 22 ma 7KM mniej niz jej poprzednik
OdpowiedzPrawdziwa R1 zaczyna się własnie od roku 2009...jeździem wersją 150 km i tą z 2007 r -fajne maszynki ale do nowej R1 to przepaś ,...to tak jak by Pitbulla postawić przy kundelku...Naprawdę ludzie nie piszcie bzdór -nowa R1 budzi wemnie tyle emocji , poprzednie modele to komarki przy nowej
OdpowiedzZgadzam sie z toba ;) Ostatnia prawidzwa R1 skonczyla sie na modelu Rn 19. ;) Ale gdzieś mi sie obiło już o uszy ze nie planuja wrócić do konwencjonalnego wału korb. ma pozostac big bang , dodadza troche elektroniki i ma byc jakiś lifting. ale to nic potwierdzonego.
OdpowiedzNo i mamy kolejnego cyborga na dwóch kołach.Kawa miała do tej pory najmocniejsze ścigi ale na torach nie najlepiej jej szło,ciekawe co teraz pokażą.Swoją drogą warto by wypróbować wynalazka na drodze tylko kiedy można go będzie dorwać i ewentualnie za ile kupić?
Odpowiedz190 koni nie moge sobie wyobrazic jak to idzie .mam tylko samochód co ma 90 km .Musi byc miazga mózgu.
Odpowiedzhahahaa miazga mózgu dobre wskocz na moto przejedz sie. zobrazowac to mozna tak twoje auto potrzebuje jakies 13 sek zeby przyspieszyc z 100do 140 km/h zx10 1.5 sek :P z wydłuzonym wachaczem pewnie jeszcze mniej bo cos czuje ze niemozna wykorzystac maxa jeszcze przy tej predkosci:P z seryjna geometria i rozstawem osi .
OdpowiedzWarto dodać że ten motorek mając 190 KM waży jakieś 8 razy mniej niż auto :)
Odpowiedz1.5 s? raczej koło 3 s
Odpowiedzmiło będzie zobaczyć te bike'i w akcji na WSBK ; kibicuję kawie , ale aprilia i bmw też są świetne...
Odpowiedzna pewno pod jednym względem już wygrywa z BMW, jest o wiele ładniejszy
Odpowiedzzobaczymy co hamownia urodzi . co do tego "który motocykl jest najszybszy ? odp jest banalnie prosta ten na którym pojedzie najlepszy kierowca" dodam od siebie ze owszem na poziomie amatorów z ulicy tak. na poziomie kogos kto z kazdego z tych 3 motocykli jest w stanie wycisnac 100% na torze róznice oczywiscie beda minimalne ale jednak dla amatora zupelnie nieistotne dla zawodowca z wsb paradoksalnie równiez dlaczego? odp ejst banal;nie prosta motocykle wsb po wszytkich modach to zueplnie inne maszyny niz te którymi sie wyjezdza z salonu na takim poziomie jaki prezentuja swierzo z salonu zawodowiec na torze napewno wykarze który z tych motocykli jest najszybszy :) pozdrawaim
Odpowiedznajlepsze w tym moto jest siedzenie dla plecaczka :) jest bo jest :D
Odpowiedzpod względem wizualnym wogole mi sie toto nie podoba, zadupek porażka, bak jak od zx7r, wielki, pękaty i brzydki, swiatła tył porażka, BMW S1000rr wizualnie bije kawe, bez dwoch zdań.
OdpowiedzŁADNA TA NOWA R6 ;)
OdpowiedzCzemu autor nie pisze o Gixxxxxie i R1 jako konkurencji?!?! PRzeciez to wiadomo, ze Gixxxxx zawsze byl i bedzie lepszy od Kawy, R1 mniej, ale tez zawsze lepsza!
Odpowiedznie wydaje mi sie że gsxr na rok 2011 będzie lepszy od zx10 :)
OdpowiedzLepiej wracaj do łojenia w Counter Strika, zamiast zabierać głos w sprawach o których nie masz pojęcia ;)
OdpowiedzGdyż na owa chwile Gixer i R1 zostały po tyle! bez elektroniki ktora oferuje wyzej wymieniona trójka.
