Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeJako dla mnie wielkiego fana Kawasaki uwazam ze do tej pory udaly im sie wszystkie modele. Ten na zdjeciach zapowiada sie tak samo ciekawie jak BMW S1000RR, i mam nadzieje ze tak samo pozamiata konkurencje jak w 2004roku pierwsza zx10r. A to czy odnosi sukcesy w WSBK czy nie jest kwestia sporna. gdyby byl lipny i tandetny nikt by go nie kupil. a z tego co wiem sprzedaje sie dobrze :)
OdpowiedzSukcesów w wyścigach WSBK faktycznie nie odnosi sporych, ale nie oznacza to że czegoś mu brakuje w wersji ulicznej. Nie sądzę żeby potencjalny nabywca zwracał uwagę czy Sykes albo Vermuelen zdobyli pierwsze czy dziesiąte miejsce w wyścigu.
Odpowiedzdokładnie a zwłaszcza ze w motocykl w specyfikacji WSBK nie ma za wiele wspolnego z wersja drogową. A sukces w wyscigu w dużej mierze znalezy od udanej kombinacji zawodnika i doswiadczonego teamu inżynierow mechaników itd itp. Niestety w tej kwestii zieloni przes ostatnie lata dawali d... W supersport zx6 juz sie ruszyło, zobaczymy jak bedzie z 10-tką w superbike. Pozdrawiam
OdpowiedzChciałbym zauważyć że prezentacja odbywa się w stylu BMW czy Aprilii które najpierw pokazały wersję wyczynową (SBK) a potem za parę miesięcy uliczną, może to zwiastować zupełnie inne podejście Zielonych do tematu, może też przyniesie sukcesy tak jak w przypadku tych europejskich marek. Motocykl wygląda rewelacyjnie i czuć tą kawasakowatość!
OdpowiedzZgadza sie! Ja liczę na dobre starty w WSBK!
OdpowiedzZ przodu wygląda podobnie do R6. Wątpię, że będzie to jakiś wymiatacz, choć chciałbym, żeby w końcu coś im wyszło.
Odpowiedzzapowiada sie ciekawie. mysle ze urwie glowe przy samych j....ch
Odpowiedza co im nie wyszło ? e ?
OdpowiedzA co im nie wyszło ?
Odpowiedz