Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeTeraz jakość wykonania Kawasaki znacznie się polepszyła niż przed laty pękające ramy awaryjne silniki itp.
OdpowiedzKawy to cholernie ładne i szybkie motocykle które są jednakże jednymi z najbardziej awaryjnych japończyków których awaria ogranicza się jedynie do wymiany silnika
Odpowiedzco to za nuta????
Odpowiedzdo to za nuta????
OdpowiedzPrzepiękny,nic dodać nic ując,muszę sprawić sobie taką maszynę.
OdpowiedzTe cudo bede mial za kilka tygodni,marka sama w sobie...
OdpowiedzKawa to kawa zabójca tak jak BMW S1000RR rozniesie pozostały japoński szmelc
Odpowiedzkawa to kawa zabujca
OdpowiedzZ tego co mowisz Bedziu. to wyjdzie jak dla mnie kaszana! Wolalem te dzikie silniki z ktorych sa znane zx10r. Mam nadzieje ze kawasaki nie pojdzie w strone big bangow jak yamaha! i nie przecuduje tego jakims silnikiem elektrycznym! Cuz pozostaje tylko czekac! a co do Modelu 2010 , wsumie to, to samo co 2008-2009.. z mojego punktu widzenia bardzo fajne moto tak samo jak zx10r 2004-2005 :))
Odpowiedzta kawa to przejsciówka. na 2011 wypuszczaja nowa zx10r silnikiem bardziej radykalnym niz z nowej r1. ma byc wspomagany na niskich obrotach silnikiem elektrycznym. siedzi nad nim inzynier który przyczynił sie do zbudowania m1 rossiego, oraz całą ekipa kawy z byłego oddziału moto gp. ciekawe co ztego wyjdzie i czy dadza rade w wyscigach
OdpowiedzTrzeba zobaczyć to na żywca, sportowe Kawy zawsze lepiej wyglądały w rzeczywistości niż na zdjęciach.
OdpowiedzPrzecudo!:)Zaczne jednak od 250R:)
Odpowiedz