OdpowiedzMylisz się kolego R1 nie ma konkurentów to najlepsze moto..z tym ze to od 2009 r , wcześniejszemodele nie koniecznie.
OdpowiedzGhost, malkontencie! Dopuść do siebie w końcu myśl, że odbyły się już pierwsze jazdy ZX10R, np na światowej premierze w Katarze i mierzyli mu moc na hamowni. Zerknij, zobacz, przyjmij do wiadomości i zamknij się! A moc nominalną sobie wsadź w...iesz gdzie. Poza tym polska strona Kawasaki to jedna wielka kupa i wiele razy było tak, że danych nie mieli wcale, jak wszyscy inni mieli, albo mieli błędne. http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2010/November/nov2210-kawasaki-zx10r-v-bmw-s1000rr/
OdpowiedzNie unoś sie tak bo ci żyłka peknie nie powiem gdzie! Ze strony MCN wynika ze BMW ma 190km na silniku? Przecież to jakiś absurd. dobrze pamietam jak był artykul na scigaczu o tym jak to S1000RR wykracza poza skale ze swoja moca(czyt powyzej 200km) a producent przyznaje sie tylko do 193km. Więc?
OdpowiedzWięc nie masz się co podniecać, że na śmiesznej polskiej stronie Kawy piszą, że ma 200 przecinek 1 konia mechanicznego.
Odpowiedztak to 3km różnicy od tego co jest napisane na polskiej stronie! Dobrze nie bede sie juz podniecac skoro mi zabraniasz!!
OdpowiedzPolska strona kawasaki to KUPA! Nie wierz w nic, co piszą na niej na temat danych technicznych.
OdpowiedzAle dziwi mnie niska moc S1000RR wzgledem tego co było mówione do tej pory o jej mocy maksymalnej.! był to pierwszy przecinak ktory seyrjnie złamał bariere 200km a tu nagle tylko 190??
OdpowiedzA nie wpadłeś na to że moc z hamowni nie uwzględnia dynamicznego doładowania powietrzem? Więc 200 koników JEST możliwe ... ;)
Odpowiedzjakieś to pomieszane :D to ile ma nowa kawa z doładowaniem dynamicznym?
Odpowiedz7-10 koników zapewne można dodać do wyniku z hamowni ale to tylko moje spekulacje. Ile jest w rzeczywistości to się okaże w przyszłości... Osobiście wolę Kawasaki;)
OdpowiedzWogóle polecam poprawic Tabelke z danymi technicznymi.! Kolejny bład jaki wyłapałem to: Średnica x skok tłoka 76.0 x 55.0 mm , a nie taka jak napisana w tabelce!
OdpowiedzTak na marginesie producent podaje moc: 147.1kW {200.1 KM} / 13,000 rpm Maksymalny moment obrotowy 112 N•m {11.4kgf•m} / 11,500 rpm /Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air 154.4kW {209.9 KM}/ 13,000 rpm To dlaczego w tabelce widnieje 197km? . Myśle ze tu walka bedzie sie toczyc tylko pomiedzy Kawasaki a BMW. A tak przy okazji to zaJ@B%%ty sprzet im wyszedł :))
OdpowiedzTak na prawdę to nie jest istotne czy będzie 5KM w jedną czy w drugą. Tutaj decydowała będzie elektronika ile tej mocy da się przełożyć na asfalt.
Odpowiedzhmm.. elektronie maja bardzo podobna wiec bedzie miało znaczenie te 5km! napisałem to dla scisłosci! ze jak zwykle na scigaczu jest jakiś bład w danych technicznych! Przeciez na stronie producenta pisze jak byk wszystko!
OdpowiedzTa z pewnością będzie miało decydujące znaczenie. Na kilometr pachnie specjalistą.
OdpowiedzTy ześ jest specialista! moc miedzy aprilia a kawasaki nie jest na poziomie 5km! bo 180km a 200 to juz chyba wieksza różnica?
OdpowiedzKażda mierzona w inny sposób i na innej hamowni... Wyluzuj bo coś ci pęknie ;)
Odpowiedz"dane 200 razy sekundę" brakuje "na" Fajna Kawa :)
Odpowiedzkiedy skosnocy naucza sie zakladac stalowy oplot linek. taki sprzet a tu gumiaki...
Odpowiedzstalowy oplot to nie wszystko, 1198 ma gumowa a hamulce ma kosmiczne
OdpowiedzMen nie wiesz co piszesz. Poza tym Ducati w drogowych wersjach specjalnych stosowało stalowe oploty od 1988 roku, a od mniej więcej od 1998 roku we wszystkich... A począwszy od 1098 wg. najlepszych profesjonalnych światowych czasopism, na najlepsze hamulce na świecie, trzeba tylko umieć korzystać i stosować odpowiednie komponenty rzecz jasna. Odnośnie tematu, motocykl wyglądał jak kupa i nic w tej mierze się nie zmieniło. Same cyferki jeszcze nic nie znaczą( to dla małolatów...jak zwykle) i tyle.Pozdr.J-999
Odpowiedzojojojoj. Kolego chyba nie chcesz powiedziec ze ducati 999 jest piękniejsza od zx10r? Przeciez to najbardziej nie udany model marki. Był tak brzydki ze musieli spowrotem wrócic do koncepcji modeli (916,996,998) budujac 1098! Porównujac twoje ducati jak mniemam "999" do pierwszej generacji zx10r 2004-2005 nie musiał bym sie nawet nim przejechac bo itak bym wzioł kawasaki! Tak pewnie cyferki nie maja znaczenia ty swoim ducati objedziesz wszystkich na tym forum. I możesz sie pochwalić ze masz ducati... jakie to ekscytujace przedłużac sobie penisa ekskluzywna marka :D bo przeciez inny zachwycaja sie zwykłym plastikiem od kawasaki! zwykła szara marka made in japan.
OdpowiedzWłaściwie bez komentarza....Hihijhihihihini.... Jesteście niesamowici...Uśmiałem się..... Pozdr. J-999. P.S. W bardziej cywuilizowanych światach już za Twoje ukochane ZX 10,11,14 itp trzeba płacić podatek za utylizację, a stare używane, dobrze utrzymane superbikowe Ducati ciągle kosztuje więcej niż roczny japończyk...ciekawe dlaczego???
Odpowiedza skad to wziołeś? moje ukochane kawasaki? Obecnie poruszam sie hondą ale mam wielki szacunek do wszystkich japońskich marek! No jak to czemu tyle kosztuja? zebyś sie mogł chwalic przed kolegami pod barem ile to zapłaciłes za swojego uzywanego superbika ducati :D człowieku jesteś smieszny! Pierwsze słysze zyby ktoś złomował motocykle z roczników 2004-2005 :D nie wiem w jakim ty cywilizowanym świecie żyjesz. ale jazda na ducati czy w ferrari nie podniesie twojego statutu społecznego :D Robisz z siebie tylko pozera na forum nic wiecej! tak wiec wyrusz do swojego cywilizowanego swiata gdzie ludzie jeżdza tylko na Ducati :D hahahaha...
OdpowiedzProponuję wystawić głowę i popatrzeć nieco dalej niż sąsiednia piaskownica, w świecie dobrze cenią to co ma klasę i naprawdę jest wartościowe, i nie lubią przepłacać za chiński na zielono zatopiony plastik...to są fakty. Co do mego motocykla- jeżdżę nim bo lubię,a jeżdżę z reguły, po ciulowych, ale mych ulubionych, krętych drogach a kosztował mnie sporo pracy i wyrzeczeń( o wiele więcej niż ktoś myśli- bo prawie sam go sobie zbudowałem...), pohamuj, więc proszę, swój niezbyt wyszukany potencjał, i zrób wreszcie coś konstruktywnego, poczytaj to i owo, o historii wyścigów,o technice, o teamach, o samych fabrykach wreszcie... Ja dałem wyraz swego subiektywnego sposobu patrzenia na ZX-a, pomyśl 2 razy zanim napiszesz coś co znów kogoś obrazi...ja się nie obrażam, bo jestem ponad...to, i tyle. Pozdr. J-999
OdpowiedzMam pojecie o czym mowie! Koniec tematu. po co masz płakać ;)
OdpowiedzCiekawe kto płacze... Zwracam tylko uwagę, a że nie chcę zaniżać poziomu dyskusji do mego minimum, także będę kończyć jałową dyskusję, stwierdzeniem, pewnego chłopaka z Warszawy po przesiadce z R1 na 848: "...już nigdy nie wsiądę na takie żółtkowe badziewie..." a to nie są moje słowa... dodam, też, że dla mnie japonia skończyła się gdzieś w połowie lat 80-tych, i sporadycznie na takich bikach jak : RC 45, VTR SP01/02, TLR 1000. Reszta to wyjce o dźwięku zarzynanych krów... Leć do swego MC-nalda, ja kończę, bo służba, nie drużba...
OdpowiedzNo ja ci moge powiedziec to samo! gdybym chciał jezdzic Traktorem to bym sie na wieś wyprowadził. :D A że wole R4 niz v2 jest oczywiscie moim wyborem i kwestią gustu. "Jałową dyskusje" Wiedziałem ze jezdzisz traktorem udzieliło ci sie słownictwo od jałowej ziemi :D Służba na ciągniku rolniczym. chyle głowe przed toba rodaku z innego świata :)
OdpowiedzPanie Janku czy to znaczy zw wszystkie rzedowki sa do bani w Pana opini?
OdpowiedzKoleś pół życia jezdził pewnie taktorem to go rzedówki drażnia :D
OdpowiedzOtóż mylisz się, pół życia przejeździłem 1 cylindrówkami, trochę 6 cylindrówkami, 4- cylindrami też zaliczyłem, zresztą me hobby związane jest niejako z testowaniem, naprawianiem różnego rodzaju motocykli... Mam niejakie pojęcie o czym piszę, więc kończę jałową dyskusję, bo to nie mój poziom... P.S. A łatwo było się domyśleć czym jeżdżę, bo w podpisie było.... Idę spać po służbie...
OdpowiedzDodam tylko że jesteś dziwnym facetem kogo tutaj obchodzi że miałeś służbę? Czy w kościele czy w kaplicy może na parkingu mam to gdzieś poza tym oni pytali o V-ki a nie o ilość cylindrów ja kupiłem v4 i wiem że od rzędówki jest lepszy dlaczego? po pierwsze zależało mi na żywotności i to one oddają największym jego tchnieniem!
OdpowiedzPoczawszy od 1098 wszystkie wersje maja stalowe przewody hamulcowe w czarnej izolacji/powloce.
Odpowiedzkiedy w koncu dotrze do ciebie ze gumowe przewody w środku też mają oplot? Jest to wymóg homologacyjny. Nie wierzysz, to przetnij sobie takie przewód. A poza tym oni wiedzą jak zakładać przewody stalowe, tylko ładują to co tańsze, bo przy ich skali produkcji jak pomnożysz 20 dolarów oszczedności x kilkadziesiat tysiecy sztuk... Już wiesz wszystko co i jak?
Odpowiedzjak mam przeciac jak w moim motorze sa stalowe, poza tym jak sie rozejrzysz w cenach to mozna trzymac poziom cen japonskich tysiacow i zakladac stalowe linki. Ja wole takowe a ty?
OdpowiedzNie ma co sie podniecać stalowymi linkami, bo róznica żadna
Odpowiedzto pojedz sobie na tor i niech ci sie hamulce rozgrzeja na maxa to zrozumiesz. a ZX10 jest chyba do tego stworzony.
Odpowiedz